Wat jij zoal meent onbewezen te geloven zal me worst weze.Sararje schreef:Wel Ali, ik geloof dat ik jouw vragen ten overvloede heb beantwoord inmiddels. Ik stel voor dat je nu eens mijn vragen gaat beantwoorden.
Syrië verbiedt verhullende hoofddoek op universiteiten
Moderator: Moderators
Re: Syrië verbiedt verhullende hoofddoek op universiteiten
Je bent toch niet die troela die Rutger Castricum aansprak bij die pro-Wilders demonstratie in Amsterdam vlak voor zijn proces he? Je weet wel, die ene die de t niet goed kon uitspreken. Je doet me er gevaarlijk aan denken.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Gelukkig nog niet 'ver-vaarlijk' heh? En de Zuidhollandse 't' van troela spreek ik net als de 't' van 'tòwteiring perfekt uit.Sararje schreef:Je bent toch niet die troela die Rutger Castricum aansprak bij die pro-Wilders demonstratie in Amsterdam vlak voor zijn proces he? Je weet wel, die ene die de t niet goed kon uitspreken. Je doet me er gevaarlijk aan denken.
Laatst gewijzigd door Ali op 27 jul 2010 03:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je voor de bevestiging, nu weet ik het zeker, je bent dezelfde.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Dezelfde als wie concreto?Sararje schreef:Dank je voor de bevestiging, nu weet ik het zeker, je bent dezelfde.