... sinds de muur is gevallen glijen we steeds meer af naar Oost-Duitse toestanden .
groetjes Pieps
Moderator: Moderators
Ik vind de vergelijking niet op gaan, het is erger; dat glijdt door naar Poolse toestanden.pieps schreef:... sinds de muur is gevallen glijen we steeds meer af naar Oost-Duitse toestanden .
Hierdoor wordt duidelijk hoe sterk de afkeer (in sommige gevallen zelfs diepgewortelde haat) jegens ongelovigen. Het ongeloof is hun grootste steen des aanstoots. Ik heb zelfs meegemaakt dat zeer evangelische christenen samenspannen met New Agers en occultisten, om een atheïst de mond te snoeren. Zij hebben samen nog iets gemeen.Fenomeen schreef:Ja maar lieve schat dat is nou toch net het leuke d'r aan?an3sdej schreef:Hij moet ook oppassen dat hij zijn electoraat zo niet tegen de haren instrijkt.![]()
Allah = God is voor menig CU-stemmer al dermate onbespreekbaar dat men liever het Heilige Boek opeet dan ook maar wat voor concessie te doen richting collegageloof.
Strijden tegen het materialisme? Wat heeft dat met geloof te maken?Devious schreef:Fenomeen schreef:Misschien moet Rouvoet even telefoneren met Harun Yahya, die vind ook dat moslims en christenen samen moeten strijden tegen atheïsme en materialisme.an3sdej schreef:Hij moet ook oppassen dat hij zijn electoraat zo niet tegen de haren instrijkt.
Beste Feno,Fenomeen schreef: Ik schrijf dan wat in me opkomt, het valt me nog mee deze keer gezien de adrenalinestoot van pagina 107.
De pagina van teletekst geeft een ander beeld. Belgische moslima wordt zelfmoordterroriste, jonge moslims radicaliseren etc. Ik stel mij zelf de vraag; met welke mensen Rouvoet het liefste in een vliegtuig stapt. Een groep radicale jonge moslims of een groep radicale D66'ers. Alhoewel ik Lousewies, Bert e.a. niet echt radicaal kan noemen. Het zijn gewoon leuke genuanceerde mensen die wars zijn van dogma's.Akkersloot schreef:
En natuurlijk dat er uberhaupt een gematigde moslim partij zou komen.
Ik zie zelf meer heil in van die kleine roze pilletjes met een konijntje erop.tjeerdo schreef:Misschien kun je Rouvoet een "nederwietje" toesturen.
Ik denk dat ik dit artikel maar eens doorspeel naar de D66 tweede kamer fractie.an3sdej schreef:http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/ ... ouvoet.gif
Hoe kom jij trouwens terecht op deze moslimsite Al -yaqeen?an3sdej schreef:http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/ ... ouvoet.gif
Hallo G,GH schreef:Ik denk dat ik dit artikel maar eens doorspeel naar de D66 tweede kamer fractie.
Die met zijn zere voet van toen hij nog als Jehova langs de deur ging riep op om "ons geen angst te laten aanpraten voor onze medemensen". Hij heeft het echter wel over "radicale humanisten" zoals D'66. Zijn dat geen medemensen dan ?????????GH schreef:an3sdej schreef:http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/ ... ouvoet.gif
Ik zwerf overalGH schreef:Hoe kom jij trouwens terecht op deze moslimsite Al -yaqeen?an3sdej schreef:http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/ ... ouvoet.gif
----- Original Message -----
From: Dittrich B.O. (Privé)
To: Gerard At home ; Laan van der L.W.
Cc: Bakker Bert
Sent: Saturday, December 03, 2005 2:41 PM
Subject: RE: Belastende uitspraken André Rouvoet over D66
Dank je Gerard, zal er naar kijken en ook Bert Bakker mailen.
Groeten,
Boris Dittrich
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Gerard At home
Verzonden: zaterdag 3 december 2005 12:21
Aan: Dittrich B.O. (Privé); Laan van der L.W.
Onderwerp: Belastende uitspraken André Rouvoet over D66
Geachte D66 kamerleden,
Zijn jullie op de hoogte van de belastende uitspraken van André Rouvoet in de richting van D66 die hij deed op een partij bijeenkomst in Joure op 28 November en hetgeen werd gepubliceerd in de Leeuwarder Courant van 29 November.?
"De grootste bedreiging voor de christelijke grondslagen van onze samenleving komt niet van moslims maar van 'dogmatische seculiere humanisten"
Die is nog niet direct op D66 gericht maar dat ze jullie wel bedoelen is duidelijk in het vervolg.
"Rouvoet toonde zich meer bezorgt om de bijna religieuze kruistocht tegen alles wat met religie te maken heeft van D66 "
"Als je praat over de bescherming van het leven kom je met een moslim verder dan met een D66'er."
Het zijn, volgens mij, uitspraken die op zijn minst kamervragen oproepen en Rouvoet om duidelijke stellingname ook in de kamer verzoeken.
Met vriendelijke groet,
Gerard ..........
PS: Gezien zijn duidelijke stellingname in het ID debat zou ik ook graag willen dat Bert Bakker deze email ontvangt. Ik heb helaas zijn email adres niet.Zou U het kunnen doorsturen. Bij voorbaad mijn hartelijke dank.
Disclaimer
Indien u de link niet kunt openen, neemt u dan contact op met telefoonnummer 070-3182211. Meer informatie vindt u op de website www.tweedekamer.nl
If you are unable to access the link, please dial +31 70 3182211. Additional information is available on the website www.tweedekamer.nl and www.houseofrepresentatives.nl