RTL gemist biedt de gelegenheid om de komische Amerikaanse serie 'How I Met Your Mother' online terug te bekijken. Helaas zijn de afleveringen tot twee weken geleden beschikbaar. Dus, wees er snel bij. Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
Pangaea schreef:RTL gemist biedt de gelegenheid om de komische Amerikaanse serie 'How I Met Your Mother' online terug te bekijken. Helaas zijn de afleveringen tot twee weken geleden beschikbaar. Dus, wees er snel bij. Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
Wie vooruit kijkt naar de zon, heeft geen schaduw bij zijn weten!
Dit is een reactie op mijn onderschrift.
Je geeft een filosofische reactie fbs.
Soortgelijks als de songtekst: Niet Uit Het Raam - "Als een tak breekt in het donker" :
Als een tak breekt in het donker, er is niemand die het hoort
Is er dan geluid, is die tak dan wel gebroken
Als een blinde door een wonder eventjes kan zien
Het is toevallig donker, heeft ie dan gezien
Als een dove door een wonder eventjes kan horen
Iemand roept zijn naam, iemand roept zijn naam
Herkent ie dan zijn naam
Als een dode door een wonder eventjes kan leven
Hij toevallig slaapt, maar hij toevallig slaapt
Heeft ie dan geleefd
Als een peuter met vuur speelt maar hij weet niet wat dat is
Hij brandt daarbij zijn hand, brandt daarbij zijn hand
Heeft ie dat gevoeld, ja dan heeft ie dat gevoeld
Als alles is gelogen is deze zin dan waar
Dan speel ik op een trommel, maar hoe klinkt dan een gitaar
Als een tak breekt in het donker, er is niemand die het hoort
Is er dan geluid, is die tak dan wel gebroken...
De paar afleveringen die ik gezien heb waren briljant.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Bedankt voor jullie reacties, zelf vind ik deze serie ook erg goed.
Zo'n klein half uurtje (episode) is zo voorbij; dan is het lekker om er nog een te kunnen kijken, zonder te moeten wachten op de volgende dag/week.
Bedankt voor de verwijzingen waar ik de serie alsnog kan bekijken. Het voordeel van rtl-gemist was toch de kwaliteit van de streaming media. Overigens zoek ik al mijn streaming media via ovguide.
Sinds kort ben ik bekend met een serie genaamd The Big Bang Theory. Het gaat over vier nerds en een bloedmooie dame. Erg hilarisch en dus zeker aan te raden!
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black