Waar komen onze deeltjes vandaan?
Moderator: Moderators
Dat is niet waar. Ik reageer niet zoveel maar volg de discussie wel.harrie schreef: [Over de onmogelijkheden van mijn atoomtheorie heb ik helaas nog nooit iets mogen vernemen dan slechts vage algemene en nietszeggende aantijgingen.
De aantijgingen van de 'krentenwegers' waren erg specifiek, zelfs tot in de 33e macht als ik me niet vergis en die doe je af als onvermijdelijke blindheid en debiliteit van de ongelovigen.
Je houdt je niet zo aanbevolen, krijg ik de indruk.harrie schreef:Maar als jij iets konkreets weet om te bewijzen dat het niet kan dan hou ik me sterk aanbevolen want dan ben je de eerste.
komt ook een beetje door die ik-weet-dat-jullie-dommerikken-niet-zullen-luisteren-maar-ik-ben-jullie-nieuwe-messias-entree.harrie schreef: En wat tot nu toe gevoerd is zou ik echt geen discussie willen noemen.
Dat bedoel ik, dan hoef ik jou dat dus niet te vertellen. Ik ga er van uit dat jij wel leest wat ik schrijf.harrie schreef: En dat mijn atoomtheorie wel kan kun je allemaal op mijn website lezen.
Dat zul je ook wel niet doen net als de anderen.
Misschien...wie zal het zeggen hè? weet je ... ik denk echt dat je een waan hebt en ik weet genoeg van wanen om er een te herkennen. Het kenmerkende van een waan is dat het voor jezelf niet te bevatten is dat dat wat je ervaart of ervaren hebt niet de realiteit is, 'het is zo logisch, maar niemand wil het begrijpen, terwijl ik zoveel begrijp. Ik moet wel uitverkoren zijn. Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb zeker gelijk'. En wat echt een hoofdbreker is daarna de vraag: Waarom - of all people - ik...Harrie?harrie schreef: Hoe het met andere boodschappers staat in de microkosmos dat weet ik niet, want is een veel hogere wereld dan die van ons en ik heb er verder geen contact mee, maar gezien mijn mening dat goed en kwaad een eenheid vormen zullen ze daar ook wel zo hun eigen problemen en conflicten hebben, misschien nog wel veel erger dan hier.
En misschien dat daar dan ook weer hogere vormen van ongeloof voor komen omdat GOD immers een GOD is in eindeloze ontwikkeling van dood en wedergeboorte.
En je vertrouwt erop dat dat God is geweest? Dat moet immers wel....harrie schreef:Mijn ontdekking is zeker niet zijn doel voorbij geschoten want Gods molens malen langzaam heeft Hij mijzelf in een droom gezegd.
die zullen er zijn, dus relax... Zou volgens mij een hoop schelen.harrie schreef:Ik ben nog slechts 10 jaar bezig en wat is 10 jaar op de triljoenen jaren die voor ons liggen?
En zelfs al zou mijn pogen volkomen mislukken dan zal er straks een ander komen die het ook ontdekt dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan.
Groeten
C'est le ton qui fait la musique
BESTE DISCIPLEdistiple schreef: Harrie,
Het probleem met jou is dat je alles wat jouw theorie niet bevestigt afdoet als onzin, dan ben je ook snel uitgepraat, toch? En nogmaals, wat klopt er volgens jou niet aan mijn theorie?
Blijkbaar kun je helemaal niet lezen, want ik heb nu al 3 maal gezegd wat er niet klopt aan jouw theorie.
Ten eerste is het niet jouw theorie, maar het is de evolutietheorie.
(die ook in mijn atoomtheorie inbegrepen zit en ook niks bijzonders is.)
Dan is de verklaring dat deeltjes uit deeltjes komen helemaal geen verklaring en bovendien kun je het meerdere niet uit het mindere verklaren en het hogere niet uit het lagere.
Verder is het alleen maar een omschrijving en geen verklaring.
groetjes van harrie
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
lees de nieuwe bijbel over gods rijk in de microkosmos
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
BESTE DISCIPELdistiple schreef:Harrie,
ff iets anders.
Het verschil in huidskleur bij mensen en ethnische uiterlijken hebben die volgens jouw theorie een reden? En Heeft een neger de zelfde microwezens in zich als een Japanner of een blanke??
P.S. Die tekeningetjes, zijn die van jezelf?
Voor de etnische verschillen van de mensen heb je echt mijn atoomtheorie niet nodig.
Dan kun je beter bij de evolutietheorie zijn en dan ook de biologie.
Want heeft te maken met de historische ontwikkeling van het mensenras door met name klimatologische omstandigheden.
Maar inderdaad: ook door de ontwikkeling van de microwezens zelf in die verschillende mensensoorten.
En ik denk dat in alle mensen en ook dieren en dingen in principe dezelfde microwezens aanwezig zijn en alleen bij de mensen hebben de microwezens natuurlijk een hogere organisatie op weten te bouwen dan bij de dode dingen en zou je kunnen vermoeden dat ze dan ook zelf verder ontwikkeld moeten zijn.
Dus dat ook de microwezens per mensenras moeten verschillen.
Zoals ook de mensen in het ene land anders zijn dan in het andere.
Die tekeningetjes op mijn website zijn van mijzelf en bij mijn 40 blz. informatie heb ik er nog veel meer.
hartelijke groeten van harrie.
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
Op 24 augustus schreef ik: Als ik me niet vergis, heeft Leuke Gast op vrijdag 15 april j.l. zijn laatste bijdrage aan deze, door hem gestarte ‘discussie’ (?) geleverd. Dat is dus dik vier maanden geleden. ‘De tijd gaat snel, gebruik hem wél’.
Maar... ben je er niet wat ingetuind door met zo iemand en met de soortgelijken (of dezelfde onder een andere nick) die hem zijn gevolgd ‘gedachten’ te gaan wisselen? Of word je van dat geOH tóch rijker?
Vandaag zet ik dit eronder:
Een waan is (in de psychiatrie) een denkbeeld dat niet overeenstemt met de werkelijkheid. De waan wordt nog in verschillende soorten onderverdeeld, maar dat doet er verder niet toe.
Op één punt komen alle wanen met elkaar overeen namelijk: de drager van de waan is zelf volledig overtuigd dat zijn waan reëel is én hij is er niet vanaf te brengen!!!
Je bent dus allemaal gewaarschuwd: als je probeert hem zijn wanen uit het hoofd te praten, denkend dat je dat wel zal lukken, ben je zelf behept met een waan. Wat je nastreeft is namelijk onmogelijk en je pogen is dus irrealistisch of ireëel!
En maakt totáál niets uit of je het probeert via verstandelijke argumenten óf door op tegenspraken te wijzen óf door de draak te steken met zijn verhaal óf door aardig en begrijpend te doen óf met een therapeutische bedoeling óf hoe dan ook. Met een waanzinnige in discussie gaan is ook weer waanzinnig.
De enige redelijke reactie op een forum als dit is: géén reactie. Hij verdwijnt dan na verloop van tijd vanzelf om elders te gaan proberen onnozelaars te vinden die op hem willen reageren.
Hopelijk valt hij ’n keer in handen van een professional en zelfs die zal met een forse scepsis aan een behandeling beginnen want de kans op genezing is doorgaans bijzonder gering.
Maar… wie denkt op een of andere manier tóch iemand – meelezer of zo - een dienst te bewijzen: hij of zij ga zijn of haar gang!
Groeten.
Fons.
Maar... ben je er niet wat ingetuind door met zo iemand en met de soortgelijken (of dezelfde onder een andere nick) die hem zijn gevolgd ‘gedachten’ te gaan wisselen? Of word je van dat geOH tóch rijker?
Een waan is (in de psychiatrie) een denkbeeld dat niet overeenstemt met de werkelijkheid. De waan wordt nog in verschillende soorten onderverdeeld, maar dat doet er verder niet toe.
Op één punt komen alle wanen met elkaar overeen namelijk: de drager van de waan is zelf volledig overtuigd dat zijn waan reëel is én hij is er niet vanaf te brengen!!!
Je bent dus allemaal gewaarschuwd: als je probeert hem zijn wanen uit het hoofd te praten, denkend dat je dat wel zal lukken, ben je zelf behept met een waan. Wat je nastreeft is namelijk onmogelijk en je pogen is dus irrealistisch of ireëel!
En maakt totáál niets uit of je het probeert via verstandelijke argumenten óf door op tegenspraken te wijzen óf door de draak te steken met zijn verhaal óf door aardig en begrijpend te doen óf met een therapeutische bedoeling óf hoe dan ook. Met een waanzinnige in discussie gaan is ook weer waanzinnig.
De enige redelijke reactie op een forum als dit is: géén reactie. Hij verdwijnt dan na verloop van tijd vanzelf om elders te gaan proberen onnozelaars te vinden die op hem willen reageren.
Hopelijk valt hij ’n keer in handen van een professional en zelfs die zal met een forse scepsis aan een behandeling beginnen want de kans op genezing is doorgaans bijzonder gering.
Maar… wie denkt op een of andere manier tóch iemand – meelezer of zo - een dienst te bewijzen: hij of zij ga zijn of haar gang!
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
FonsV schreef: De enige redelijke reactie op een forum als dit is: géén reactie. Hij verdwijnt dan na verloop van tijd vanzelf om elders te gaan proberen onnozelaars te vinden die op hem willen reageren.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Wees maar niet bang , hoor, Devious !!Devious schreef:Zeg Harrie. Ik heb toch nog een vraagje. Ga ik ook naar de hel als ik niet in jou geloof?
Ciao...
God heeft wel een zwak voor al die onnozelaars.
en anders wordt het ook zo saai in de hemel.
groetjes van harrie
Beste DeviousDevious schreef:FonsV schreef: De enige redelijke reactie op een forum als dit is: géén reactie. Hij verdwijnt dan na verloop van tijd vanzelf om elders te gaan proberen onnozelaars te vinden die op hem willen reageren.=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
Voorlopig ben jij die onnozelaar zelf, die steeds weer reageert.
dus ik heb nog heel wat te doen en ben nog lang niet weg.
groetjes van harrie
:P :P :P
en wat als al die microwezentjes in jouw lichaam nu allemaal christelijk zijn?lanier schreef:Heb je binnen die groep van microwezens ook gelovigen en ongelovigen en hoe is daar de verdeling geregeld tussen de verschillende religies? Hebben ze wel een bepaalde religie? Wat nu als de microwezens in de Paus allemaal moslim zijn?
harrie
-
tsjok45
Beste harrie onnozelaar
Als je zo nodig steeds weer moet ---> ga dan minstens naar de wc .... het wordt de hoogste tijd dat je geestelijk/mentaal zindelijk wordt :
je inconsistenties lijken meer op incontinentie en diaree ...... :
Niet dat je daar iets kan aan doen ?
( wat ik overigens regelmatig durf te betwijfelen --> ik denk dat je gewoon dit soort
verwarringen en gezeik bewust zaait , om toch maar op het laatste ogenblik met een of ander soort " rechtvaardiging van het "geloven" als laatste aanvaardbare reddingsboei " te kunnen opduiken op het ogenblik dat iedereen volkomen suf omver is geluld ... Voor wanneer het verhaal van je bekering tot de ware oude Christus en het terugvinden van uw mentale gezondheid ... ik vraag het me serieus af ... )
Maar toch moet je ERUIT .... vaag maar elders je gat af waar ze dit kunnen harden , professioneel op zijn voorbereid en minstens kunnen/willen er iets aan doen vanuit de geneeskunde : ze zijn ervoor ...
Als je zo nodig steeds weer moet ---> ga dan minstens naar de wc .... het wordt de hoogste tijd dat je geestelijk/mentaal zindelijk wordt :
je inconsistenties lijken meer op incontinentie en diaree ...... :
Niet dat je daar iets kan aan doen ?
( wat ik overigens regelmatig durf te betwijfelen --> ik denk dat je gewoon dit soort
verwarringen en gezeik bewust zaait , om toch maar op het laatste ogenblik met een of ander soort " rechtvaardiging van het "geloven" als laatste aanvaardbare reddingsboei " te kunnen opduiken op het ogenblik dat iedereen volkomen suf omver is geluld ... Voor wanneer het verhaal van je bekering tot de ware oude Christus en het terugvinden van uw mentale gezondheid ... ik vraag het me serieus af ... )
Maar toch moet je ERUIT .... vaag maar elders je gat af waar ze dit kunnen harden , professioneel op zijn voorbereid en minstens kunnen/willen er iets aan doen vanuit de geneeskunde : ze zijn ervoor ...
Tsjok,
ssssst!FonsV schreef:De enige redelijke reactie op een forum als dit is: géén reactie.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
ARME FONSFonsV schreef:Op 24 augustus schreef ik: Als ik me niet vergis, heeft Leuke Gast op vrijdag 15 april j.l. zijn laatste bijdrage aan deze, door hem gestarte ‘discussie’ (?) geleverd. Dat is dus dik vier maanden geleden. ‘De tijd gaat snel, gebruik hem wél’.
Groeten.![]()
Fons.
Als ik jou daar zo zie zitten, krijg ik nog echt medelijden met je.
Maar in 10 jaar tijd heeft nog niemand me plat gekregen: ook de professionals niet.
Dus ik geef je weinig kant.
Er is maar één mogelijkheid: verdiep je in mijn atoomtheorie en zie hoe de zogenaamde WAAN eigenlijk de diepste WIJSHEID is.
harrie
:P :P :P