Irving has made claims that the Jews deserve to be disliked; that they brought the Holocaust on themselves. He speaks regularly at political or quasi-political meetings in Germany, the United States, Canada and the New World. The content of his speeches and interviews often displays a distinctly pro-Nazi and anti-Jewish bias.
I rest my case. Irving is a propagandist, a polemicist, an apologist for Hitler, whom he has sought to defend from demonisation.
en jezelf niet als een instrument laat gebruiken om een spreekbuis van de duidelijke belangen die de Holocaust propageren.
en wat zijn dan die belangen? jij haalt hier een neonazi aan om je verhaal te ondersteunen. noem jij dat objectief?
en waarom gaza er altijd bijsleuren? dat doet hier gewoon niet ter zake.
Typisch dat je niet naar de bron zelf gaat, Irving, en dingen quote die anderen over hem beweren, echt wetenschappelijk hoor.
Waarom Gaza en Israel, dat zijn maar een paar van de 'externaliteiten' die dankzij de "holocaust' oogluikend worden toegestaan.
De Grote Leugen (Big Lie) is een propagandatechniek. Adolf Hitler noemde het in zijn autobiografie Mein Kampf "een zo kolossale leugen dat niemand zou kunnen geloven dat iemand de waarheid zo'n grof geweld aan zou doen".6 miljoen vergassingen?
zesmiljoen schreef: Wat dacht je van 35 miljoen chinezen? Door Japanse terreur.....hoor je niemand over, mja weinig chinezen in de media en Hollywood, anyways.....
Wat heeft dat met de gaskamers te maken?
Bovendien zijn de 'gaskamers'forensisch onderzocht en zijn de onderzoekers tot de conclusie gekomen dat er geen gaskamers waren.
'Onderzocht' door wie? Welke onderzoekers? Welke onderzoeksrapporten?
Idd, ik geef je gelijk dat systematische uitroeiing zeker ziekelijk, pervers, barbaars, onmenselijk, afgrijselijk etc is...daar heb je dat Holocaust fabeltje niet voor nodig om dat te beseffen....De indianen in Noord Amerika.....De Koerden......de Tutsi's...de Oekranieers, het lijstje gaat maar door....
Wie zegt hier dan dat men de holocaust nodig heeft om dat te beseffen? En wat voor verband hebben indianen, koerden, tutsi's, etc,, met deze discussie, behalve dan het feit dat die groepen óók verschrikkelijk leed is aangedaan? Wat voor nut heeft het om deze hier op deze wijze te benoemen, behalve dan als afleidingmanoeuvre?
Moet ik alles voor je doen, google het zelf zou ik zeggen, of laat iemand (niet ik, je mammie of pappie) het voor je doen
De Grote Leugen (Big Lie) is een propagandatechniek. Adolf Hitler noemde het in zijn autobiografie Mein Kampf "een zo kolossale leugen dat niemand zou kunnen geloven dat iemand de waarheid zo'n grof geweld aan zou doen".6 miljoen vergassingen?
zesmiljoen schreef:Om nog maar eens te onderstrepen dat revisionisten geen antisemieten zijn...... bladiebladiebla
idd, meer lezen kan je niet, dat blijkt ook wel uit je doordachte en onbevooroordeelde conclusie.....dat bedoel ik sarcastisch voor het geval we hier ook nog een discussie over moeten voeren
zesmiljoen schreef:Moet ik alles voor je doen, google het zelf zou ik zeggen, of laat iemand (niet ik, je mammie of pappie) het voor je doen
Wat een giller, je hebt geen enkel argument meer he!!
Nee mijn beste zo werkt het niet, jij claimt, jij mag de bewijzen op tafel leggen.
Wij hebben dat hier al gedaan, jij nog niet.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
zesmiljoen schreef:Moet ik alles voor je doen, google het zelf zou ik zeggen, of laat iemand (niet ik, je mammie of pappie) het voor je doen
Wat een giller, je hebt geen enkel argument meer he!!
Nee mijn beste zo werkt het niet, jij claimt, jij mag de bewijzen op tafel leggen.
Wij hebben dat hier al gedaan, jij nog niet.
Ik heb al verscheidene links gegeven en aangegeven waarom ik het niet geloof, als jullie amper de moeite doen om daar naar te kijken en zelfs wat een verslaggever(amper zelf een mening kunnen vormen)over Irving zegt als feit aannemen.....tsja.....
Op een gegeven moment houd het op en om het tegen een hele groep gelovigen op te nemen die dogmatisch blijven vasthouden aan hun heilige huisje.....tis tijdverspilling.....
Als jullie dan denken 'gewonnen'te hebben, so be it......
Jullie zouden elke regel uit de Bijbel erbij kunnen halen....maar ik heb tijd nog zin om dit nog langer de debatteren met mensen die een grote blad voor hun kop hebben.
zesmiljoen schreef: mensen die een grote blad voor hun kop hebben.
allochtoon?
Moslim wellicht?
Verklaart je jodenhaat volledig.
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
zesmiljoen schreef:anders zeg ik honderd keer hetzelfde.
Inderdaad, en dat maakt het nog niet bewezen.
De video's en schrijvers die ik heb voorgedragen gaan er duidelijk op in.Jullie hoeven alleen maar de links te volgen, als jullie dat doen, weten jullie waarom ik er geen zin heb om in te gaan....misschien als jullie wat beter zouden lezen....maar dat gebeurt niet
Rest de vraag waarom zou je tegen alle bewijs in de holocaust willen ontkennen.
Ik heb daar een theorie over (in jouw geval):
Ik denk dat jij dmv ontkenning van de holocaust aan wilt tonen dat de joden geen recht hebben op de israëlische staat.
De redenen daarvoor kunnen natuurlijk uiteenlopend zijn
Nog meer onzin, als je goed gelezen had, had je gezien dat zelfs zonder Holocaust dat land in Palestina die ze van de VN kregen, dat ze daar nooit recht op hadden.
Maar het laat wel duidelijk zien, hoe zij het gebruiken.
En google maar eens op internet naar bevolkingsstatistieken bijv 19380-48 en vertel mij waarom het zo weinig verandert is?
En nogmaals ik heb niks tegen Joden, waar ik wel iets tegen heb is de smerige manier waarop het 1 gebruikt wordt, en 2 gepropageerd wordt bij kinderen 3. hoe met tegenstanders van deze propagande wordt omgegaan
Ik heb al verscheidene links gegeven en aangegeven waarom ik het niet geloof, als jullie amper de moeite doen om daar naar te kijken en zelfs wat een verslaggever(amper zelf een mening kunnen vormen)over Irving zegt als feit aannemen.....tsja.....
Dus wanneer er enkelen zijn die het tegendeel beweren dan moeten we dat serieuzer nemen dan de overweldigende informatie die voor iets spreekt? Miljoenen documenten waaruit blijkt dat de Nazi's wel Joden deporteerden en vergasten in speciale kampen zijn allemaal vervalst? Door wie, wanneer en vanwege welke reden? (kun je dat bewijzen?).
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
zesmiljoen schreef:Jullie zouden elke regel uit de Bijbel erbij kunnen halen....maar ik heb tijd nog zin om dit nog langer de debatteren met mensen die een grote blad voor hun kop hebben.
Waarom zou ik, ik ben niet gelovig en ik beschouw de bijbel als vele andere religieuze propaganda als nietszeggend.
zesmiljoen schreef:Jullie hoeven alleen maar de links te volgen, als jullie dat doen, weten jullie waarom ik er geen zin heb om in te gaan
Heb ik gedaan, er is geen flinter bewijs te vinden op die links.
Laat jij maar zien waar dan!
Ik ga jouw werk niet doen luiwammes.
Je bent overduidelijk zwaar gefrustreerd dat je je beweringen niet hard hebt kunnen maken.
Dag!
Laatst gewijzigd door Erik op 30 jan 2009 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
allochtoon?
Moslim wellicht?
Lijkt me eerder dat jij iets tegen Moslims hebt. Ik ben geen NL als je dat bedoelt
zesmiljoen schreef: Moet ik alles voor je doen, google het zelf zou ik zeggen, of laat iemand (niet ik, je mammie of pappie) het voor je doen
Neen! Als je over 'onderzoekers' en 'resultaten' spreekt, dan is het aan jou om daar duidelijkheid over te verschaffen. Om mensen die kritische vragen stellen meteen op zo'n toon aan te spreken, slaat nergens op. Dus nogmaals: welke onderzoekers?
Je komt er hier niet zo gemakkelijk mee weg, en stemmingmakerij, afleidingsmanoeuvres, en drogredeneringen helpen jou geenszins.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’Epicurus (341-271vc)
zesmiljoen schreef: Moet ik alles voor je doen, google het zelf zou ik zeggen, of laat iemand (niet ik, je mammie of pappie) het voor je doen
Neen! Als je over 'onderzoekers' en 'resultaten' spreekt, dan is het aan jou om daar duidelijkheid over te verschaffen. Om mensen die kritische vragen stellen meteen op zo'n toon aan te spreken, slaat nergens op. Dus nogmaals: welke onderzoekers?
Je komt er hier niet zo gemakkelijk mee weg, en stemmingmakerij, afleidingsmanoeuvres, en drogredeneringen helpen jou geenszins.
voor de duizendste keer....Germar Rudolf bijvoorbeeld, maar ik heb meerdere namen gegeven, lees nog eens na, misschien zie je dan ook WAT ik geschreven heb
allochtoon?
Moslim wellicht?
Lijkt me eerder dat jij iets tegen Moslims hebt. Ik ben geen NL als je dat bedoelt
nee ik heb iets tegen de islam
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
nee ik heb iets tegen de islam
laat maar