Interssant lijstje om nog eens op na te slaan. Is er nog iemand die de lijst kan aanvullen?Vilaine schreef:Een lijstje dan van hun problemen, ongetwijfeld niet volledig:Ik zou wel eens willen weten wat dan zo moeilijk is voor moslims hier t.o.v. andere groepen
....
En ga zo maar door.
"Vrij"denkers versus Moslims: Irak
Moderator: Moderators
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: "Vrij"denkers versus Moslims: Irak
Born OK the first time
Het werkt op mijn lachspieren als ik de ijver zie van sommige forumleden waarmee zij hun speciaal geprepareerde kwartjes in een moslim-automaat (merk Lisa) werpen in de hoop het kennelijk primitief mechanisch stuurmechanisme te kunnen beinvloeden met dat speciale preparaat.
Opdat er iets anders uitgeworpen worde dan aftandse voorgekookte ideologie (merk Allah) dat de houdbaarheidsdatum (te) lang geleden gepasseerd is.
Het verschil in techniek tussen kwartje en het mechanische stuurmechanisme is onoverbrugbaar (te) groot.
Enfin, ik ben uitgelachen en ga mij wijden aan andere zaken.
Opdat er iets anders uitgeworpen worde dan aftandse voorgekookte ideologie (merk Allah) dat de houdbaarheidsdatum (te) lang geleden gepasseerd is.
Het verschil in techniek tussen kwartje en het mechanische stuurmechanisme is onoverbrugbaar (te) groot.
- Mahalingam
- Ervaren pen
Nog steeds wordt de geweldige bijdrage van de Marokkanen niet erkent; eerst hebben ze dit land van de Duitsers bevrijd en daarna hebben ze dit land opgebouwd tot wat het nu is.Rereformed schreef:[...]Interssant lijstje om nog eens op na te slaan. Is er nog iemand die de lijst kan aanvullen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
Ik ben nog lang niet uitgelachen. Een van de eerste daden van Lisa op dit forum was het geven van een link naar de film'"Expelled"; een film waar men allerhande zaken verdraait om de Evolutietheorie en evolutiebiologen maar als "slecht" af te schilderen: http://freethinker.nl/forum/viewtopic.p ... 03#p207103fbs33 schreef:Het werkt op mijn lachspieren als ik de ijver zie van sommige forumleden waarmee zij hun speciaal geprepareerde kwartjes in een moslim-automaat (merk Lisa) werpen in de hoop het kennelijk primitief mechanisch stuurmechanisme te kunnen beinvloeden met dat speciale preparaat.
Opdat er iets anders uitgeworpen worde dan aftandse voorgekookte ideologie (merk Allah) dat de houdbaarheidsdatum (te) lang geleden gepasseerd is.![]()
En wat zegt Lisa als iemand haar confronteert met haar eigen uitspraken?
En dan noemt ze Wilders met zijn gehamer op "Joods-Christelijke waarden" in één adem met vrijdenkers!lisa schreef:
Ja haal alles uit z'n verband. Kopieren uit verschillende reacties en aan elkaar plakken. Dat doet Wilders ook met de Koran en zijn inelkaar geknutselde "Fitna" filmpje. Vrijdenkers zijn daar wel goed in.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
fbs33 schreef:Het werkt op mijn lachspieren als ik de ijver zie van sommige forumleden waarmee zij hun speciaal geprepareerde kwartjes in een moslim-automaat (merk Lisa) werpen in de hoop het kennelijk primitief mechanisch stuurmechanisme te kunnen beinvloeden met dat speciale preparaat.
Opdat er iets anders uitgeworpen worde dan aftandse voorgekookte ideologie (merk Allah) dat de houdbaarheidsdatum (te) lang geleden gepasseerd is.![]()
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Hoe zou ze als Lisa-automaat anders kunnen?Elberfeld schreef:Ik ben nog lang niet uitgelachen. Een van de eerste daden van Lisa op dit forum was het geven van een link naar de film'"Expelled"; een film waar men allerhande zaken verdraait om de Evolutietheorie en evolutiebiologen maar als "slecht" af te schilderen: http://freethinker.nl/forum/viewtopic.p ... 03#p207103fbs33 schreef:Het werkt op mijn lachspieren als ik de ijver zie van sommige forumleden waarmee zij hun speciaal geprepareerde kwartjes in een moslim-automaat (merk Lisa) werpen in de hoop het kennelijk primitief mechanisch stuurmechanisme te kunnen beinvloeden met dat speciale preparaat.
En wat zegt Lisa als iemand haar confronteert met haar eigen uitspraken?
En dan noemt ze Wilders met zijn gehamer op "Joods-Christelijke waarden" in één adem met vrijdenkers!lisa schreef:
Ja haal alles uit z'n verband. Kopieren uit verschillende reacties en aan elkaar plakken. Dat doet Wilders ook met de Koran en zijn inelkaar geknutselde "Fitna" filmpje. Vrijdenkers zijn daar wel goed in.
Waar ik benieuwd naar ben is de vraag, "Wie heeft het kwartje erin gegooid voordat het op FT kwam spugen?"
Er zijn nog steeds geen obligate cursussen "BASE-jumpen zonder parachute" voor homosensuelen.Rereformed schreef:Interssant lijstje om nog eens op na te slaan. Is er nog iemand die de lijst kan aanvullen?
Heb ik al gezegd dat ik leidt aan extreme moslimmoeheid?
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Voor de mensen die sarcasme minder goed begrijpen: er zijn (ik meen) 17 dode Mocro's aangespoeld in Zeeland ergens in de jaren 40 (maar mijn Allah in drag in een homokroeg, zeg, dat sloeg me een deuk in de Atlantikwall), en er zijn door Mocro's wat puntjes op de i gezet in het herstellen van de oorlogsschade ergens in de jaren 70. Ze werden er (zeker naar hun maatstaven) trouwens dik voor betaald. En aangezien uitkeringtrekken de populairste beroepskeuze van inheemse moslims is, gok ik dat we kiet hebben gespeeld ondertussen.Mahalingam schreef:Nog steeds wordt de geweldige bijdrage van de Marokkanen niet erkent; eerst hebben ze dit land van de Duitsers bevrijd en daarna hebben ze dit land opgebouwd tot wat het nu is.Rereformed schreef:[...]Interssant lijstje om nog eens op na te slaan. Is er nog iemand die de lijst kan aanvullen?
Laatst gewijzigd door Marinus op 29 aug 2010 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Eh, ik wil niet flauw doen, maar die site is in handen van de notoire racist/Klu Klux Klan-lid David Duke.Rereformed schreef:Zoals CXT hierboven zegt, staan de meeste vrijdenkers niet achter de oorlog in Irak. Ik heb daar ook nooit achter gestaan. Het is een christelijke president Bush geweest die deze oorlog op zijn geweten heeft; hij werd voornamelijk gesteund door een christelijke engelse premier. Deze oorlog is te danken aan religieuze hysterie, zoals je hier kunt lezen:
http://www.davidduke.com/general/crazy- ... 12021.html
"Now out of office, Chirac recounts that the American leader appealed to their “common faith” (Christianity) and told him: “Gog and Magog are at work in the Middle East…. The biblical prophecies are being fulfilled…. This confrontation is willed by God, who wants to use this conflict to erase his people’s enemies before a New Age begins.”"...
Zijn er geen betere bronnen voor je verhaal te vinden?
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
De bron is James Haught, een kennis van mij in de US waar ik af en toe mee gecorrespondeerd heb. Een verslaggever en schrijver van boeken aangaande het christelijke verleden die niets met de KKK te maken heeft.Elberfeld schreef:Zijn er geen betere bronnen voor je verhaal te vinden?
Klik op google "chirac gog magog" in en je krijgt 7400 links.
Deze bijvoorbeeld:
http://sedulia.blogs.com/sedulias_trans ... magog.html
Overigens is het allang bekend dat de Bush administratie de zaken in het midden-oosten in het licht van de eindtijd bekeken, net zoals Ronald Reagan, die de eindtijdlunatic Hal Lindsey als speciale adviseur had. Je komt het ook tegen in de film die men onlangs van Bush maakte.
Born OK the first time
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Lisa is een troll. Die gooit een provocatief bericht in de groep, werpt daarna nog een paar keer olie op het vuur en is dan vertrokken. Vorige keer dat ze actief was, was in februari. En daarvoor in december. Haar aanpak is telkens hetzelfde.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Dacht je? Op islamitische fora is dit ongeveer de standaard-discussie-methode.The Prophet schreef:Lisa is een troll. Die gooit een provocatief bericht in de groep, werpt daarna nog een paar keer olie op het vuur en is dan vertrokken. Vorige keer dat ze actief was, was in februari. En daarvoor in december. Haar aanpak is telkens hetzelfde.
Zouden dat allemaal trollen zijn dáár?Elberfeld schreef:Dacht je? Op islamitische fora is dit ongeveer de standaard-discussie-methode.The Prophet schreef:Lisa is een troll. Die gooit een provocatief bericht in de groep, werpt daarna nog een paar keer olie op het vuur en is dan vertrokken. Vorige keer dat ze actief was, was in februari. En daarvoor in december. Haar aanpak is telkens hetzelfde.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Ongeinformeerd, ongenuanceerd, eenzijdig, bozig, beschuldigend. Je moet nog al een steekje los hebben om voortdurend zo tekeer te gaan.Elberfeld schreef:Dacht je? Op islamitische fora is dit ongeveer de standaard-discussie-methode.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Ík ben in dienst een paar keer zonder chute uit een vliegtuig gesprongen...an..dre..na..line man!Marinus schreef: Er zijn nog steeds geen obligate cursussen "BASE-jumpen zonder parachute" voor homosensuelen.
Heb ik al gezegd dat ik leidt aan extreme moslimmoeheid?
Oeps OT.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.