lostandfound over evolutie

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

doemaarwat
Banned

Bericht door doemaarwat »

Kitty schreef:@doemaarwat. Als jij geen interesse hebt het te willen weten, dan lijkt mij het vragen stellen aan mensen over deze materie trollgedrag zonder doel.
Of kun je een verklaring geven waarom je mensen bevraagt over iets wat je niet interesseert?
Ja, ik ben allergisch voor zwart-witbeweringen op welk vlak dan ook, dat scharniert tussen het materieele en het immateriele en wil dat dan graag bevragen.
Toevallig zit ik nu op een forum, dat nogal grossiert in wetenschappelijke, rationele materialistische zwart-witbeweringen.
Maar er zijn ook fora, waar gegrossierd wordt in bijv. godsdienstige niet-rationele immaterialistische zwart-witbeweringen. Daar zou ik hetzelfde kunnen doen.

In alle gevallen zonder dat ik persé de wijsheid over dat onderwerp in pacht heb of daar direct in geinteresseerd zou zijn of zelf allerlei visies daarover heb.
Hoewel ik het soms wel aardig vind er het e.e.a over te lezen, daar niet van.
Da's nou eenmaal een beetje inherent aan het agnosticisme op deze gebieden. Mag dat?
Of ben ik dan nog steeds een troll in jouw ogen?
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Je wilt vragen stellen, maar als anderen jou vragen stellen, geef je niet thuis.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Voor de derde maal
Uw genuanceerde visie over het onderwerp van dit topic .....graag
-Anders mag je voor mijn part verder gaan zageventen en kontdraaien in het vuilbak-onderdeel ....
-antwoord of de negeer -modus aan , wat mij betreft

Ja, ik ben allergisch
ikzelf ben echt chronisch allergisch ;ik heb namelijk COPD in het derde stadium , godverdomme . ...verspil mijn resterende tijd op dit fourm niet , knulletje
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 05 sep 2008 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
doemaarwat
Banned

The Prophet schreef:Je wilt vragen stellen, maar als anderen jou vragen stellen, geef je niet thuis.
Vanwaar die dwang toch, dat ik niet vrij mag zijn, overal hier vragen te stellen?
Zonder direct zelf deskundig te hoeven zijn.
Vanwaar toch die lange tenen?
Doet me herinneren aan lange tenen van godsdienstigen, als je ze vragen stelt over het bestaan van God, het paradijs, begin van het leven (om maar even on-topic te BLIJVEN)
doemaarwat
Banned

Tsjok45 schreef:Voor de derde maal
Uw genuanceerde visie over het onderwerp van dit topic .....graag
-Anders mag je voor mijn part verder gaan zageventen en kontdraaien in het vuilbak-onderdeel ....
-antwoord of de negeer -modus aan , wat mij betreft
Ik heb de vraagmodus aan, maar kennelijk is dat hier verboden en ontploft men meteen.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Het gaat erom dat je dan zelf ook vragen moet beantwoorden, weiger je dat stelselmatig en ben je van mening dat anderen alleen maar jouw vragen dienen te beantwoorden dan zondig je behoorlijk tegen de forumregels.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

kennelijk is dat hier verboden en ontploft men meteen.
Neen , je ben een arrogant mispunt ; je speelt met de klooten van brave mensen ....net zoals de meeste onbeschaamde religioten doen ....het is een belediging van het intellect van medemensen
en wat jij mag, doe ik dan ook :twisted: :twisted:
BASTA
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 05 sep 2008 15:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=2511
E5 :: Mensen die stelselmatig alleen reageren met oneliners, enkel met 'knip en plak' werk van andere sites komen, of alleen maar links plaatsen en weinig komen met een eigen inbreng, zijn hier niet gewenst, evenals mensen die constant proberen om verdeeldheid te zaaien en ruzie te zoeken.
Wie een discussie begint en stelselmatig weigert om standpunten te onderbouwen of reacties en vragen van andere forumgebruikers inhoudelijk te becommentariëren of te beantwoorden, loopt kans dat deze bijdragen verplaatst worden naar de Babbelbox. Bij ernstige gevallen zullen we twee keer waarschuwen, waarna de derde overtreding een tijdelijke ban tot gevolg zal hebben.

Eerste formele waarschuwing voor doemaarwat

Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
doemaarwat
Banned

Kitty schreef:Het gaat erom dat je dan zelf ook vragen moet beantwoorden, weiger je dat stelselmatig en ben je van mening dat anderen alleen maar jouw vragen dienen te beantwoorden dan zondig je behoorlijk tegen de forumregels.
Ik heb gewoon antwoord gekregen op mijn vraag.
Als iemand vragen heeft over mijn visie en ik zeg: ik zou het zelf niet zo goed weten en ben er zelf ook verder niet zo erg in geinteresseerd wat hierin wel en niet waar is ofzo, maar was alleen benieuwd over andermans zwart-wit ovefrkomende bewering en stelde dus de vraag: is dat dan zondigen tegen de forumregels?
Dat is ook antwoord geven op een vraag.

Als je een ander topic hebt gevolgd (astrologie en wetenschap) weet je dat ik trouwens ook op details in kan gaan, als ik daar de noodzak toe voel.
Het is alles heel legitiem wat ik doe.
Ik heb sterk de indruk dat een aantal mensen het moeilijk vinden dat er onverhoeds aan hun zwart-witbeweringen wordt gemorreld.
Misschien ben ik wel de luis in de vrijdenkerspels.
Als jullie daar niet tegen kunnen dan moet je mij de toegang tot dit forum ontzeggen.
Dat zou dan wel een blamage zijn voor de vrijheid van meningsguiting, denk je ook niet?
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Luizen worden doorgaans verdelgd aangezien het hinderlijke en schadelijke beestjes zijn.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

doemaarwat schreef:
Kitty schreef:Het gaat erom dat je dan zelf ook vragen moet beantwoorden, weiger je dat stelselmatig en ben je van mening dat anderen alleen maar jouw vragen dienen te beantwoorden dan zondig je behoorlijk tegen de forumregels.
Ik heb gewoon antwoord gekregen op mijn vraag.
Als iemand vragen heeft over mijn visie en ik zeg: ik zou het zelf niet zo goed weten en ben er zelf ook verder niet zo erg in geinteresseerd wat hierin wel en niet waar is ofzo, maar was alleen benieuwd over andermans zwart-wit ovefrkomende bewering en stelde dus de vraag: is dat dan zondigen tegen de forumregels?
Dat is ook antwoord geven op een vraag.

Als je een ander topic hebt gevolgd (astrologie en wetenschap) weet je dat ik trouwens ook op details in kan gaan, als ik daar de noodzak toe voel.
Het is alles heel legitiem wat ik doe.
Ik heb sterk de indruk dat een aantal mensen het moeilijk vinden dat er onverhoeds aan hun zwart-witbeweringen wordt gemorreld.
Misschien ben ik wel de luis in de vrijdenkerspels.
Als jullie daar niet tegen kunnen dan moet je mij de toegang tot dit forum ontzeggen.
Dat zou dan wel een blamage zijn voor de vrijheid van meningsguiting, denk je ook niet?
Je geeft jezelf te veel eer, doemaarwat.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Back on topic het gaat hier over evolutie!

doemaarwat
Banned

collegavanerik schreef:http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=2511
E5 :: Mensen die stelselmatig alleen reageren met oneliners, enkel met 'knip en plak' werk van andere sites komen, of alleen maar links plaatsen en weinig komen met een eigen inbreng, zijn hier niet gewenst, evenals mensen die constant proberen om verdeeldheid te zaaien en ruzie te zoeken.
Wie een discussie begint en stelselmatig weigert om standpunten te onderbouwen of reacties en vragen van andere forumgebruikers inhoudelijk te becommentariëren of te beantwoorden, loopt kans dat deze bijdragen verplaatst worden naar de Babbelbox. Bij ernstige gevallen zullen we twee keer waarschuwen, waarna de derde overtreding een tijdelijke ban tot gevolg zal hebben.

Eerste formele waarschuwing voor doemaarwat

Hiermee ga je dus de mist in, want ik ben nergens nog een discussie, te weten topic, begonnen. ( oja, eentje al, maar dat gaat over de NIPO-enquete)
En daar is deze regel op gestoeld.
Als ik zelf een discussie , dus topic begin, heb je gelijk als ik zo doe als ik nu doe. Nu niet.
Je waarschuwing is dus formeel onjuist en je zoekt dus duidelijk gewoon een stok om mee te slaan.

NB: mijn vorige bericht hier kruiste jouw bericht.
Laatst gewijzigd door doemaarwat op 05 sep 2008 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Tweede waarschuwing voor doemaarwat wegens het steeds off topic gaan in deze draad. En het steeds commentaar leveren op moderatoracties in een daartoe niet geëigend topic.

doemaarwat
Banned

ik vind dat dit er wel even onder moet, ik heb het recht dit hier te melden:
Zie mijn klacht

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=5602
Plaats reactie