JanC schreef:Klakkeloos gecopieerde stukken tekst over aspartaam en zogenaamde 'rode' e-nummers zijn gids-posts.
Denk je dat? Nu, smakelijk eten/drinken dan maar. Al dan niet klakkeloos.
Moderator: Moderators
JanC schreef:Klakkeloos gecopieerde stukken tekst over aspartaam en zogenaamde 'rode' e-nummers zijn gids-posts.
Opgepast voor de gevaren van waterstofdioxide!fbs33 schreef:Water drinken als remedie tegen dat gevoel?Dat vinden de hersenen niet leuk, het gevolg is dat na het nuttigen van zoetstoffen het hongergevoel groter wordt.
Blijven drinken totdat je er bij neervalt! (probleem opgelost!)
Je bedoelt diwaterstofoxide. Water is giftig, als je er teveel van drinkt spoel je teveel zouten uit je lichaam.Opgepast voor de gevaren van waterstofdioxide!Water drinken als remedie tegen dat gevoel?
Blijven drinken totdat je er bij neervalt! (probleem opgelost!)
Het enige wat je ermee bereikt, als je lappen tekst kopieert en overal neerplempt op het internet, is dat mensen onder de indruk raken van zoveel negatieve berichtgeving over aspartaam. En dat is precies waar het om te doen is natuurlijk, de berichtgeving over aspartaam zo negatief mogelijk maken.sofia schreef:JanC schreef:Klakkeloos gecopieerde stukken tekst over aspartaam en zogenaamde 'rode' e-nummers zijn gids-posts.
Denk je dat? Nu, smakelijk eten/drinken dan maar. Al dan niet klakkeloos.
Wellicht anderen wel.sofia schreef: en daar kan ik me niets bij voorstellen.
doctorwho schreef:. Helaas vind ik koffie en thee zonder zoet smaakje niet lekker dus dan toch maar een aspertaampje.
Daarom dus light.doctorwho schreef:Teveel suiker is niet gezond en verhoogd bij gevoeligheid de kans op het ontwikkelen van diabetes type ll.
Dank u voor de info!Maar zoetjes in de koffie doen niet bewegen lunchen met kroketten en een gevulde koek als lekkernij bij de koffie is ook niet optimaal.
Er moet een reden voor je zijn om de tekst op dit forum te kopiëren, om er op dit forum aandacht voor te vragen. De tekst komt klaarblijkelijk al voor elders op het internet. Dat het al elders staat is voor jou niet voldoende, dus plaats je de tekst hier op het forum.sofia schreef:"Het enige wat je ermee bereikt, als je lappen tekst kopieert en overal neerplempt op het internet, is dat mensen onder de indruk raken van zoveel negatieve berichtgeving over aspartaam. En dat is precies waar het om te doen is natuurlijk, de berichtgeving over aspartaam zo negatief mogelijk maken."
Waar het wie om te doen is, Samante, over wie heb je het? Het moet iemand zijn die er baat bij heeft om aspartaam in een kwaad daglicht te stellen, en daar kan ik me niets bij voorstellen.
En heb jij nooit een 'lap tekst gekopieerd en neergeplempt' op internet? Als niemand dat deed bestond Wikipedia niet eens!
Nou èn? Van mij mag je net zoveel liters cola light drinken als je wilt, hoor, net als iedereen trouwens.Quote samante:
"Ik ben een grootverbruiker van aspartaam. Ik drink liters cola light per dag en ik vervang suiker in de koffie door aspartaampilletjes. Aspartaam zal me niet doden, het is waarschijnlijker dat de medicijnen die ik tot me moet nemen dit wel zullen doen."
Tip voor de kenner zijn de gevulde koeken van bakkerij Wammes. Met echte amandelspijs en lekker vers. Als die bakkerij tenminste nog bestaat.Fenomeen schreef:[ en gevulde koeken vind ik om eoa vreemde reden alleen lekker als je er 2 tegelijk opeet, met de platte kant tegen elkaar aan.
.
En je kunt ze ook nog zelf bakken, met zelfgemaakte amandelspijs. Helemaal niet moeilijk, en Mmmm!doctorwho schreef:Tip voor de kenner zijn de gevulde koeken van bakkerij Wammes. Met echte amandelspijs en lekker vers. Als die bakkerij tenminste nog bestaat.Fenomeen schreef:[ en gevulde koeken vind ik om eoa vreemde reden alleen lekker als je er 2 tegelijk opeet, met de platte kant tegen elkaar aan.
.