Geen aangifte bij verkrachting.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

AJH.van.Buuren
Forum fan

Bericht door AJH.van.Buuren »

a.r. schreef:
Er bestaan hele enge extreme moslims, er bestaan hele enge extreme christenen, er bestaan hele enge extreme dierenactivisten, er bestaan hele enge extremisten in vele bevolkingsgroepen
:roll:

:pukeleft: :pukeright:
En u zou ze het liefst allemaal......puntje......puntje.....puntje.....is het niet?

Niets menselijks lijkt mij u vreemd, mijn waarde,

Salut!

AJH van Buuren
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Zo meneer Van Buuren, iemand woorden in de mond aan het leggen?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
AJH.van.Buuren
Forum fan

sararje schreef: meneer Van Buuren, iemand woorden in de mond aan het leggen?
werkelijk?
a.r schreef: In dit geval over meisjes of vrouwen die geen aangifte (durven/willen) doen en daarom betiteld worden als broedstoof voor FYA.....
Wel lezen mijn waarde...zo heb ik dit niet gesteld. Ik heb gesteld dat als zij niets aan haar situatie doet zij zal eindigen als FYA broedstoof. Lijkt u dit ver van de te verwachtten werkelijkheid?
a.r schreef: die meisjes/vrouwen moet geleerd worden dat mensonterend gedrag, wat verkrachting imo is, NIET gewoon is, dat NIET het meisje of de vrouw het uitlokt, maar dat de bedrijver van dit mensonterend gedrag aangeklaagd en bestraft moet worden
Als zij dat al zelf niet weten wonende in Nederland...... Wellicht is thuiswaarts keren een beter alternatief voor hen en ...voor ons.
a.r schreef: Het is diep treurig dat AJH.van.Buuren zo minachtend denkt over meisjes en vrouwen, die nooit hebben kunnen/mogen leren om voor zichzelf op te komen.
Actie is reactie...wie te dom is...vult u zelf maar in. En dat heeft stemrecht? Kom op zeg! Dit is Nederland! geen achtelijke woestijn. Heeft ze dit lot aan zichzelf te danken? JA... zij doet NIETS om dit te veranderen... Als zijzelf niet, wie dan wel? De 'hulpverlener'?
a.r schreef: AJH.van.Buuren gaat die mannen opvoeden tot echte fatsoenlijke mannen, die respect hebben voor vrouwen....
Waarom zou ik? Ik heb u toch al meerdere malen gemeld dat zij hun lot alleen aan zichzelf te danken hebben? Consequentie en keuze mijn waarde...geen excuus!

Salut!
a.r.

Bericht door a.r. »

AJH.van.Buuren schreef:
a.r. schreef:
Er bestaan hele enge extreme moslims, er bestaan hele enge extreme christenen, er bestaan hele enge extreme dierenactivisten, er bestaan hele enge extremisten in vele bevolkingsgroepen
:roll:

:pukeleft: :pukeright:
En u zou ze het liefst allemaal......puntje......puntje.....puntje.....is het niet?

Niets menselijks lijkt mij u vreemd, mijn waarde,

Salut!

AJH van Buuren

Wat is ......puntje......puntje.....puntje.....????? Kan AJH.van.Buuren zich nader verklaren s.v.p.?
a.r.

Bericht door a.r. »

AJH.van.Buuren schreef:
sararje schreef: meneer Van Buuren, iemand woorden in de mond aan het leggen?
werkelijk?
a.r schreef: In dit geval over meisjes of vrouwen die geen aangifte (durven/willen) doen en daarom betiteld worden als broedstoof voor FYA.....
Wel lezen mijn waarde...zo heb ik dit niet gesteld. Ik heb gesteld dat als zij niets aan haar situatie doet zij zal eindigen als FYA broedstoof. Lijkt u dit ver van de te verwachtten werkelijkheid?
a.r schreef: die meisjes/vrouwen moet geleerd worden dat mensonterend gedrag, wat verkrachting imo is, NIET gewoon is, dat NIET het meisje of de vrouw het uitlokt, maar dat de bedrijver van dit mensonterend gedrag aangeklaagd en bestraft moet worden
Als zij dat al zelf niet weten wonende in Nederland...... Wellicht is thuiswaarts keren een beter alternatief voor hen en ...voor ons.
a.r schreef: Het is diep treurig dat AJH.van.Buuren zo minachtend denkt over meisjes en vrouwen, die nooit hebben kunnen/mogen leren om voor zichzelf op te komen.
Actie is reactie...wie te dom is...vult u zelf maar in. En dat heeft stemrecht? Kom op zeg! Dit is Nederland! geen achtelijke woestijn. Heeft ze dit lot aan zichzelf te danken? JA... zij doet NIETS om dit te veranderen... Als zijzelf niet, wie dan wel? De 'hulpverlener'?
a.r schreef: AJH.van.Buuren gaat die mannen opvoeden tot echte fatsoenlijke mannen, die respect hebben voor vrouwen....
Waarom zou ik? Ik heb u toch al meerdere malen gemeld dat zij hun lot alleen aan zichzelf te danken hebben? Consequentie en keuze mijn waarde...geen excuus!

Salut!
Dom, dom, dom, van mij.....natuurlijk AJH.van.Buuren heeft volkomen gelijk.....iedereen heeft zijn of haar lot aan zichzelf te danken 8)

Er was eens eens heeeel lang geleden (wel 40, 50 of 60 jaar) een meisje, haar naam was Anne Jetje Hendrika van B, ze was een heel lief en braaf meisje geworden dankzij de autoritaire opvoeding door haar vader en broers. Nooit zou ze tegen hen ingaan, dat zou immers gevaarlijk zijn, dan zou ze slaag krijgen of erger? Op een mooie voorjaarsdag, ze was net 18 jaar geworden, ging ze naar de kerk, waar de dominee haar vertelde dat ze zo'n mooi meisje was en nog wat verder ging dan dat. Anne Jetje Hendrika van B. schaamde zich diep, het was haar schuld natuurlijk, zij had aanleiding gegeven, de dominee kon er niets aan doen immers, dat was een man en mannen hadden immers weinig of geen zelfbeheersing. Anne Jetje Hendrika van B. ging schaamtevol sloffend naar huis, waar ze na lang aarzelen toch haar verhaal aan haar vader en broers vertelde, in de hoop op wat steun.....nou dat kwam Anne Jetje Hendrika van B. duur te staan......haar vader schold haar uit voor hoer en haar broers rosten haar af, zij had schande over de familie gebracht en werd verstoten door haar familie.........
Nederland, een halve eeuw geleden.......AJH van Buuren mag het verhaaltje verder van mij afmaken.....

Het "mijn waarde" dat AJH van Buuren telkens weer gebruikt, wordt door mij overigens niet op prijs gesteld!
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Waar staat de afkorting FYA eigenlijk voor?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes »

AJH.van.Buuren schreef:Let wel ieder mens, ieder volk krijgt uiteindelijk dat waar om wordt gevraagd is mijn overtuiging.
Deze overtuiging deel ik, maar dit op macroniveau.
AJH.van.Buuren schreef:Doe je zelf niets om je situatie te verbeteren dan zal er ook niets veranderen. Zij degradeert zichzelf dan tot een in burka gehesen broedstoof.
Laten we de discussie houden bij het geval van verkrachting waarover het gaat. Incest en verkrachting komen net zo goed in niet-islamitische gezinnen voor, en in een behoorlijk aantal gevallen wordt ook daar geen aangifte gedaan, om verschillende redenen. Je stelt dat alleen als zij aangifte doet de situatie anders is, en dat: "laat zij zich gijzelen door haar eigen ‘geloof’ en is zij in mijn ogen geen medelijden waard. Zij krijgt dan wat zij verdient.". Ten eerste zijn er vele andere overwegingen waardoor ze aangifte zou kunnen nalaten, en speelt het geloof lang niet altijd een hoofddrijfveer. Ten tweede misken je het psychisch leed en het trauma dat een verkrachting teweeg brengt. Onafhankelijk van wat zich daarna afspeelt is dit compassie en ondersteuning van het meisje waard.
AJH.van.Buuren schreef:
Botjes schreef:Hiermee bedoel ik dat ook een deel van de autochtone bevolking niet voldoet aan het ideaalbeeld van normen en waarden waar we zo prat op zijn en waarvan we doorgaans eisen dat nieuwkomers zich aanpassen.
.....
Logisch dat we het dan wel gaan hebben over aanpassen (of opkrassen!)
En wat is je oplossing voor dat deel van de autochtone bevolking (niet-nieuwkomers) dat zich niet aanpast of wenst aan te passen aan wat een keurige nette Nederlander betaamt te doen of te kunnen?
AJH.van.Buuren
Forum fan

botjes schreef: Laten we de discussie houden bij het geval van verkrachting waarover het gaat. Incest en verkrachting komen net zo goed in niet-islamitische gezinnen voor, en in een behoorlijk aantal gevallen wordt ook daar geen aangifte gedaan, om verschillende redenen. Je stelt dat alleen als zij aangifte doet de situatie anders is
Natuurlijk komen deze misdaden ook in niet-islamitische gezinnen voor maar daar gaat het hier in deze discussie toch niet over waarde botjes. Wat voor mij mee speelt is dat in de islamitische wereld verkrachting tevens een gebruik is dat als wapen wordt aangewend. Of hiervan in dit geval ook van is kan ik niet beoordelen maar ik maak me sterk dat deze verkrachting een sterk ‘religieus’ component in zich meedraagt.

De dame in kwestie is moslima en weet dit dus ook. Ook weet zij dat zij geen mogelijkheid heeft de spreekwoordelijke geit en kool te sparen. Hoe tragisch ook voor haar ze zal een keuze moeten maken waarvan slechts op de lange termijn de balans kan worden opgemaakt. Vast staat dat als zij niets doet zij spreekwoordelijk instemt en mogelijk zelfs met de neef zal moeten huwen. Zij verslijt haar leven dan ‘vanachter de islamitische sluier’ en de consequentie hiervan is dat zij zich conform haar ‘religie’ tot fokzeug laat veroordelen.

Kiest zij voor haar het verdedigen van haar integriteit dan zal dit voor haar een kostbare strijd worden. Maar wel een strijd die haar wellicht de mogelijkheid biedt bij te dragen aan het matigen van de islam in Nederland. Matiging van de islam kan in mijn ogen alleen maar van binnenuit komen, ieder ingrijpen van buitenaf zal door de gemeenschap worden gezien als ongewenste inmenging – een gebrek aan respect . Zij geniet in dit geval dan wel de bescherming die ieder slachtoffer van deze misdaad niet mag ontberen.

Verantwoording: een aantal homoseksuele kennissen hebben mij meer dan eens verteld dat alleen vanwege het feit dat zij hun familie hun homoseksueel zijn hadden verteld en de gevolgen hiervan hadden geaccepteerd zij de islam door andere ogen waren gaan bekijken. Een rare speling van het ‘lot’ nietwaar?
botjes schreef: En wat is je oplossing voor dat deel van de autochtone bevolking (niet-nieuwkomers) dat zich niet aanpast of wenst aan te passen aan wat een keurige nette Nederlander betaamt te doen of te kunnen?
Ik denk dat het helemaal niet gewenst is dat we allemaal ‘nette Nederlanders’ worden. En dat bedoel ik ook helemaal niet. Wat ik wel bedoel is dat ‘men’ gewoon de wet dient te respecteren en dat de wet dient te worden uitgevoerd. Niets meer en niets minder.

AJH van Buuren
a.r.

Bericht door a.r. »

Nogmaals:

Wat is ......puntje......puntje.....puntje.....????? Kan AJH.van.Buuren zich nader verklaren s.v.p.?
Secularizer
Banned
Contacteer:

Bericht door Secularizer »

Dit is toch een volledig ontspoord onderwerp zo !

AJH van Buuren (een pastiche op prins Willem-Alexander, die ook dit pseudoniem voerde) weet zich volledig tot onderwerp van discussie te maken terwijl hij kennelijk op zijn minst een [pejoratief verwijzend naar antisociale persoonlijkheidsstoornis] is.

Er werd twee keer om uitleg van gebruikte termen gevraagd. Voor wie het extremistische milieu nog niet kent :
"FYA" is een scheldwoord om bepaalde allochtonen (met name moslims) mee aan te duiden, mogelijk afgeleid van 'F#cking Y#ong Arabs'.
"Puntje puntje puntje" is hier een synoniem met d00dschieten.
Laatst gewijzigd door Secularizer op 14 jun 2008 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Joe Hn
Bevlogen

Bericht door Joe Hn »

Ah, gezellig! Doen we galgje ... ?

Drie letters?

De "e" van Ed?
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
a.r.

Bericht door a.r. »

@ Secularizer,

Ik vroeg het aan AJH van Buuren volgens mij? Ik wacht heel braaf op zijn antwoordt als je het niet erg vind. Want wat jij denkt of wat ik denk dat er mee bedoelt wordt doet even niets terzake...het (ant)woord is in deze aan AJH van Buuren ..... 8) :roll: en ik ben zeer benieuwd naar zijn reply!
AJH.van.Buuren
Forum fan

Secularizer schreef: AJH van Buuren weet zich volledig tot onderwerp van discussie te maken
Het is, waarde Secularizer, allerminst mijn bedoeling mijzelf tot onderwerp van deze discussie te maken en dat probeer ik naar mijnj idee ook helemaal niet. Wel poog ik een discussie te voeren en met een aantal forumbezoekers, ondanks dat onze standpunten ver uiteen liggen maar dankzij de gezamenlijke wil om tot een discussie te komen, lukt dit prima. Dit zijn dan blijkbaar de enige vrijdenkers op dit forum...

AJH van Buuren
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Kan Secularizer haar persoonlijke waardeoordelen over andere forumgebruikers voor zich houden?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

[En een toevoeging van mij: reageren op terechtwijzingen niet in deze draad, maar via PB of een topic openen in het klachtensubforum. On-topic graag!]
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Plaats reactie