De berichten van jou die niet gecensureerd zijn, zijn zeker niet aanstootgevend.Moeders schreef:jaofneepetals schreef:hey moeders, welkom hier
wie was jij op OI?
Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Wat een achterlijk stel sukkels daar.
Wie heeft er zin om een "GebandVanOntdekIslam.nl" op te richten, als een directe kritische tegenhanger van OI?
Berichten van gebruikers van OI quoten is er toegestaan, en het onder vuur nemen daarvan ook.
En daar kunnen ze ons dan niet bannen.
Evangeliserende moslims worden er dan natuurlijk weer wél geband.
Er moet op google bij het zoeken ook vooral verwarring ontstaan tussen beide sites.
Zomaar een driest proefballonnetje.
Wie heeft er zin om een "GebandVanOntdekIslam.nl" op te richten, als een directe kritische tegenhanger van OI?
Berichten van gebruikers van OI quoten is er toegestaan, en het onder vuur nemen daarvan ook.
En daar kunnen ze ons dan niet bannen.
Evangeliserende moslims worden er dan natuurlijk weer wél geband.
Er moet op google bij het zoeken ook vooral verwarring ontstaan tussen beide sites.
Zomaar een driest proefballonnetje.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
ook al verbannen... zucht 
hier is het veel leuker hoor. bij ontdekislam haal je niks uit, je kan proberen maar die lui zitten op hun eigen planeet en als ze al ergens aan twijfelen, bevechten ze hun twijfel met veel du'a omdat ze bang zijn voor de hel als ze iets fouts denken. Maar de meesten twijfelen uberhaupt niet.
hier is het veel leuker hoor. bij ontdekislam haal je niks uit, je kan proberen maar die lui zitten op hun eigen planeet en als ze al ergens aan twijfelen, bevechten ze hun twijfel met veel du'a omdat ze bang zijn voor de hel als ze iets fouts denken. Maar de meesten twijfelen uberhaupt niet.
-
Jinny
Ach, met een proxie moet het wel mogenlijk zijn om er weer te komen, maar laat ze lekker in hun sop gaar koken....
Het is nu eenmaal niet verboden om dom te zijn....
Het is nu eenmaal niet verboden om dom te zijn....
- Blackadder
- Ervaren pen
teveel domheid kan wel een maatschappelijk probleem veroorzaken
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Laat ze vooral zo blijven, mensen die op zoek zijn naar informatie over de islam hebben gauw hun zakken vol daar.
Dat mag zo zijn, maar niettemin mogen ze van mij de pressie van kritiek (blijven) voelen.Fishhook schreef:Laat ze vooral zo blijven, mensen die op zoek zijn naar informatie over de islam hebben gauw hun zakken vol daar.
Men verdient het daar, om verbaal onder vuur te worden genomen.
De bodem van die ingegraven onaantasbaarheid dient onder hun voeten vandaan te worden geslagen.
En als ik ze daarmee kwaad maak, heb ik toch nog wat goeds gedaan.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Ik vind het heel moeilijk ok op een islamitisch forum als kafir iets te zeggen.
Ik ben er meer afgegaan en had binnen de kortste keren een ban.
Op OI heb ik het anders aangepakt en dat is dus mijn record-verblijf op een islamitisch forum.
Ik vind het zo moeilijk omdat ik niet wat nu precies niet egzegd mag worden. Dingen die ik heel gewoon vind of gewoon grappig (zonder bijbedoeling) worden daar opgevat als de grootst mogelijke belediging. Maar.... wanneer je dan vraagt WAT nu precies de belediging is en WAAROM dat dan zo beledigend is .... blijft het stil.
Voorbeeldje:
Er was een topic over die Zuid-Amerikaan die homofilie weet aan het eten van aardappelen.
In dat topic waren the seeker en nog iemand een beetje aan het dollen.
Ik opper dus de gedachte dat die Zuid-amerikaan misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben,....want... er bloeit wel iets heel moois op tussen the seeker en die andere.
Krijg ik verdorie een officiele waarschuwing wegens "belediging en persoonlijke aanval" o.i.d.
Ik snap daar dus niets van..... zucht... zal wel aan mij liggen, denk ik dan.
Maar, ik heb het opegegeven.... moslims en kafir zijn gewoon 2 compleet verschillende planeten.
Ik denk dat we dat maar zo moeten houden.
Op OI heb ik het anders aangepakt en dat is dus mijn record-verblijf op een islamitisch forum.
Ik vind het zo moeilijk omdat ik niet wat nu precies niet egzegd mag worden. Dingen die ik heel gewoon vind of gewoon grappig (zonder bijbedoeling) worden daar opgevat als de grootst mogelijke belediging. Maar.... wanneer je dan vraagt WAT nu precies de belediging is en WAAROM dat dan zo beledigend is .... blijft het stil.
Voorbeeldje:
Er was een topic over die Zuid-Amerikaan die homofilie weet aan het eten van aardappelen.
Ik opper dus de gedachte dat die Zuid-amerikaan misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben,....want... er bloeit wel iets heel moois op tussen the seeker en die andere.
Krijg ik verdorie een officiele waarschuwing wegens "belediging en persoonlijke aanval" o.i.d.
Maar, ik heb het opegegeven.... moslims en kafir zijn gewoon 2 compleet verschillende planeten.
Op zulke fora kan iedere normale goed proeven hoe het is om in een moslimmeerderheid te moeten leven.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Helemaal mee eens daarom zit ik er ook, en ben ik elke keer blij als er mensen als MrBE, Extramedium en Juan, en vele anderen komen om tegengas te geven, tot ze gebanned worden (de regels daar zijn nogal rekbaar en breed uitlegbaar).Jagang schreef:Dat mag zo zijn, maar niettemin mogen ze van mij de pressie van kritiek (blijven) voelen.Fishhook schreef:Laat ze vooral zo blijven, mensen die op zoek zijn naar informatie over de islam hebben gauw hun zakken vol daar.
Men verdient het daar, om verbaal onder vuur te worden genomen.
De bodem van die ingegraven onaantasbaarheid dient onder hun voeten vandaan te worden geslagen.
En als ik ze daarmee kwaad maak, heb ik toch nog wat goeds gedaan.
Ik ben om. Ik ga me daar maar eens registreren. Benieuwd hoe lang het gaat duren.
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee, moslims dienen terug te keren naar de planeet Aarde, die wij met ze moeten delen.Moeders schreef:Ik vind het heel moeilijk ok op een islamitisch forum als kafir iets te zeggen.
Voorbeeldje:
Krijg ik verdorie een officiele waarschuwing wegens "belediging en persoonlijke aanval" o.i.d.![]()
Als ze op een andere planeet willen zitten, beginnen ze maar een ruimtevaartprogramma.
Van OI wordt je gewoon afgetrapt op het moment dat je, naar het idee van een of andere pief daar, te opzichtig door hun evangelisatiepogingen heendanst.
Maar we blijven dansen.
Met keiharde muziek!!
Henry Ford
Henry Ford
Hier gebeurd het.kiks schreef:Ik ben om. Ik ga me daar maar eens registreren. Benieuwd hoe lang het gaat duren.![]()
Groet
kiks
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewforum.php?f=72
- vegan-revolution
- Superposter
Amen.Jagang schreef:Maar we blijven dansen.
Met keiharde muziek!!
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Er is veel intelligentie voor nodig om jezelf voor de gek te houden. Het heeft niet altijd met domheid te maken (soms wel natuurlijk). Zeer intelligente mensen kunnen aan zeer dwaze zaken geloof hechten; er zijn voorbeelden genoeg. Dit komt omdat godsdienst inspeelt op wensen, en daarom dus op het gevoel. Omdat het verlaten van de godsdienst van de ouders en/of het opgeven van (schijn)zekerheden pijn doet en verdriet geeft zullen sommige mensen hun intelligentie gebruiken om zichzelf om de tuin te leiden, en sommigen worden ware meesters in de kunst der woordenacrobatiek en sofisterij.Jim schreef:Het is nu eenmaal niet verboden om dom te zijn....
Een keuze voor agnosticisme/atheïsme ten nadele van godsdienst heeft meestal niets met domheid te maken, maar met oprechtheid, en dan met name eerlijkheid ten opzichte van jezelf.
Ik heb overigens al jaren een account op ontdekislam.nl en ben nooit geband, al moet ik erbij zeggen dat ik al een tijd niet actief ben geweest. Ik zat op dat forum toen er nog maar een man of 25 geregistreerd stonden en het een piepklein forumpje was. Het was toen ook heel erg gematigd en het was fijn discussiëren daar, maar toen ik een jaar of twee jaar later, ik weet het niet meer precies, een nieuwe poging deed werd ik erg hatelijk ontvangen.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)