Peter R. de Vries kraakt de Holloway-zaak?

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

windsurfer schreef: Overigens heb jij je naam in dit topic wel mee, LANFY!
Wat dacht je van Plons? ;)
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Fenomeen schreef:
Scherp! :lol:
Ja ja, tis een raar Fenomeen die Vd Sloot. (weer wat minder sterk, maar vooruit)
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Mika

Bericht door Mika »

windsurfer schreef:Gisteren bij NOVA werd 'mijn' punt ook naar voren gebracht door rechtspsycholoog Koppen: wat is er dan op dat strand gebeurd dat het lichaam van Natalee moest verdwijnen? Psychopaat of niet, een lichaam moet alleen verdwijnen als er belastende gevolgtrekkingen aan kunnen worden ontleend. Het is erg onlogisch dat het gegaan is zoals Joran in de auto aan Patrick van E. vertelde. De verhaallijn tot aan het strand is juist want geverifieerd. Maar wat er is gebeurd nadat Joran met Natalee op het strand is afgezet (feitelijk zo) is het speculeren.
Ervan uitgaande dat Joran geen valse bekentenis aflegde in de auto:

Joran belt in paniek een vriend, waarvan hij enkele illegale praktijken weet. Die vriend komt hem 'te hulp', net omdat Joran iets van hem weet.

Beiden zijn niet geremd door enige empathie. Joran is duidelijk niet in staat (door de stress van de situatie, en wegens onvoldoende kennis) om uit te maken of Natalee nu inderdaad dood is of niet.

Of die vriend in staat is om de dood vast te stellen, is minder belangrijk. Het is in zijn voordeel om Joran ook een illegale activiteit te laten doen. Als hij Joran daadwerkelijk zou helpen, door bijvoorbeeld een ambulance te bellen, mist hij een kans om beiden in dezelfde situatie te plaatsen. Door Joran te helpen een lijk te laten verdwijnen, koopt hij de zwijgplicht van Joran. Op dat moment zijn beiden gebonden aan elkaar. Dat vind ik de meest logische reden waarom geen van beiden autoriteiten verwittigden indien het zou kunnen gaan om een stom ongeluk.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

We will dance again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
Yoyo
Ervaren pen

Bericht door Yoyo »

Man, die joran heeft echt geen leven meer...
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Joran vd Sloot heeft vanmorgen zelfmoord gepleegd.
Dat zei hij zelf op Radio1.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Yoyo schreef:Man, die joran heeft echt geen leven meer...
Ja, heel aruba kotst hem uit. Er gingen zelfs stemmen op om de van de sloot familie van aruba te weren. Persoonlijk vind ik dat dan weer wat te ver gaan :?
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Joran verhoord in Rotterdam

Joran van der Sloot is vanochtend verhoord op een Rotterdams politiebureau. Dat gebeurde door rechercheurs van de Arubaanse politie en van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). De advocaat van Van der Sloot was daarbij aanwezig. Het verhoor heeft ongeveer twee uur geduurd. Dat maakte het Openbaar Ministerie van Aruba zojuist bekend.

In het verhoor heeft Van der Sloot gezegd dat hij de gesprekken in de auto heeft gevoerd terwijl hij onder invloed was van marihuana. 'Verder blijft hij bij zijn verklaringen zoals eerder afgelegd in het onderzoek. Hij ontkent iets van doen te hebben gehad met de verdwijning van Natalee Holloway', aldus het Openbaar Ministerie. Hij is niet aangehouden.
Nou, ik vraag me echt af of ze nog tastbaar bewijs gaan vinden wat overeen komt met zijn "bekentenis", anders hebben ze niets tegen hem. Dan komt ie er gewoon mee weg.

Bron: Joran verhoort in Rotterdam

Info: Joran niet meer welkom op Aruba
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

windsurfer schreef:
Fenomeen schreef:
Scherp! :lol:
Hmm, ja zeer scherp. Ik was er zelf niet opgekomen.
Ja ja, tis een raar Fenomeen die Vd Sloot. (weer wat minder sterk, maar vooruit)
Nee hoor, ik vind 'm 'fenomenaal'.
Fuck met alles.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Gelukkig mag ik van mezelf lachen om de zwarte humor.
Tegelijkertijd denk ik dan; gvd hufter lul wacko enz, ik ben ruim voorzien van een dergelijk vocabulaire.
En dan wil ik weer weten wat er precies gebeurd is, waarvan ik weet dat ik daar toch nooit achter kom.
Joran houdt zijn mond, zoals ik verwachtte.
En dan denk ik aan een leugendetector. (en vervolgens aan de IJzeren Maagd)

Hebben meer mensen dit?
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Fenomeen schreef:Gelukkig mag ik van mezelf lachen om de zwarte humor.
Voor de liefhebbers van galgenhumor:

'Wie neukt met Joran v.d Sloot, eindigt in een boot'.
Fuck met alles.
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Wel typisch dat dit nieuws even snel weg lijkt te zakken als dat het opkwam.
Joran is uitgebreid beschuldigd door Peter de Vries, kreeg daar de hele wereld in mee en verdiende een aardige cent.

En nu :?:
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Niet voldoende bewijs om 'm aan te houden. Jammer, maar helaas. Volgende zaak, alsjeblieft, jeweetwel, van dat aardige stille meisje van die boerenfamilie uit Idaho die nooit een vlieg kwaad deden en prijzen wonnen met hun aardappels. Onze rechercheurs hebben een DNA-profiel en weten vrijwel zeker wie de dader is, maar doordat ze telkens van de zaak worden gehaald kunnen ze die schoft niet goed opsporen.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Als iemand (naar eigen zeggen) op de hoogte was van informatie en feiten rondom Joran van der Sloot dan was het Peter R. de Vries wel. Hij wist als geen ander dat beelden opgenomen met de verborgen camera niet rechtsgeldig zijn. Daarnaast had Peter R. de Vries makkelijk zelf kunnen nagaan of die Daury wel of niet op dat moment in Nederland was.
Natuurlijk wordt Joran niet opgepakt, dat was al vrij snel duidelijk na de uitzending.
Iemand die met een joint aan leugens zit te verkopen aan iemand die hij nauwelijks kent is geen grond om hem voor op te pakken. Joran heeft voor zichzelf een verhaaltje verzonnen en is er zelf waarschijnlijk ook in gaan geloven. Een notoire leugenaar of morosoof doet zoiets. Ik ken iemand vrij goed die een notoire leugenaar is. Ik heb hem verhalen horen vertellen terwijl ik naast hem zat die van geen kant klopten. Terwijl hij wist dat ik bij datgene aanwezig was waarover hij vertelde. Maar hij wou zo graag dat het op de manier was verlopen zoals hij het vertelde. Ook heeft hij leugens verteld die heel simpel waren te achterhalen. Gebeurtenissen waarbij aantoonbaar was dat hij er niet bij aanwezig was. Zulke mensen zijn eigenlijk heel zielig en houden steeds minder vrienden over, zeker van hun eigen leeftijd. Pubers vinden hun nog wel stoer vanwege de sterke verhalen, maar de binding met pubers wordt steeds minder nadat ze ouder worden. Momenteel is hij verslaafd aan pokeren en aan drank en gaat het bergafwaarts ben ik bang. Hij was niet echt een vriend van me, maar ik gun hem deze situatie ook niet. Ik zag wel wat van hem terug in de beelden van Joran; hoe iemand verteld en hoe ze reageren op vragen. Ik had geen moment het gevoel dat Joran compleet de waarheid vertelde.

Als je weet dat iemand een notoire leugenaar is, dan ga je alles na wat hij vertelt. Dat heeft Peter R. de Vries verzuimt. Hij heeft tevens verzuimt om de beelden eerst vrij te geven aan de politie (voordat bekent werd dat er beelden waren gemaakt) en heeft niet het onderzoek overgedragen aan de politie.

Peter R. de Vries heeft puur gehandeld om zichzelf de hemel in te laten prijzen, terwijl hij hele grote steken heeft laten vallen. Iemand die er zo prat op gaat dat juist de politie vaak steken laat vallen, gaat zo wel heel erg hard op zijn bek.
Maar ja, Peter R. de Vries heeft uitstekende kijkcijfers gehaald, mocht naar allerlei talkshows in Amerika en de halve wereld kent hem nu.

Joran van der Sloot heeft ongetwijfeld iets te maken met de dood van Nathalie. Maar wat er precies gebeurt is komen we nu waarschijnlijk nooit te weten.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
martien
Forum fan

Bericht door martien »

De Vries heeft op grove wijze inbreuk gemaakt op de privacy van J van der Sloot. Hij zou gewoon aangeklaagd moeten worden. Stel je voor dat meer "gewone mensen", dus geen opsporingsambtenaren dit zouden gaan doen. Gewoon aanklagen en vervolgen.
Plaats reactie