Even verduidelijken aan de doctor waarom ik hier het woordje ' toeschouwer ' gebruik
AS , ook doctorWHO kent je "eletronische verschijning " al langer dan vandaag ...
Maar jij wil natuurlijk erf graag dat nieuwe "lezers " (en weinig ingelezen leden )op dit forum je voor een waardevolle discutant houden ... AS , het is een van uw uitgekiende /ingeoefende theaterstukjes-truukjes
Maar je bent en blijft het type operette-deskundige die ontegensprekelijk wel een paar goede openings -zinnetjes weet te plaatsen in een toneel- rolletje ....
Daarna valt het plat ___Geen open doekjes meer waard
Te oordelen naar het vervolg van je verduidelijkende "uitleg" , ben je nu net als de vos uit de fabel die niet bij de zoete druiven kan en dan maar (bedekt ) vertelt aan iedereen die het horen wil en/of tussen de regels kan lezen :
" de druiven zijn te groen en te zuur en daarom eet ik ze niet "
Vroeger had ik meer de neiging om mij in discussies hier op FT te mengen
Dat heb ik langzamerhand afgeleerd, omdat ik het meestal een vrij zinloze
bezigheid vind
___vertel eens iets nieuws ____
Dat heb je afgeleerd omdat je rationele en op feiten gebaseerde vorige dissussies vrijwel altijd verloor ...
dat was dus inderdaad
uiteindelijk zinloos( voor iedereen ) om daarmee verder te blijven doen
Maar niettemin wil JIJ toch op dit forum verder blijven rondhangen en loeren op eventuele rehabilitatie ( met een nieuw alias = de zogenaamd nieuwe wijn in dezelfde oude zak maar met een ander etiket opgeplakt ) ....
Tegenwoordig , zeg je
niet meer deel te nemen aan diskussies , maar je wil wel nog steeds de indruk wekken dat je het allemaal toch wel beter weet ,
daarom doe je wat
denigrerend en
lacherig ...
Net een groenlachende boer met kiespijn en/of een verkoper op de rommelmarkt met een commerciele lachebek .... je vist op gemakkelijke sympathie
Soms probeer ik het tegen beter weten nog wel eens.
AS
Dit is een discussieforum ,

geen gratis borreltafel of een free-podium waar je eventjes jouw vermeende reputatie kunt komen bijspijkeren of aanhangers kunt werven ... of ergens de door -jou- gewenste - populariteit kunt opkrikken ?
AS
je hebt trouwens vroeger al bewezen , smeerkampagnes over dit forum en FT op te starten op andere fora ..miezerig en manipulatief gedoe om toch je gelijk te halen ...
Probeer dat maar eens weg te lachen
( Een gratis tip: Probeer het eens op de Calimero manier ? )
Zo kon ik het nu niet nalaten de bal voor open goal erin te trappen.
ik ook niet

....met deze :
AS , je bent duidelijk een soort troll , betweter en smoesjes verzinnende lapzwans
(en je "echte"
profiel vertoont
misschien wel enige on-appetijtelijke narcistisch-psychopathische trekjes ? ) ...
Denk daar maar eens over na ,
Woordjes waarmee ...( = AS)....ergens op reageert maar verder weinig zinnigs te vertellen .....
Rethorische jankerij ...en sofisterijen , zijn enkele van de attributen van AS ....
Zinloosheid , tergende inhoudsloze beuzelarijen en manoevers om het imago bij te spijkeren , (kortom -->storend ezels-gebalk ) zijn trouwens de hoofdredenen waarom dit de laatste keer is dat ik in een antwoord op bijdragen van AS nog enige energie heb gestoken ....
AS , ik groet U
PS
Kan dit hele babelluten en zeur-intermezzo ( inclusief de provocerende as berichtjes en mijn kwaadaardige reacties )niet naar de babbel -box worden verwezen ?
Dit zou een opgeschoond topic ten goede kunnen keren