groetjes Pieps

Moderator: Moderators

Oké Pieps. Misschien is dat wel een wijs besluit. Het ga je goed.pieps schreef:Ik wens iedereen verder heel veel plezier op Freethinker . Zelf wens ik niet meer deel te nemen aan de discussies hier . Zonde van alle energie . In het dagelijks leven loop ik een straatje om als iemand tegenkom die besmet is met reli-waanzin ... dus dan doe ik dat on-line ook .
groetjes Pieps

Eh. De meeste discussies heb ik mogen voeren juist met niet-religiueuzen, die zonodig het gedachtengoed van de betreffende kinderverkrachter willen verdedigen.pieps schreef:Ik wens iedereen verder heel veel plezier op Freethinker . Zelf wens ik niet meer deel te nemen aan de discussies hier . Zonde van alle energie . In het dagelijks leven loop ik een straatje om als iemand tegenkom die besmet is met reli-waanzin ... dus dan doe ik dat on-line ook .
groetjes Pieps
 ). En dat is mede omdat jullie mij aan het denken hebben gezet enzo. Er is meer rust in mij en daar laat ik het even bij.
). En dat is mede omdat jullie mij aan het denken hebben gezet enzo. Er is meer rust in mij en daar laat ik het even bij.