Syrië verbiedt verhullende hoofddoek op universiteiten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Ali
Banned

Re: Syrië verbiedt verhullende hoofddoek op universiteiten

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Wel Ali, ik geloof dat ik jouw vragen ten overvloede heb beantwoord inmiddels. Ik stel voor dat je nu eens mijn vragen gaat beantwoorden.
Wat jij zoal meent onbewezen te geloven zal me worst weze.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Je bent toch niet die troela die Rutger Castricum aansprak bij die pro-Wilders demonstratie in Amsterdam vlak voor zijn proces he? Je weet wel, die ene die de t niet goed kon uitspreken. Je doet me er gevaarlijk aan denken.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Je bent toch niet die troela die Rutger Castricum aansprak bij die pro-Wilders demonstratie in Amsterdam vlak voor zijn proces he? Je weet wel, die ene die de t niet goed kon uitspreken. Je doet me er gevaarlijk aan denken.
Gelukkig nog niet 'ver-vaarlijk' heh? En de Zuidhollandse 't' van troela spreek ik net als de 't' van 'tòwteiring perfekt uit.
Laatst gewijzigd door Ali op 27 jul 2010 03:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Dank je voor de bevestiging, nu weet ik het zeker, je bent dezelfde.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Dank je voor de bevestiging, nu weet ik het zeker, je bent dezelfde.
Dezelfde als wie concreto?

:wink:
Plaats reactie