verwijderd
Moderator: Moderators
Wel, ik heb gekeken. Het niveau staat me wel aan, maar het hele gedoe van aspirant lidmaatschap etc.. spreekt me niet erg aan. Ik heb me aangemeld, maar na alle 'eisen' gelezen te hebben trekt het me niet zo. Ook het idee dat een minimum aantal berichten per maand moet posten, vind ik erg veel gevraagd voor een beginnend forum. Ik ga denk ik zowieso eerst de kat uit de boom kijken; eerst eens kijken hoe de discussies er verlopen; of men er wel enig gevoel voor humor is; of men er ook atheïstofoob is, etc...
Een compliment; Het forum ziet er wel heel mooi uit. Het spoort me weer eens aan om met dit forum aan de slag te gaan, qua uiterlijk. Het is inmiddels een beetje gedateerd.
Veel succes Wulf!
Vriendelijke groet...
Een compliment; Het forum ziet er wel heel mooi uit. Het spoort me weer eens aan om met dit forum aan de slag te gaan, qua uiterlijk. Het is inmiddels een beetje gedateerd.
Veel succes Wulf!
Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Ja, ach freethinkers draait op de standaard subsilver theme van phpbb2.
Met een beetje theme hacking kan je er een hele eigen draai aan geven.
Maar uiteindelijk gaat het om de inhoud van een forum, niet het uiterlijk.

“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Je hebt gelijk. Maar tóch wil ik er wat aan doen. Het hoeft écht niet heel erg gelikt of zo, maar even een ander logootje (word aan gewerkt), beetje andere knoppen, etc.. Dat forum van Wulf ziet er gewoon erg mooi uit.chromis schreef:Ja, ach freethinkers draait op de standaard subsilver theme van phpbb2.
Grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Erg jammer. Dat gaat dus niet. Om berichten te kunnen lezen moet je al lid zijn. Hoe kun je nu een globale indruk van een forum krijgen als je de discussies niet kunt lezen?Devious schreef: Ik ga denk ik zowieso eerst de kat uit de boom kijken; eerst eens kijken hoe de discussies er verlopen; of men er wel enig gevoel voor humor is; of men er ook atheïstofoob is, etc...
Vriendelijke groet...
ff gekeken en de missionstatement gelezen. Daar is het in eerste instantie bij gebleven, want zonder registreren kun je daar weinig. Dus zal het voorlopig wel hierbij blijven. Forum ziet er mooi uit en spoort me wel aan om nog eens na te denken over ons eigen forum.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Het ontbreekt me nogal eens aan tijd, maar we zullen er in de naaste toekomst nog eens wat extra aandacht aan schenken.chromis schreef:Ja, ach freethinkers draait op de standaard subsilver theme van phpbb2.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Ik meen te weten dat er al een Nederlandstalig panganistisch forum is: http://heidensforum.dyndns.org/forum/index.php
Is er veel verschil met dit?
Is er veel verschil met dit?
Enjoy smiles
after miles and miles