God als misvatting
Moderator: Moderators
Re: God als misvatting
Verkopen aan de hoogste bieder.
Waardeloze film trouwens.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff
-
Destinesia
Omdat?MNb schreef:Verkopen aan de hoogste bieder.
-
Destinesia
Hier de eerste van 10 minuten. Het is helaas even rommelen om de resterende delen met nederlandse ondertiteling te zoeken.a.r. schreef:Linkje mét ondertiteling svp???
http://www.youtube.com/watch?v=6megCL1dsmE
-
a.r.
Dankjewel Destinesia....ik was of ben echter op zoek naar de gehele ondertitelde film...ik zou hem graag willen hebben om aan anderen te laten zien. Is er misschien iemand die de uitzending(en) opgenomen heeft?
Sorry dat ik traag ben - pas nu bezoek ik deze draad weer eens. Het lijkt erop dat de post waar ik op reageerde verdwenen is. Mijn opmerking sloeg iig niet op God als misvatting, want die heb ik niet gezien.Destinesia schreef:Omdat?MNb schreef:Verkopen aan de hoogste bieder.
Als ik me goed herinner sloeg mijn opmerking op The book of Eli. Die vond ik waardeloos, omdat-ie zo voorspelbaar was. Het enige spannende element was wat dat boek nu zou zijn; toen ik het kruis op de voorkant zag wist ik dat ook al. Dat Eli op de plaats van bestemming aan zou komen was bij voorbaat duidelijk. Zijn karakter - superheld nummero zoveel - was zo plat als een dubbeltje. Zelfs de schurk was oninteressant.
Dit alles lijkt nu behoorlijk off-topic te zijn. Dus moderator, als je het deleten niet kunt laten, laat je niet door mij tegenhouden.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff