tools 4 life
Moderator: Moderators
tools 4 life
Iemand uit mijn naaste vriendenkring is vol van tools for life. Het lijkt mij een soort landmark achtige organisatie. Weet iemand meer over tools for life.
- Ongeloveloos
- Banned
Re: tools 4 life
Ikzelf ben helemaal weg van Tim "the toolman" Taylor !
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Wat is een "landmark achtige organisatie" .... ? 
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
De website van tools 4 life stemt alvast niet vreugdevol en even doorspitten via de aanbevolen literatuur al helemaal niet.
aanbevolen wordt het werk van P.D Ouspensky
aanbevolen wordt het werk van P.D Ouspensky
Gurdjieff en Ouspensky waren dol op ingewikkelde schema's en classificaties. Zo was er een tabel der 'waterstoffen' waarin de dichtheid en trillingsfrequentie van verschillende soorten materie werd weergegeven. Hoe hoger de trillingsfrequentie, des te intelligenter de betreffende materie. Substanties die als voedsel voor de mens kunnen dienen (zoals een gebakken aardappel), werden aangeduid als 'waterstof' 768 en waren 'intelligenter' dan rauwe aardappels.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Weet je toevallig of die frequenties samenhangen met bioresonantie, en de electroencephaloneuromentimograaf alias Mathison Electropsychometer alias E-meter (in het bijzonder Mark Super VII Quantum E-meter) ?
Volgens mij gewoon onafhankelijk ontwikkelde takken van morosofische oplichterijChris H schreef:Weet je toevallig of die frequenties samenhangen met bioresonantie, en de electroencephaloneuromentimograaf alias Mathison Electropsychometer alias E-meter (in het bijzonder Mark Super VII Quantum E-meter) ?
wel een mooi design overigens

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden