Marinus gaat trouwen!!!!!
Moderator: Moderators
-
Samante
Maart, Samante, en tegen die tijd zal ik dit topic weer volkotsen met wetenswaardigheden.Samante schreef:De trouwerij heeft dus nog niet plaatsgevonden begrijp ik, maar alvast gefeliciteerd met de voorpret!
Alvast wat voorpret: als mijn familie over de schok heen is van het dreigende homohuwelijk moeten ze ook nog de klap verwerken dat vriendlief 51 jaar oud is.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Samante
Is er zo'n groot leeftijdsverschil dan?Marinus schreef:Maart, Samante, en tegen die tijd zal ik dit topic weer volkotsen met wetenswaardigheden.Samante schreef:De trouwerij heeft dus nog niet plaatsgevonden begrijp ik, maar alvast gefeliciteerd met de voorpret!
Alvast wat voorpret: als mijn familie over de schok heen is van het dreigende homohuwelijk moeten ze ook nog de klap verwerken dat vriendlief 51 jaar oud is.Maar ja iets goeds moet je niet voorbij laten gaan ook al is het antiek is mijn motto.
Toen ik mijn eerste vriend ontmoette en voorstelde was er een leeftijdsverschil van 20 jaar.
VERWIJDERT
Laatst gewijzigd door Marinus op 25 dec 2007 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Ik zie het leeftijdsverschil ook niet, maar veel mensen wel. "Je zoekt een vaderfiguur" is meestal de eerste reactie. Tja ik heb niet dat idee, maar al zou het zo zijn.... Als ik er gelukkig van wordt.Samante schreef: Is er zo'n groot leeftijdsverschil dan?
Toen ik mijn eerste vriend ontmoette en voorstelde was er een leeftijdsverschil van 20 jaar.
Ik werd op een dag naast hem wakker en dacht: "dat smoeltje wil ik voorlopig naast me zien als ik wakker wordt" en niet "Pappa!!!". maar goed, de simpele oplossing is nooit bevredigend voor de meute natuurlijk.
hahaha je dat heb je met jouw vooroordelenviking84 schreef:Gefeliciteerd Marinus.
Maar dit topic bracht heel wat bij mij teweeg.
Eerst: Huh, trouwen?! Hoe christelijk!.
Vervolgens: Huh?! Marinus is een vrouw!
En ten slotte: Huh?! Marinus is toch een man!
Ik denk dat dat ook iets is dat in de cultuur zal moeten inslijten. Ik vergeleek het een beetje laatst met de euro: de mensen van nu een jaar of 10, kennen ook de spreekwoorden die op guldens etc. slaan waarschijnlijk niet meer.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
oowh... je bedoelt in de trend van:
als je voor een ....... geboren bent, zul je nooit een ..... worden.
Sja marinus, mocht het leeftijdsverschil zo groot zijn, wat kunnen anderen daarop zeggen? Jullie zijn beiden volwassen, en als ik jouw wijze van posten zie, denk ik niet dat jij iemand bent die zomaar op je achterhoofd gevallen is.
Veel succes nog met je voorbereidingen, dat het een mooie dag moge worden, zonder gekissebis van bekrompte familieleden.
Martha
als je voor een ....... geboren bent, zul je nooit een ..... worden.
Sja marinus, mocht het leeftijdsverschil zo groot zijn, wat kunnen anderen daarop zeggen? Jullie zijn beiden volwassen, en als ik jouw wijze van posten zie, denk ik niet dat jij iemand bent die zomaar op je achterhoofd gevallen is.
Veel succes nog met je voorbereidingen, dat het een mooie dag moge worden, zonder gekissebis van bekrompte familieleden.
Martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
- miss marple