Theoloog schreef:Euh... en de term 'islammoffin' is niet op de man spelen?
Nee dat is zeer zeker niet op de man/vrouw spelen. Naar mijn weten heeft Desanne Brederode geen Duitse roots. De benaming islammoffin krijgt ze dan ook alleen vanwege haar sympathy voor de Kinderverkrachter Mohammed en zijn ideologie.
Waarom is het feit dat een film over de islam geen vakwerk kan worden de schuld van specifiek Van Brederode? Zij zegt toch niet dat filmmakers geen film over de islam zouden moeten maken? Ik snap niet wat zij daar mee te maken heeft.
Ze doet immers mee aan het aanzetten tot haat tegen Wilders en tegen het maken van een kritische film.
Zij laat zich uit over het fillempie dat Geert Wilders aan het maken is, en waar het kabinet zich druk om maakt,
Dat zegt niets.
en waar de media aandacht aan geven. Zouden de media er geen aandacht aan geven (of een berichtje van tien regels op kolom 6), dan zou er al gauw geen haan meer naar kraaien, vermoed ik.
Ja net als die foto in een Haags museum. Komt ook niet in direkt op de voorpagina's. Laat staan in de Arabische wereld. Toch roept iedereen al moord en brand. De Mohammedanen EN de islammoffen die de 'spontane' akties van de mohammedanen vrezen.
Het kapsel van Geert zegt wel wat over z'n persoonlijkheid toch? Bijvoorbeeld dat hij zich niks maar dan ook niks gelegen laat liggen aan wat anderen denken. En dat vind ik niet gezond voor iemand met politieke macht.
Ha ha ha ha.
Leni Riefenstahl was een vakvrouw, Akkersloot. Die films missen hun uitwerking niet, for good or bad.
Maar ook dat is een loos argument. Het feit dat Riefenstahl zich in dienst stelde van een fout regime (deed Von Karajan ook trouwens, en de firma's Bayern, IG Farben, Krupp, etc) wil niet zeggen dat een knullige film over de Islam nou is waar Nederland op zit te wachten.
Alleen maakt Riefenstahl regelrechte propaganda voor Hitler. Een vakfilm volgens onze Desanne Riefenstahl.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.