Nicaraguaanse vis evolueert op recordtempo
Moderator: Moderators
Re: Nicaraguaanse vis evolueert op recordtempo
Heb je de lippen van Angelina Jolie wel eens gezien? 
Is nog steeds een haai?Ik ben in Nicaragua geweest en in het vlakbij gelegen Nicaragua meer zwemmen de enige zoetwaterhaaien ter wereld. Men denkt dat dit meer miljoenen jaren geleden is de verbinding met de zee steeds mee afgesloten. En het zoute water veranderde door de regen langzaam in een zoet watermeer, langzaam genoeg voor deze haaien om zich aan te passen.
Hier moet je me even bij helpen.lanier schreef:Meer dan 99% van de diersoorten die ooit op aarde heeft geleefd is uitgestorven.
Waar komt dit vandaan?
Heb dr who er ook al eens over gehoord.
Ik zal je een beetje op weg helpenruuddo schreef:Hier moet je me even bij helpen.lanier schreef:Meer dan 99% van de diersoorten die ooit op aarde heeft geleefd is uitgestorven.
Waar komt dit vandaan?
Heb dr who er ook al eens over gehoord.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitsterven
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/42473439/
http://www.pg.science.ru.nl/en/art_goldschmidt.html
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
ja maar dan wel een zoetwaterhaai die het waarschijnlijk niet leuk vindt als je hem in zee loslaat.ruuddo schreef:Is nog steeds een haai?Ik ben in Nicaragua geweest en in het vlakbij gelegen Nicaragua meer zwemmen de enige zoetwaterhaaien ter wereld. Men denkt dat dit meer miljoenen jaren geleden is de verbinding met de zee steeds mee afgesloten. En het zoute water veranderde door de regen langzaam in een zoet watermeer, langzaam genoeg voor deze haaien om zich aan te passen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
- vegan-revolution
- Superposter
Hoe dan ook:
Mijn inschatting is dat we nog steeds op een enorme schaal in een aanzienlijk kortere tijd diersoorten aan het uitroeien zijn dan de tijd waarin ze in de evolutie onstaan zijn.
Mijn inschatting is dat we nog steeds op een enorme schaal in een aanzienlijk kortere tijd diersoorten aan het uitroeien zijn dan de tijd waarin ze in de evolutie onstaan zijn.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Ja en de mens is nog steeds een (smalneus) aap.Is nog steeds een haai?
Evolutie binnen de soort kan, geven de creationisten toe. Geven ze dan ook toe, dat wij gemeenschappelijke voorouders hebben?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Gezien het doel en opzet v.h. creationisme is om een god als schepper van zo iets unieks als de mens als enige mogelijkheid aannemelijk te maken, zal het toegeven van gemeenschappelijke voorouders hen op zijn minst zwaar vallen.Vilaine schreef:Ja en de mens is nog steeds een (smalneus) aap.
Evolutie binnen de soort kan, geven de creationisten toe. Geven ze dan ook toe, dat wij gemeenschappelijke voorouders hebben?
Zie linken van dr. who.vegan-revolution schreef:Hoe dan ook:
massa uitroeiing zou op dit moment volop in gang zijn.