aspartaam

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

Re: aspartaam

Bericht door Kitty »

doctorwho schreef:
Fenomeen schreef:[ en gevulde koeken vind ik om eoa vreemde reden alleen lekker als je er 2 tegelijk opeet, met de platte kant tegen elkaar aan.
.
Tip voor de kenner zijn de gevulde koeken van bakkerij Wammes. Met echte amandelspijs en lekker vers. Als die bakkerij tenminste nog bestaat.
Appie Heyn hier kan dat ook! Versgebakken met echte amandelspijs. Mmmmmmmm. En zonder aspartaam! Ben ik toch nog on topic.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
sofia
Forum fan

Bericht door sofia »

Kitty schreef:
"Mmmmmmmm. En zonder aspartaam! Ben ik toch nog on topic."
:lol: :lol:

Edit Kitty: even kwootje van gemaakt.
sofia
Forum fan

Bericht door sofia »

Fijn, hoe maak je een kwootje? Het zal wel ergens staan, maar ik ben altijd bang om op een verkeerde toets te drukken want als mijn computer op tilt slaat ben ik nergens meer...

En samante, ik zag net op babbelbox dat je ook leuk kunt zijn, stond ik me daar toch even paf! :wink:
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Sofia ik stuur je even een PB.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Samante

Bericht door Samante »

sofia schreef:En samante, ik zag net op babbelbox dat je ook leuk kunt zijn, stond ik me daar toch even paf! :wink:
:shock: Leuk? :shock: Ik? :shock: waar dan precies? #-o
sofia
Forum fan

Bericht door sofia »

Samante schreef:
sofia schreef:En samante, ik zag net op babbelbox dat je ook leuk kunt zijn, stond ik me daar toch even paf! :wink:
:shock: Leuk? :shock: Ik? :shock: waar dan precies? #-o

Dat je voorstelde om de autochtone Nederlanders voortaan 'inboorlingen' te noemen, want zo noemden wij de Indonesiërs in de koloniale tijd, en dat zou dus een koekje van eigen deeg zijn. Maar zo bedoelde je het kennelijk niet.
Maar maar misschien ben je toch wel eens een beetje leuk, soms?
JanC
Ervaren pen

Bericht door JanC »

Ni dieu, ni maître.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Ter info: google-resultaten.
En nergens wordt het middel aangeprezen als het unieke vermageringsmiddel voor vooral suikerproducerende derde wereldlanden :o
weetniet
Forum fan

Re: we kunnen God niet begrijpen omdat....

Bericht door weetniet »

Wie schrijft toch steeds die onzin dat we god niet kunnen begrijpen OMDAT de Bijbel en de Koran bestaan. Waar slaat dat nu op? God willen begrijpen is net zoiets als aan de hond van Einstein vragen om de relativiteitstheorie uit te leggen. Zelfs mijn een heeeeeel intelligente hond zou dat niet kunnen. Ook heel intelligente theologen en mystici ( wat dat ook moge zijn) zeggen dat God voor het menselijk verstand niet te bevatten is. De Bijbel en de Koran zijn slecht krabbels in en kantlijn van een toch al onleesbaar handschrift.
PietV.
Erelid

Re: we kunnen God niet begrijpen omdat....

Bericht door PietV. »

weetniet schreef:Wie schrijft toch steeds die onzin dat we god niet kunnen begrijpen OMDAT de Bijbel en de Koran bestaan. Waar slaat dat nu op? God willen begrijpen is net zoiets als aan de hond van Einstein vragen om de relativiteitstheorie uit te leggen. Zelfs mijn een heeeeeel intelligente hond zou dat niet kunnen. Ook heel intelligente theologen en mystici ( wat dat ook moge zijn) zeggen dat God voor het menselijk verstand niet te bevatten is. De Bijbel en de Koran zijn slecht krabbels in en kantlijn van een toch al onleesbaar handschrift.

Kunt u even uitleggen wat dit te maken heeft met aspartaam. Ik zie het zo snel niet.

Mvg,

Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
weetniet
Forum fan

Re: aspartaam&Bijbel en Koran

Bericht door weetniet »

Tha, beste vroon, ik zag het verband niet tussen asp. en dat gezaag over de Bijbel en de Koran. We weten toch inmiddels wel dat daarin allemaal verhalen staan en niet De waarheid. Wie zet dat soort berichtjes zomeer ergens tussen? Bovendien is die uitspraak ook nog eens niet waar. [-X
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Hier gaat een slotje op, voor alles off topic gaat. Over aspartaam waren we dacht ik wel uitgepraat, en andere onderwerpen horen hier niet.

Gesloten