Was god beschermheer van Hitler?

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 »

Dudeness schreef:
Wat betreft de psychofoon, EVP enz. dit zijn i.m.o. allemaal voorlopers van het directe stemapparaat, maar zeker nog niet het DSA zelf....
Ik heb ook bij Rulof gelezen dat eerst een uitvinder met een DSA zal komen dat een nep-apparaat blijkt te zijn. Pas de 2e uitvinding is echt serieus. Fijn dat we dit nu al weten.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

a.r. schreef:Oh my..., ik heb griep, maar dacht dat de koorts flink gezakt was, heb IK een delerium? :shaking:
Ja, u hoort het goed.
U kunt naar hogere koelere sferen getransporteerd worden.
Er is net een uitstorting van de Geest van de Meester gesignaleerd.
Stel u ervoor open en uw koorts zal plaatsmaken voor onfeilbare waarheid en oneindige wijsheid.
Er is zelfs kans dat de Hoogste Meester, Socratoteles, ook nog even langskomt om een glimp van zijn oceaan van Gnosis op deze dorre aarde te gieten.
Born OK the first time
a.r.

Bericht door a.r. »

Rereformed schreef:
a.r. schreef:Oh my..., ik heb griep, maar dacht dat de koorts flink gezakt was, heb IK een delerium? :shaking:
Ja, u hoort het goed.
U kunt naar hogere koelere sferen getransporteerd worden.
Er is net een uitstorting van de Geest van de Meester gesignaleerd.
Stel u ervoor open en uw koorts zal plaatsmaken voor onfeilbare waarheid en oneindige wijsheid.
Er is zelfs kans dat de Hoogste Meester, Socratoteles, ook nog even langskomt om een glimp van zijn oceaan van Gnosis op deze dorre aarde te gieten.
Oh maar als Meester Socratoteles langs komt met zijn Gnosis, dan zullen de koortige koontjes alleen maar meer gaan gloeien en in ik zal in stille aanbidding en diepe devotie zijn Heilige voeten kussen ........... :lol:
Antiscience
Banned

Bericht door Antiscience »

Rereformed schreef:
Hisdudeness schreef:....Het is namelijk zo dat 1) de meesters 2) uit de hoogste sferen 3) tot de mensheid zullen spreken 4) middels het DSA en 5) dat deze zo duidelijk te horen zijn alsof ze naast je stonden....6) de kennis en de wijsheid die we dan ontvangen is onfeilbaar en oneindig.....enz........
Precies, en hoewel je dat wist, herkende je de meester dus toch niet. Hoe hardnekkig kun je zijn?
Het DSA is uiteraard het internet, dat was nog niet bekend in de tijd van Rulof, en daarom kon hij dat niet duidelijker omschrijven
Wat betreft 6) moet je de meesters niet overschatten natuurlijk. Ook zij zijn maar nederige dienstknechten van God, onfeilbaarheid moet je niet letterlijk nemen, maar we doen ons best. 'Oneindig' betekent gewoon dat het via het internet de gehele wereld overgaat in een flits. Mooi he.
:lol: :lol: Is toch leuk die sektetaal, als ex-summit-lighthouse lid herken ik dat nu
en vind het oerkomisch. Moment ik zoek nog enkele kleurige plaatjes op de
summitlighthouse-site hoe sommige meesters er uit zouden zien.

http://www.tsl.org/AscendedMasters/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Hisdudeness schreef: Wat bedoel je nou met kom terzake....
Ik heb mijn discussieermodus voor onbepaalde tijd op non-actief gezet, en functioneer momenteel slechts als moderator. Maar als men mij persoonlijk aanspreekt maak ik heel graag even een uitzondering. Dit is een discussieforum, en een discussie voer je op basis van argumenten en feiten. Vooroordelen over mij (als iemand wiens mening vast staat) zijn niet relevant. Met 'kom terzake' bedoel ik 'weerleg, of weerleg niet!'; kom met terzake doende informatie. Wat je van mij vindt als persoon is in deze niet zo relevant.

Vriendelijke groet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Trek het u niet aan, waarde Hisdudeness, zoals u weet zijn vele levenden dood, immers zij zijn zich niet bewust van hun leven.. Zij voelen de schoonheid, de warmte van onze woorden niet, omdat zij hun geestelijk bewustzijn hebben verstoffelijkt. Zij leven in disharmonie met de Vader en daarom willen ze de waarheid niet horen. Laat hen met rust, raad ik u, uw taak is het de zielen te voeden van hen die geholpen willen worden. Ach, hoe ken ik het verlangen hen te wekken, te vertellen over waarachtige liefde en geluk.. maar het is hun tijd nog niet. Hun wereld is koud en onvruchtbaar en met hun vernuftige techniek zoeken zij slechts materie te manipuleren, gedreven door hun dierlijke hartstochten. Met elke keuze die zij maken vervormen zij hun wezen meer en sluiten zij zich op in zichzelf. Heb hen lief en bid dat zij tot inzicht komen, meer kunt u niet doen.
Afbeelding
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Alsjeblieft, zei ik het niet? Ik voelde het aankomen. (Ik schep er nooit over op, want zoiets is fataal, maar heb deze bijzondere gave ooit ontvangen toen ik eens in de ijle derde mentale wereld doolde, de wereld van het fijnzinnig helder ontwaren.)
Socratoteles, de Heer van het Zuivere Licht! Luister naar Hem.
Ik voelde gewoon de kosmische trillingen die vanuit het Alcarisch Centrum, de sfeer van Licht, op het punt van doorbreken stonden. Een onbeschrijflijke ervaring overigens.
O zaligheid van perfectie, Socratoteles, U zij alle lof en eer.
Hisdudeness schreef:Ik ben klaar met dit onderwerp, aangezien het nu in het belachelijke wordt getrokken.....
Nou, dat valt me bar tegen. Een beetje meer respect voor de Meester van het Zuivere Licht zou toch niet teveel gevraagd zijn, zou ik denken. Of maakte je een beetje te vlug je conclusie? Socratoteles heeft hier best begrip voor en zal je misstap vergeven indien je je berouwvol toont over deze oneerbiedige en boze woorden. Zijn persoonlijke boodschap aan jou staat hier garant voor.
Born OK the first time
a.r.

Bericht door a.r. »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door a.r. op 30 dec 2007 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Op deze manier bereid ik me altijd voor. Voor de Heilige Ontmoeting met de kosmische Albron zijn in Finland enkele zwaartepunten aangewezen, de zogenaamde Tiusanische Knooppunten, waar het fluïdekoord rechtstreeks met de geestelijke substantie kan communiceren.
Afbeelding

Op het hoogtepunt van de communicatiegolf vindt een convergentie plaats van diverse stromen uit de kosmische Albron, die gereduceerd tot het visuele aspect er vaak zo uitzien:

Afbeelding

Na afloop schrijf ik zo goed als mogelijk is de boodschap op. Het is een zware en verantwoordelijke taak begenadigde te zijn.

Afbeelding
Born OK the first time
a.r.

Bericht door a.r. »

Afbeelding

Op het hoogtepunt van de communicatiegolf vindt een convergentie plaats van diverse stromen uit de kosmische Albron, die gereduceerd tot het visuele aspect er vaak zo uitzien:
Als onderdeel van dit grotere ?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Aurora Borealis of Noorderlicht vind ik een mooiere term ervoor.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Rereformed
Moderator
Contacteer:

a.r. schreef:Als onderdeel van het grotere ?
Uiteraard, maar daarover mag men niet met jan en alleman spreken. Zoals je weet ben ik daarvoor afgezonderd en vereist het zo'n dertig jaar inwijding. De openbaring wordt uiteindelijk in het Fins gegeven, de taal van het koele begrip:

Kautta aikojen ovat revontulet herättäneet ihmisissä kiinnostusta ja pelkoa. Vanhan uskomuksen mukaan revontulet syntyvät ketun huiskiessa tunturien...

Iedere lettergreep is heilig, en het uitspreken van de heilige lettergrepen mag niet ijdel geschieden, en De Naam moet onuitgesproken blijven.
Born OK the first time
a.r.

Bericht door a.r. »

Ahaaaaa, Hij wiens naam niet genoemd mag worden............lord voldemort???ssssttttttt

Afbeelding
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Hisdudeness schreef: Ik moest hier even reageren op een onjuiste conclusie die werd getrokken door Herman over Hitler en dat heb ik gedaan..
Ga de oude dus niet herziene versie, van je vrolijke Rulof, daarover er maar eens opnieuw over nalezen.

Wat nou een foute conclusie van Herman over Hitler?
Ga lekker ergens anders pogen om de boel te belazeren.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk
Hisdudeness

Bericht door Hisdudeness »

>Edwin< schreef:
Hisdudeness schreef: Ik moest hier even reageren op een onjuiste conclusie die werd getrokken door Herman over Hitler en dat heb ik gedaan..
Ga de oude dus niet herziene versie, van je vrolijke Rulof, daarover er maar eens opnieuw over nalezen.

Wat nou een foute conclusie van Herman over Hitler?
Ga lekker ergens anders pogen om de boel te belazeren.
@Edwin:
Wat een heerlijke toon om tegen iemand aan te slaan, dat getuigt echt van integriteit, objectiviteit en respect voor je medemens...

Ik HEB de oude boeken gelezen.......
Plaats reactie