Ik denk dat je heel jong bent en ik neem zelden het woord "haat" in de mond, maar ik proef hier pure hier haat tegen mensen uit en angst om op te groeien. Ik vraag mij af waar dat vandaan komt?

Moderator: Moderators
Je hebt helemaal niets van het verhaal gesnapt. Het ging om een vergelijking, niet om de letterlijke betekenis. Maar ja, dat krijg je waarschijnlijk met iemand die letterlijk de bijbel leest...Helemaal fout ingeschat. In mijn bibliotheek heb ik liedjes van Led Zeppelin tot Avril Lavigne, van blues en folk naar rock en pop. Weinig gospel moet ik er voor de duidelijkheid wel even bij zeggen.
Oh, je bedoelt vast dat het al eerder met de zondvloed en dat mensen nu bang moeten worden? Lees het verhaal van de zondvloed eens goed en vooral het hoofdstuk wat erop volgt. De reden van de zondvloed was om de ongelovigen op aarde te verzuipen, en wat lees je vervolgens? Binnen de kortste keren liepen ze weer rond! Wat heeft die zondvloed dan voor zin gehad?Hier verblijven een aantal mensen die God dag en nacht lasteren. Waarom zou God dat toelaten?
Onnodig onder de gordel.Fenomeen schreef:Zoiets ja, hupsakee, in het 'antiprimaatfiltertje' ermee.Marinus schreef: Nausea die vol van zichzelf is, maar verder totaal inhoudsloos
Aan je avatar te zien, was dat ook niet de eerste keer.Primaat schreef:Onnodig onder de gordel.Fenomeen schreef:Zoiets ja, hupsakee, in het 'antiprimaatfiltertje' ermee.Marinus schreef: Nausea die vol van zichzelf is, maar verder totaal inhoudsloos
Ik begrijp 'em niet.cluny schreef:Aan je avatar te zien, was dat ook niet de eerste keer.Primaat schreef:Onnodig onder de gordel.Fenomeen schreef: Zoiets ja, hupsakee, in het 'antiprimaatfiltertje' ermee.
Ah juist, en het einde der tijden komt dan niet door de uitbarsting van de Super vulkaan onder Yellow Stone Park maar doordat god die Vulkaan laat uitbarsten.Nausea schreef: Ik heb al eerder, weliswaar in Zweden, gezegd dat God straft doormiddel van regen orkanen, tsunamis enz., dingen die mensen zelfs natuurlijk noemen! Hierbij is het tegendeel bewezen - het is niet natuurlijk, het is een straf.
Waarom net in Zweden? Heeft het hiermee te maken?Nausea schreef:Ik heb al eerder, weliswaar in Zweden, gezegd dat God straft doormiddel van regen orkanen, tsunamis enz.
Een Baptistische kerk in Kansas zag een verband tussen de vele Zweedse vermisten en de tolerantie van Zweden tegen homo's en lesbiennnes. ,,We hopen dan ook dat de 1.900 vermiste Zweden dood verklaard worden'', schreven ze op hun website.
[/quote]Een Baptistische kerk in Kansas zag een verband tussen de vele Zweedse vermisten en de tolerantie van Zweden tegen homo's en lesbiennnes. ,,We hopen dan ook dat de 1.900 vermiste Zweden dood verklaard worden'', schreven ze op hun website.
De engelen hebben alleen het recht om de aarde en de zee te schaden, niet de mensen. Maar je hebt gelijk. Daar zijn weer andere engelen voor.Kitty schreef:Ah juist, en het einde der tijden komt dan niet door de uitbarsting van de Super vulkaan onder Yellow Stone Park maar doordat god die Vulkaan laat uitbarsten.Nausea schreef: Ik heb al eerder, weliswaar in Zweden, gezegd dat God straft doormiddel van regen orkanen, tsunamis enz., dingen die mensen zelfs natuurlijk noemen! Hierbij is het tegendeel bewezen - het is niet natuurlijk, het is een straf.
En de geliefde dominee die kanker kreeg had niet gewoon pech, maar werd gestraft door god. Enz.
Zielig wel als je zo geïndoctrineerd bent dat je dit soort dingen gaat denken.