waar de ongelovigen wonen

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mouvement
Forum fan

waar de ongelovigen wonen

Bericht door mouvement »

op worldmapper staan heel veel leuke kaarten van de wereld. Elke kaart is vervormd en aangepast aan het thema aan de kaart, bij populatie staan bijvoorbeeld china en india heel groot en is Australië verschrompeld. dit is een kaart waarop staat hoeveel atheisten ergens op de wereld wonen, China springt er erg duidelijk uit.
http://www.worldmapper.org/images/largepng/582.png
dit is een kaart van de gelovigen:
http://www.worldmapper.org/images/largepng/551.png
het feit dat er DNA bestaat is al een onomstotelijk bewijs voor evolutie.
mouvement
Forum fan

Bericht door mouvement »

mouvement
Forum fan

Bericht door mouvement »

Balzer
Forum fan

Bericht door Balzer »

De kaarten zijn volgens mij gebaseerd op absolute cijfers. Zo komt het voor dat China redelijk groot is op beide kaarten (atheisten en gelovigen) en Australie klein op allebei. Dat komt dus gewoon door de relatieve grootte's van de populaties.

Wat me ook interessant lijkt: Als de landen geschaald zouden zijn naar de percentages.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Balzer schreef:De kaarten zijn volgens mij gebaseerd op absolute cijfers. Zo komt het voor dat China redelijk groot is op beide kaarten (atheisten en gelovigen) en Australie klein op allebei. Dat komt dus gewoon door de relatieve grootte's van de populaties.

Wat me ook interessant lijkt: Als de landen geschaald zouden zijn naar de percentages.
het beeld van china is ook vertekend omdat de staat godsdienst onderdrukt, net als vroeger albanie en rusland die oficieel atheistisch waren.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
mouvement
Forum fan

Bericht door mouvement »

China neemt anders ook nog een aardig groot deel in op de kaart van de gelovigen. De gelovigen in China worden dus wel meegerekent.
Plaats reactie