AJH.van.Buuren schreef:sararje schreef:
meneer Van Buuren, iemand woorden in de mond aan het leggen?
werkelijk?
a.r schreef:
In dit geval over meisjes of vrouwen die geen aangifte (durven/willen) doen en daarom betiteld worden als broedstoof voor FYA.....
Wel lezen mijn waarde...zo heb ik dit niet gesteld. Ik heb gesteld dat als zij niets aan haar situatie doet zij zal eindigen als FYA broedstoof. Lijkt u dit ver van de te verwachtten werkelijkheid?
a.r schreef:
die meisjes/vrouwen moet geleerd worden dat mensonterend gedrag, wat verkrachting imo is, NIET gewoon is, dat NIET het meisje of de vrouw het uitlokt, maar dat de bedrijver van dit mensonterend gedrag aangeklaagd en bestraft moet worden
Als zij dat al zelf niet weten wonende in Nederland...... Wellicht is thuiswaarts keren een beter alternatief voor hen en ...voor ons.
a.r schreef:
Het is diep treurig dat AJH.van.Buuren zo minachtend denkt over meisjes en vrouwen, die nooit hebben kunnen/mogen leren om voor zichzelf op te komen.
Actie is reactie...wie te dom is...vult u zelf maar in. En dat heeft stemrecht? Kom op zeg! Dit is Nederland! geen achtelijke woestijn. Heeft ze dit lot aan zichzelf te danken? JA... zij doet NIETS om dit te veranderen... Als zijzelf niet, wie dan wel? De 'hulpverlener'?
a.r schreef:
AJH.van.Buuren gaat die mannen opvoeden tot echte fatsoenlijke mannen, die respect hebben voor vrouwen....
Waarom zou ik? Ik heb u toch al meerdere malen gemeld dat zij hun lot alleen aan zichzelf te danken hebben? Consequentie en keuze mijn waarde...geen excuus!
Salut!
Dom, dom, dom, van mij.....natuurlijk AJH.van.Buuren heeft volkomen gelijk.....iedereen heeft zijn of haar lot aan zichzelf te danken 8)
Er was eens eens heeeel lang geleden (wel 40, 50 of 60 jaar) een meisje, haar naam was Anne Jetje Hendrika van B, ze was een heel lief en braaf meisje geworden dankzij de autoritaire opvoeding door haar vader en broers. Nooit zou ze tegen hen ingaan, dat zou immers gevaarlijk zijn, dan zou ze slaag krijgen of erger? Op een mooie voorjaarsdag, ze was net 18 jaar geworden, ging ze naar de kerk, waar de dominee haar vertelde dat ze zo'n mooi meisje was en nog wat verder ging dan dat. Anne Jetje Hendrika van B. schaamde zich diep, het was haar schuld natuurlijk, zij had aanleiding gegeven, de dominee kon er niets aan doen immers, dat was een man en mannen hadden immers weinig of geen zelfbeheersing. Anne Jetje Hendrika van B. ging schaamtevol sloffend naar huis, waar ze na lang aarzelen toch haar verhaal aan haar vader en broers vertelde, in de hoop op wat steun.....nou dat kwam Anne Jetje Hendrika van B. duur te staan......haar vader schold haar uit voor hoer en haar broers rosten haar af, zij had schande over de familie gebracht en werd verstoten door haar familie.........
Nederland, een halve eeuw geleden.......AJH van Buuren mag het verhaaltje verder van mij afmaken.....
Het "
mijn waarde" dat AJH van Buuren telkens weer gebruikt, wordt door mij overigens niet op prijs gesteld!