Je mag zelf ook vastgebonden worden hoor. Dan laten we die vrouw wel strelen.
Oh, jij ook niet, lees ik net.
Bondage is precies in, in nederland? Ik heb er in elk geval geen behoefte aan Naar tschijnt ben ik een tijger in bed, strelen met tanden en nagels. Nja tzal wel weer me roofdier instinct zijn, ik heb wel liefst tijgerinneks en geen slaafse damens. 8)
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Net zo in als in België denk ik. Er zit trouwens een leuk fetishcafé in Antwerpen, waar ze zelfs vanuit Nederland naartoe gaan. Dat groepje dat dat leuk vindt dan hè, zo'n 'rare' dingen . Zo ongeveer 10% van de bevolking.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
O ok. Nu ja ik vind het niet echt een dilemma hoor, dat andere mensen bondage willen doen en fetisj, nou ja ze doen maar he, zolang ze alles doen met wederzijdse instemming. (houden van is misschien wat veel gevraagd, maar je heb dat voor sex niet nodig naar het schijnt)
Ik heb andere voorkeuren Tijgerinnen rrrooaaar, (mo met een mensenlichaam he)
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Meer bepaald madammeke met tijgerinnen karakter. Stel je voor met die klauwen zal het niet meer strelen zijn vrees ik
MVG, LD.
XveganxchickX schreef:Als mensen het leuk vinden om op een lijk te rijden: doen wat ze niet laten kunnen!
Het lijk zal er zeker niets van merken! Kvind het wel niet eerbiedig naar de familie van het lijk toe, tenzij de "berijder" in kwestie de partner van de overleden persoon is.
Tjonge jonge. Sex met een vers lijk vind ik al akelig bizar, maar sex met een opgegraven lijk is helemaal volslagen krankzinnig. Hoe komt iemand aan zoiets.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Kitty schreef:Tjonge jonge. Sex met een vers lijk vind ik al akelig bizar, maar sex met een opgegraven lijk is helemaal volslagen krankzinnig. Hoe komt iemand aan zoiets.
nu weten we alleszins waar lintwormen vandaan komen 8)
Niet alleen lintwormen hoor! Iemand die seks had met een dode, kan zo ook eitjes van maden "meenemen".
Als dit bvb een man is en hij heeft daarna seks met een levende vrouw, dan kan het goed zijn dat die vrouw na een paar dagen/weken vanbinnen opgevreten wordt door de maden Ranzig gewoon!
XveganxchickX schreef:Niet alleen lintwormen hoor! Iemand die seks had met een dode, kan zo ook eitjes van maden "meenemen".
Als dit bvb een man is en hij heeft daarna seks met een levende vrouw, dan kan het goed zijn dat die vrouw na een paar dagen/weken vanbinnen opgevreten wordt door de maden Ranzig gewoon!
de maden bekeren tot vegetarisme is misschien iets voor u
XveganxchickX schreef:Niet alleen lintwormen hoor! Iemand die seks had met een dode, kan zo ook eitjes van maden "meenemen".
de maden bekeren tot vegetarisme is misschien iets voor u
Eigenlijk niet want die maden specifiek (die zich dus te goed doen aan de kut van die levende vrouw) eten geen lijken en doden niemand. Ze eten lekker aan een levend lijf: How fresh can you get your meat? 8)
We drukken ons hier wel lekker plastisch uit. Misschien mag het ook ietsjes minder? Niet omdat ik nu zo preuts ben, maar omdat we toch regels hebben.
Hmz?
En maden eten vooral aan kadavers of rottend vlees.
Neen hoor, maden van de keizersvlieg kruipen iedere wond die ze kunnen vinden bij vee binnen en eten het wondweefsel op, waarna ze verpoppen en uit de nog niet volledig gedichte, en dikwijls ontstoken wond uitvliegen. Raar zicht soms, uit een wonde komen er dan op een paar minuten zeker een honderdtal vliegjes.
Maar vele maden eten idd alleen aas hoor, er zijn er echter ook zoals hierboven beschreven.
MVG, LD.
Lmao, jij moet eens horrorromans schrijven, beter nog SF. Er klopt geen moer van wat jij hier beweert
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Lmao, jij moet eens horrorromans schrijven, beter nog SF. Er klopt geen moer van wat jij hier beweert
Wil je het dan met argumenten onderuit halen? Indien jij stelt dat het niet klopt, moet je ook weten te verwoorden wat er dan niet klopt. Dan krijg je namelijk een inhoudelijke reactie in plaats van zomaar kretologie.