Wil je niet zo neerbuigend doen over ander mensen? Weet je überhaupt wel wat deze mensen hebben meegemaakt dankzij de koloniserende christelijke medemens? Die deden ook zo neerbuigend over volkeren met een andere cultuur en andere religie. Deze mensen moesten gered worden! Maakte niet uit wat het koste!Sommige dingen zijn wel doorgedrongen, en daarom praten indiaantjes ook over a Spirit (God) enz.
Dus als je niet luistert heb je het recht om die mensen uit te moorden? Dus wanneer ik een nieuwe religie sticht, ik ben ervan overtuigd dat dat de juiste is, ik verzamel om me heen genoeg gelovigen, dan heb ik het volste recht om jou de strot door te snijden?Wat betekent dat het evangelie ook is verkondigt aan andere volken, maar die luisterden dus niet.
Wordt het niet eens tijd dat mensen hun verstand gaan gebruiken, ik heb echt een schurft hekel aan dit soort nonsens.
Ieder mens weet het verschil tussen goed en kwaad (enkele zieke geesten uitgezonderd) en kan daar naar handelen. Ik als atheïst (heb nooit in welke God dan ook geloofd) weet dat ook drommels goed. Tevens ben ik ervan overtuigd dat je geen heilig schrift nodig hebt om een goed mens te zijn.