Liever islam dan seculiere humanisten (Rouvoet)

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

pieps
Forum fan

huis arrest

Bericht door pieps »

De beste oplossing lijkt mij om iedere Nederlander huisarrest of een straatverbod te geven , heb je nergens meer last van .
... sinds de muur is gevallen glijen we steeds meer af naar Oost-Duitse toestanden .

groetjes Pieps :cry:
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
Fenomeen
Superposter

Re: huis arrest

Bericht door Fenomeen »

pieps schreef:... sinds de muur is gevallen glijen we steeds meer af naar Oost-Duitse toestanden .
Ik vind de vergelijking niet op gaan, het is erger; dat glijdt door naar Poolse toestanden.
De Stasi was een amateurclub als ik dat vergelijk met wat Herr Donner allemaal wil.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Fenomeen schreef:
an3sdej schreef:Hij moet ook oppassen dat hij zijn electoraat zo niet tegen de haren instrijkt.
Ja maar lieve schat dat is nou toch net het leuke d'r aan? :twisted:
Allah = God is voor menig CU-stemmer al dermate onbespreekbaar dat men liever het Heilige Boek opeet dan ook maar wat voor concessie te doen richting collegageloof.
Hierdoor wordt duidelijk hoe sterk de afkeer (in sommige gevallen zelfs diepgewortelde haat) jegens ongelovigen. Het ongeloof is hun grootste steen des aanstoots. Ik heb zelfs meegemaakt dat zeer evangelische christenen samenspannen met New Agers en occultisten, om een atheïst de mond te snoeren. Zij hebben samen nog iets gemeen.
Hetzelfde fenomeen doet zich voor bij Soennitische en sjiïtische moslims. Normaal gesproken kunnen ze elkaar niet luchten of zien, maar zodra het gaat over joden, afgodendienaren of ongelovigen, dan spannen ze samen (niet alle moslims natuurlijk).
Misschien moet Rouvoet even telefoneren met Harun Yahya, die vind ook dat moslims en christenen samen moeten strijden tegen atheïsme en materialisme.

Vriendelijke groet....
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
onemangang
Forum fan

Bericht door onemangang »

Devious schreef:
Fenomeen schreef:
an3sdej schreef:Hij moet ook oppassen dat hij zijn electoraat zo niet tegen de haren instrijkt.
Misschien moet Rouvoet even telefoneren met Harun Yahya, die vind ook dat moslims en christenen samen moeten strijden tegen atheïsme en materialisme.
Strijden tegen het materialisme? Wat heeft dat met geloof te maken?
Als een gelovige begrijpt waarom hij het bestaan van al die 19.999 goden die de mens heeft aanbeden afwijst, volgt het begrip waarom ik 20.000 goden afwijs.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Gelovigen houden veel van een immateriele wereld waarin god voorkomt.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Fenomeen schreef: Ik schrijf dan wat in me opkomt, het valt me nog mee deze keer gezien de adrenalinestoot van pagina 107.
Beste Feno,

Datgene wat jij schrijft leest als een spannend boek. Je proeft inderdaad de adrenaline. Je geeft het echte leven weer. Ik verdrink soms in mijn eigen saaiheid.

Groetjes,

Tjeerdo.

Nb. Misschien kun je Rouvoet een "nederwietje" toesturen. Wie weet gaat die moraalridder het stiekem proberen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Akkersloot
Banned
Contacteer:

Bericht door Akkersloot »

Een aanwezig op een spreekbeurt maakt een opmerking over de islam. I.p.v. over de islam geeft Rouvoet dan maar een opmerking over D'66.

Meneer Rouvoet ontwijkt dus gewoon een antwoord te geven over de islam. Hij gaat immers in op politieke partijen. Daarbij vergeet hij dus dat moslims zich ook manifesteren buiten de politiek om.

En natuurlijk dat er uberhaupt een gematigde moslim partij zou komen.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Akkersloot schreef:
En natuurlijk dat er uberhaupt een gematigde moslim partij zou komen.
De pagina van teletekst geeft een ander beeld. Belgische moslima wordt zelfmoordterroriste, jonge moslims radicaliseren etc. Ik stel mij zelf de vraag; met welke mensen Rouvoet het liefste in een vliegtuig stapt. Een groep radicale jonge moslims of een groep radicale D66'ers. Alhoewel ik Lousewies, Bert e.a. niet echt radicaal kan noemen. Het zijn gewoon leuke genuanceerde mensen die wars zijn van dogma's.
En dat is iets wat Rouvoet dus duidelijk niet is. Ik zal hem een mailtje sturen via de website van de tweede kamer. Of hij mee wil discussieren.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

tjeerdo schreef:Misschien kun je Rouvoet een "nederwietje" toesturen.
Ik zie zelf meer heil in van die kleine roze pilletjes met een konijntje erop. ;)
Dat werkt nou eenmaal wat beter, zeker op het sociale vlak, en ik heb mij laten vertellen dat de CU een sociale partij is, dus het kan alleen maar nog positiever uitvallen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Gerard
Bevlogen

Re: Liever islam dan seculiere humanisten (Rouvoet)

Bericht door Gerard »

Ik denk dat ik dit artikel maar eens doorspeel naar de D66 tweede kamer fractie.
Het roept op zijn minst vragen op die in de kamer maar eens door die Rouvoet moeten worden beantwoord.

Trouwens hoe komt hij aan die rouwvoet of rauwe voet? Heeft hij soms een Jehova verleden ?? Iets te vaak met z'n voet klem gezeten tussen voordeur en deurpost??
:lol:
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Hoe kom jij trouwens terecht op deze moslimsite Al -yaqeen? :roll:
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

GH schreef:Ik denk dat ik dit artikel maar eens doorspeel naar de D66 tweede kamer fractie.
Hallo G,

Ik heb na het lezen van het stuk al contact gezocht met een prominente D66-er. Het ligt inmiddels thuis op zijn bureau. Hij neemt het mee naar het plenaire overleg van volgende week. Maar het kan geen kwaad om dit soort zaken via verschillende kanalen bespreekbaar te maken.

Wat denk je van Groen Links. Stuur het op naar Femke.

Groeten,

Tj.
Akkersloot
Banned
Contacteer:

Bericht door Akkersloot »

Die met zijn zere voet van toen hij nog als Jehova langs de deur ging riep op om "ons geen angst te laten aanpraten voor onze medemensen". Hij heeft het echter wel over "radicale humanisten" zoals D'66. Zijn dat geen medemensen dan ?????????
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

GH schreef:
Hoe kom jij trouwens terecht op deze moslimsite Al -yaqeen? :roll:
Ik zwerf overal :wink:
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

----- Original Message -----
From: Dittrich B.O. (Privé)
To: Gerard At home ; Laan van der L.W.
Cc: Bakker Bert
Sent: Saturday, December 03, 2005 2:41 PM
Subject: RE: Belastende uitspraken André Rouvoet over D66

Dank je Gerard, zal er naar kijken en ook Bert Bakker mailen.

Groeten,
Boris Dittrich
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Gerard At home
Verzonden: zaterdag 3 december 2005 12:21
Aan: Dittrich B.O. (Privé); Laan van der L.W.
Onderwerp: Belastende uitspraken André Rouvoet over D66

Geachte D66 kamerleden,

Zijn jullie op de hoogte van de belastende uitspraken van André Rouvoet in de richting van D66 die hij deed op een partij bijeenkomst in Joure op 28 November en hetgeen werd gepubliceerd in de Leeuwarder Courant van 29 November.?

"De grootste bedreiging voor de christelijke grondslagen van onze samenleving komt niet van moslims maar van 'dogmatische seculiere humanisten"
Die is nog niet direct op D66 gericht maar dat ze jullie wel bedoelen is duidelijk in het vervolg.

"Rouvoet toonde zich meer bezorgt om de bijna religieuze kruistocht tegen alles wat met religie te maken heeft van D66 "

"Als je praat over de bescherming van het leven kom je met een moslim verder dan met een D66'er."

Het zijn, volgens mij, uitspraken die op zijn minst kamervragen oproepen en Rouvoet om duidelijke stellingname ook in de kamer verzoeken.

Met vriendelijke groet,
Gerard ..........

PS: Gezien zijn duidelijke stellingname in het ID debat zou ik ook graag willen dat Bert Bakker deze email ontvangt. Ik heb helaas zijn email adres niet.Zou U het kunnen doorsturen. Bij voorbaad mijn hartelijke dank.

Disclaimer

Indien u de link niet kunt openen, neemt u dan contact op met telefoonnummer 070-3182211. Meer informatie vindt u op de website www.tweedekamer.nl
If you are unable to access the link, please dial +31 70 3182211. Additional information is available on the website www.tweedekamer.nl and www.houseofrepresentatives.nl
Friedrich Nietzsche
Plaats reactie