Sexy EO Arie Boomsma

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Blackadder
Ervaren pen

Sexy EO Arie Boomsma

Bericht door Blackadder »

EO schorst Arie Boomsma.

De EO haalt presentator Arie Boomsma drie maanden uit haar programmering en uit media-optredens. Aanleiding is de medewerking van Boomsma aan een fotoshoot in Linda. EO-directeur Arjan Lock: "Dit was een solo-actie van Arie die schadelijk is voor de missie van de EO. Wij willen het over de binnenkant van mensen hebben, juist in programma's als '40 Dagen Zonder Seks' waarvan Arie de presentator is. Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren. Omdat dit de missie van de EO schaadt, hebben we met deze schorsing een duidelijk statement willen afgeven."

Arie Boomsma zegt zelf enorm spijt te hebben dat hij niet – zoals de afspraak is – van tevoren heeft overlegd over de fotoshoot. "Ik heb op eigen initiatief gehandeld zonder rekening te houden met de consequenties. Ik begrijp en betreur dat deze solo-actie de EO schaadt. Ik kan niet anders dan begrip hebben voor het afwijzende standpunt van de EO-directie. Ik zal deze maanden gebruiken om het vertrouwen van de EO en onze achterban in mij te herstellen. Want ik wil mij ook in de toekomst inzetten voor de EO en in mijn leefomgeving laten zien wat het geloof in Jezus voor mij betekent."
Bron: EO.nl

Arie van Nazareth?

Afbeelding
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Wow! Die Arie. :D
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Wow, ik heb dezelfde gedachte als Kitty.
Fuck met alles.
Locutus
Forum fan

Bericht door Locutus »

Tsja, en nu kunnen we wel allemaal weer lekker gaan afgeven op de EO, dat het een stelletje bekrompen mietjes zijn, maar dit kun je als EO-medewerker toch niet maken? Je zou bijna gaan denken aan kwade opzet, zeg maar een lanssteek in de zij van de EO.
Religion is futile, you will be secularized!!!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ja, het lijkt wel een vooropgezet plan, eerst Andries en nu Arie, wat zou het doel nu zijn? De verlichting van de EO wellicht?

Denk er een kruis achter en een stralenkrans boven en je hebt een super christelijk plaatje.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Denk er een kruis achter en een stralenkrans boven en je hebt een super christelijk plaatje.
Hoort daar niet ook nog een baard bij? :lol:
Locutus
Forum fan

Bericht door Locutus »

fbs33 schreef:Hoort daar niet ook nog een baard bij? :lol:
Die zie je toch! :D :oops:
.
.
.
Religion is futile, you will be secularized!!!
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

En nog een paar forse spijkers in handen en voeten........ :lol:

Op de Filipijnen zijn er tenminste reli-waanzinnigen die het rond pasen weer gaan doen. Echte mannen! :D
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ach nee, die spijkers gun ik hem niet hoor, ik vind die Arie wel een aardige jongen.

Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Kochimodo schreef:En nog een paar forse spijkers in handen en voeten........ :lol:
Niet om te willen mierenneuken hoor maar Romeintjes wisten het al: bij een goede kruiziging sla je de spijkers tussen spaakbeen en ellepijp, liefst dicht bij de pols omdat daar wat zenuwbanen zitten. Als je de spijkers door de hand slaat, scheurt het uit en ben je dus sneller dood. Grappige is alleen dat de RKK dit in afbeeldingen eeuwenlang verkeerd heeft afgebeeld waardoor dit een soort eigen leven is gaan leiden.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Het was ook nog eens zeer ongebruikelijk om mensen aan een kruis te hangen in die tijd, bij mij weten hingen ze hen aan een hout dat niet gekruist was. En zo zijn er wel meer discrepanties te vinden tussen verhaal en werkelijkheid.

lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Toch vreemd dat de EO geen problemen had met de foto's waarop Arie wel gekleed was... :wink:

Afbeelding
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het is me wat daarbij de EO, al die schapen die niet meer keurig in het gareel lopen.
Arie met Andries in een leuke fotoshoot samen in bed en het is gedaan met de EO.

De glossy Linda sla ik over, mensen die mij kennen weten dat glossy bladen en mij niet samengaan; ik zie Arie het liefst met kleren aan, of nog beter, niet.
Te glad?
Ik weet nog wel dat dat schrikken was vroeger toen ik 'm de eerste keer zag als 'Ken' toen ie nog omroeper was bij Yorin.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Als Ken zeg je? Kiest u maar: (van zijn eigen website):
Afbeelding
http://www.arieboomsma.nl/foto.html
Met name no. 3, 4 en 5 zijn toch echte Kennies volgens mij:D
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Locutus schreef:Tsja, en nu kunnen we wel allemaal weer lekker gaan afgeven op de EO, dat het een stelletje bekrompen mietjes zijn, maar dit kun je als EO-medewerker toch niet maken? Je zou bijna gaan denken aan kwade opzet, zeg maar een lanssteek in de zij van de EO.
Ik zie niet in wat er voor bijzonders te zien is aan een man met ontbloot bovenlijf? :?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie