Spoken zien met Google Street View

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Jasper
Ervaren pen

Spoken zien met Google Street View

Bericht door Jasper »

Google Maps heeft een leuke feature: Google Street View. Een auto van Google heeft rondgereden met een camera op het dak in veel steden en allemaal foto's gemaakt, zodat je virtueel kunt rondlopen in die steden.

Waarom is dit actueel: Kort geleden zijn een aantal Nederlandse steden aan Google Street View toegevoegd (bijvoorbeeld Amsterdam en Rotterdam).

Nu kwam ik dit toevallig tegen: Street View ghost spooks Cardiff medium

Een zogenaamd medium uit het VK meent een spook te hebben ontdekt met Google Street View... :shock: :lol:
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick
Balzer
Forum fan

Bericht door Balzer »

Ik heb mezelf nog niet gespot, maar m'n huisje staat er wel keurig op :)

In de VS heeft een google-fotograaf een hert aangereden tijdens zijn rondje:
http://gizmodo.com/5141974/google-maps- ... oogle-maps
Fenomeen
Superposter

Re: Spoken zien met Google Street View

Bericht door Fenomeen »

Jasper schreef: Een zogenaamd medium uit het VK meent een spook te hebben ontdekt met Google Street View... :shock: :lol:
Da's niks, een Belg ziet Jezus, Mozes en nog iemand wiens naam ik vergeten ben met Google Earth las ik daarnet.
Eerst dacht ik, de titel van het topic lezende dat het om dames in boerka's ging.
Balzer schreef:Ik heb mezelf nog niet gespot, maar m'n huisje staat er wel keurig op :)
Idem hier en daar ben ik, ondanks dat ik zeer fotogeniek overkom, toch wel blij mee. (heb toch al 2 camera's op mijn voordeur staan, dat schijnt te zijn om terroristen mee te vangen...)
Maar ja, Google en privacy. :?
Al moet ik zeggen dat ik het wel mee vind vallen, en dat ik Google Street View stiekem erg gaaf vind.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Plaats reactie