De anti-koran film van Geert Wilders

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Een dergelijke film is een goed initatief.

ja
30
34%
ja, maar dan ook graag een film over de Bijbel
25
28%
nee
23
26%
ik weet het niet
11
12%

Totaal aantal stemmen: 89

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

collegavanerik schreef:In het perzisch (nauw verwant met afghaans) is het in inderdaad Haland :evil3:
zie de wiki pagina "Nederland" in het farsi (nieuw-perzisch)
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF

salaam nov ruz trouwens!
Zeer interessante tekst staat op je link. Met behulp van deze tekst heb ik het helemaal kunnen vertalen. :lol:
Born OK the first time
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

Devious schreef:Wat zal ik lachen als Wilders straks overal advertenties zal plaatsen met 1 APRIL!

Zijn boodschap dat de Koran aanzet tot kleinzieligheid, haat en intolerantie zal dan waarschijnlijk een veel groter effect hebben dan wanneer hij nu werkelijk een film gaat uitzenden. Wat staan al die mensen die zo hysterisch hebben lopen doen dan voor schut. Dat ze zich druk hebben gemaakt om een hersenschim komt dan extra duidelijk naar voren.
Wilders zal wel niet zo'n gevoel voor humor hebben.
Helemaal mee eens! Een groter bewijs van zijn stelling dan dit kan je bijna niet bedenken. Ook het kabinet gaat dan af als een gieter en heeft laten zien dat ze een stelltje schijtlijsters zijn! De hele wereld kan dan zelf zien dat de islam zichzelf in zijn hemd zet. Jonge, jonge, dat zou echt geweldig zijn, wanneer Wilders idd een advertentie zet met:

1 april!
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Fitna uit?

De mogelijkheid van een hoax houd ik nog achter de hand.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Sluit de poorten! Alarmfase skyhigh! Vrouwen en kinderen eerst! Beman de forten! Sla het alarm! Zeg uw schietgebedjes! Zonder kwartier! Terroristen overspoelen Nederland!

...want...

Fitna is online!
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

cymric schreef:Sluit de poorten! Alarmfase skyhigh! Vrouwen en kinderen eerst! Beman de forten! Sla het alarm! Zeg uw schietgebedjes! Zonder kwartier! Terroristen overspoelen Nederland!

...want...

Fitna is online!
De verbinding is wel erg traag. Wat Wilders zou moeten doen is het filmpje versprijden via torrent, dan help iedereen die het fillpje download mee aan de versprijding van het filmpje, zelfs zij die tegen de film zijn :twisted:

Het enigste wat hij dan nodig heeft is slechts 1 computer met snelle internet aansluiting en een beetje kennis m.b.t het publiceren van een torrent film. 8)
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Fenomeen schreef:Rapidshare (.flv bestand):

http://rapidshare.com/files/102834043/3 ... 4.flv.html
hier kun je gratis een flv viewer downloaden:

http://www.download.com/FLV-Player/3000 ... tag=button
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik ben al langer dan een kwartier bezig, maar heb nog geen 5 seconden van de film gezien. Hoera!
Ze hadden de film wel op wat meer locaties tegelijk kunnen plaatsen. De hele wereld probeert nu die film te kijken. Daarom duurt het zo lang.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Ik heb hem gezien, maar de enigen die in dat filmpje de koran neerhalen/beledigen zijn de reli-fanaten zelf.
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

MOODY BLUE schreef:Ik heb hem gezien, maar de enigen die in dat filmpje de koran neerhalen/beledigen zijn de reli-fanaten zelf.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Supersnelle verbinding? Het schiet echt niet op hoor.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Direkt na uitkomen las ik het en ging ik naar LiveLeak
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Belgische, Britse, Franse en Deense (Jylland Posten!) media hebben het bericht al opgepikt. Duitsland moet nog volgen, ik kon in de gauwigheid geen site vinden met 'Herr Wilders hat seinen lang erwarteten Film endlich veröffentlicht' o.i.d. CNN zal het zometeen wel krijgen. Eens even kijken of ik wat op de site van Al Jazeera kan vinden... Nee, nog niets.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Zonde
Forum fan

Bericht door Zonde »

Thanks, was macromedia flash player al aan het installeren maar die wil het niet afspelen. Bij FLV Player wel opletten dat je de Yahoo toolbar even uitvinkt tijdens de installatie, tenzij je er blij mee denkt te zijn natuurlijk. Met FLV Player werkt het in ieder geval.

Denk trouwens niet dat dit de echte film is, zoals ook bij alle andere fake filmpjes mis ik Geert Wilders in de hoofdrol.
Laatst gewijzigd door Zonde op 27 mar 2008 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
(\__/) (\__ /) (\__/)
(O.o ) (x.O ) (0.o )
(> < ) ( > < ) (> < )
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Is die nu ook al ergens anders te zien dan? Van macromedia'dinges' downloaden, begrijpt deze digibeet niets.
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Heb hem net gezien, tja, bekende beelden op een rijtje dat je zo een misselijk gevoel bezorgd. Maar de reacties zullen wel meevallen denk ik
:?:
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Plaats reactie