Praetorian schreef:
Dit is geen topic over het geloof.
Maar ik wil wel graag weten waarom het geloof in God walgelijk is en sex met doden/dieren/familieleden niet?
Met het geloof schaad je niemand. De genoemde vormen van sex zijn walgelijk. Bijvoorbeeld: zie jij je al liggen krikken op het lijk van je moeder? Of, zie jij je de merrie van de buurman als een gat waar jij je leuter wel effe in wil dauwen?
Ik weet niet of je uit België of uit Nederland komt en als je uit Nederland komt in welk deel je woonachtig bent, maar ik kan je garanderen dat hoef je hier bij ons in het Noorden niet te proberen. Als je tenminste niet gelynched wilt worden.
Tsja, lynchen is (meestal) voorbehouden aan bekrompen en gelovige mensen !
Dat ik zelf niet mijn dode moeder bekruip, staat los van iemand die wel van necrofilie houd.
Een merrie mag niet gepeneteerd worden, omdat het beestje dat (misschien) niet uit vrije wil doet, dat valt dus onder dierenmishandeling.
Een reu daarintegen, kan geheel "vrijwillig" een vrouwmens bestijgen, misschien niet natuurlijk, maar ook geen dierenmisbruik.
Een dalmatier die pindakaas van een bepaald menselijk deel likt, is ook tevreden hoor.
De bovenstaande voorbeelden zijn NIET mijn ideeen van plezier, maar als iemand anders daar blij mee is...leven en laten leven.
Geloof in god is wel walgelijk, jezelf en levensovertuiging instellen op iets wat niet bestaat is niet alleen sadomadochistisch, maar ook schadelijk voor je gezin en omgeving !