Schaf gewoon het zelfdenken en kritisch denken af.tsjok45 schreef:Schaf gewoon alle onderwijs in alle wetenschappen af die ooit de doctrines van je particuliere soort religie kunnen tegenspreken of bedreigen en ga vechten in het leger van je heilige here of lig verder maar wat op je luie bult te suffen of te rotzooien ....Op zich ben ik het hier mee eens, schaf dan ook evolutietheorie af op de bijzondere scholen, want dat is helaas ook verplichte kost.
Openbare basisschool gaat islamles geven
Moderator: Moderators
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
ofwel....waarom nog onderwijs?distiple schreef:Schaf gewoon het zelfdenken en kritisch denken af.tsjok45 schreef:Schaf gewoon alle onderwijs in alle wetenschappen af die ooit de doctrines van je particuliere soort religie kunnen tegenspreken of bedreigen en ga vechten in het leger van je heilige here of lig verder maar wat op je luie bult te suffen of te rotzooien ....Op zich ben ik het hier mee eens, schaf dan ook evolutietheorie af op de bijzondere scholen, want dat is helaas ook verplichte kost.
JHWH: Ik ben die ik ben (Ex. 3)
-
tsjok45
Waarom nog openbaar onderwijs , als je het kan vervangen door thuisonderwijs , zondagscholen , bijzondere scholen , het buitengewoon onderwijs voor gehandicapten enofwel....waarom nog onderwijs?
bezighoudstherapieen voor wensdenkers , escapisten , trapezisten , jongleurs , goochelaars en ander cirkusvolk waaronder clowns met last van cognitieve dissonanties ....
Laten we alvast beginnen met het afschaffen van de bijzondere scholen ....
Laatst gewijzigd door tsjok45 op 16 okt 2005 00:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Het was sarcastisch bedoeld.Rusty1979 schreef:ofwel....waarom nog onderwijs?distiple schreef:Schaf gewoon het zelfdenken en kritisch denken af.tsjok45 schreef: Schaf gewoon alle onderwijs in alle wetenschappen af die ooit de doctrines van je particuliere soort religie kunnen tegenspreken of bedreigen en ga vechten in het leger van je heilige here of lig verder maar wat op je luie bult te suffen of te rotzooien ....
Wat de oren vertellen, zien de ogen.