Holocaust

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kitty
Ontoombaar

Re: Holocaust

Bericht door Kitty »

Dit is duidelijk een afsplitsing geweest, maar het zijpad naar de holocaust werd op een gegeven moment wel genomen door de eerste berichten in dit topic.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Ja, ik herinner me het weer. Het was oorspronkelijk een topic over een holocaust ontkennende paap. En prompt kregen we een holocaustontkenner op de thee. Ene "zes miljoen" meen ik...
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Inderdaad, dat zijn zo van die dieptepunten. 8*)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Sorry Marinus, je hebt gelijk, het topic is gesplitst en volgens mij begon het allemaal hier:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... williamson

Oke, beetje offtopic maar het is nooit verkeerd om eens wat terug te lezen.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
R.Hermans
Geregelde verschijning

Bericht door R.Hermans »

zesmiljoen schreef: Ook zou ik wat Google Video's van David IRving aanraden en David Cole(een jood), Fred Leuchter, Zundel e.d.
David Cole heet al lang geleden afstand gedaan van de beweringen. Zundel heeft nooit zelf onderzoek verricht en de stellingen van Leuchter zijn ook reeds lang geleden van de tafel geveegd.
zesmiljoen schreef:Maar sinds ik me erin verdiept heb voel ik dat er een wereld voor me open is gegaan.
En wat zul jij je verdiept hebben. Waarschijnlijk de franse malloot Robert Faurisson vergeten in je lijstje van schrijvers?
zesmiljoen schreef:Bijvoorbeeld waarom is de media zo pro-Israel, waarom denk je als je aan WOII denkt automatisch aan 6miljoen Joden Auswitz e.d., terwijl andere landen ook erg geleden hebben lijkt de focus te liggen op (het eeuwige slachtoffer)de Joden te liggen? en dit, zelfs in de Koude Oorlog toen de misdaden van Stalin en het Sovjet regime de 'zaak'van goed tegen kwaad had kunnen onderstrepen voor propaganda doeleinden
Bij de 2e W.O. denk ik verre van aan joden. Maar eerder aan misbruik van wetenschappelijk onderzoek.
zesmiljoen schreef:Duidelijk hebben de Joden ongeacht of het gebeurt is of niet goed geprofiteerd van het (vermeende) feit. Een stuk land dat aan een ander volk toebehoorde werd door de VN notabene weggegeven!Zoals koning Saud later opmerkte, de Joden hebben geleden maar wat hebben de Palestijnen de Joden aangedaan dat ze hun land moeten krijgen?
Wat loop je nu te zeuren met je pro-nazi gelul? Was het niet Hitler zelf die zij dat alle problemen opgelost zouden zijn als alle Joden zouden verhuizen naar een plek ergens in Afrika?
zesmiljoen schreef:En nog steeds met AIPAC('Democraat of Republikein we zijn verenigd in ons liefde voor Israel'; je zou denken voor USA???)miljarden gaan naar Israel vanuit de VS, als je iets tegen die 'steun'zegt ben je een anti-semiet, you know the drill, Auswitz 6 miljoen Joden indirect schuldig aan....'Wiedergutmaching'ook miljarden naar Israel.....
Wat een onzinnige stelling. Kennelijk heb je geen bewust van enige feiten wat betreft de Gaza en de gehele geschiedenis van het grondgebied waar nu Israel gevestigd is. Wees maar blij dat Israel daar nog is als verdedigingslinie anders was Nederland al lang overspoeld geweest met "geitenhoeders".
Richard Dawkins:
...when two opposite points of view are expressed with equal intensity, the truth does not necessarily lie exactly halfway between them. It is possible for one side to be simply wrong.
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

R.Hermans schreef:
zesmiljoen schreef: Ook zou ik wat Google Video's van David IRving aanraden en David Cole(een jood), Fred Leuchter, Zundel e.d.
David Cole heet al lang geleden afstand gedaan van de beweringen. Zundel heeft nooit zelf onderzoek verricht en de stellingen van Leuchter zijn ook reeds lang geleden van de tafel geveegd.

enz. enz.
Rustig maar. Gebruiker zesmiljoen is al lang geleden doorzien, en daarna is er nooit meer wat van hem vernomen. :wink:
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Plaats reactie