Atheïst Marokkaan

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

waked schreef:
it means death or prison.
Lijkt me vreselijk om in zo'n land te moeten leven, en kan me ook nauwelijks voorstellen hoe het is om aan de dagelijkse gebeuren mee te doen.

Ik heb een paar vraagjes voor je, en hopelijk kan en wil je ze ook beantwoorden. Laat ik beginnen met of er ook vrouwelijke atheisten zijn ?

Hoeveel leden hebben jullie eigenlijk ?

Hoe en op welke manier kunnen jullie andere niet gelovige "moslims" bereiken ?

Weet je familie dat je atheist bent ?

Aangezien dat er ook een zware straf opstaat, lijkt het me dat er veel wantrouwen onderling is. Zijn jullie (forumbeheerders) niet bang voor een undercover atheist, die jullie werkelijke namen willen ontfutselen ?
Fuck met alles.
waked

Bericht door waked »

Ik heb een paar vraagjes voor je, en hopelijk kan en wil je ze ook beantwoorden. Laat ik beginnen met of er ook vrouwelijke atheisten zijn ?
ja.
Hoeveel leden hebben jullie eigenlijk ?
3273 lid.
Hoe en op welke manier kunnen jullie andere niet gelovige "moslims" bereiken ?
via het forum.
Weet je familie dat je atheist bent ?
ja.
Willem_B
Ervaren pen

Bericht door Willem_B »

Het forum zelf wordt dus niet bestreden?
waked

Bericht door waked »

Willem_B schreef:Het forum zelf wordt dus niet bestreden?
De hakkers van Islamic Jihad probeert dagelijks het forum te saboteren en soms met succes, maar wij hebben een zeer helder en briljant technische team dat het forum kan verdedigen .Het forum is onbereikbaar is in de meeste Arabische landen maar wij gebruiken veilige Proxy om het mogelijke te maken voor de leden om in te loggen.
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Positief dat er zoiets bestaat, Waked.

Vertel eens, wat zijn zoal de onderwerpen die op die website ter sprake komen? Op welke doelgroep richten jullie je? Is het vooral lotgenotencontact, of proberen jullie moslims ergens van te overtuigen, en zo ja, waarvan dan?
Willem_B
Ervaren pen

Bericht door Willem_B »

waked schreef: Het forum is onbereikbaar is in de meeste Arabische landen maar wij gebruiken veilige Proxy om het mogelijke te maken voor de leden om in te loggen.

In welke Arabische landen is het forum wel vrij bereikbaar?
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Kun je misschien iets vertellen hoe je zelf atheist bent geworden?

Was er bij jouw een moment dat de doorslag kwam of was het heel gelijdelijk?
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
waked

Bericht door waked »

Theoloog schreef:Positief dat er zoiets bestaat, Waked.

Vertel eens, wat zijn zoal de onderwerpen die op die website ter sprake komen? Op welke doelgroep richten jullie je? Is het vooral lotgenotencontact, of proberen jullie moslims ergens van te overtuigen, en zo ja, waarvan dan?
the topics covers a wide range of subjects from history of Islam to every day problems. and there is always heated discussion about evolution.it may surprise some of you but Islam as a religion faces a much deep crictism than what we see in Euorp.other religions takes its share of crictism.
waked

Bericht door waked »

Sebastiaan schreef:Kun je misschien iets vertellen hoe je zelf atheist bent geworden?

Was er bij jouw een moment dat de doorslag kwam of was het heel gelijdelijk?
het was heel gelijdelik maar het was lang geleden dat ik atheist geworden.
ik ben 57 jaar oud en ik was atheist geworden toen ik 30 oud was.
waked

Bericht door waked »

Willem_B schreef:
waked schreef: Het forum is onbereikbaar is in de meeste Arabische landen maar wij gebruiken veilige Proxy om het mogelijke te maken voor de leden om in te loggen.

in eygpt, syria, irak,kowiet en marokko.maar niet altijd .
waked

Bericht door waked »

Besnijden wordt hier gediscussieerd :

http://el7ad.com/smf/index.php/topic,17095.0.html
Willem_B
Ervaren pen

Bericht door Willem_B »

waked schreef:
Willem_B schreef:

in eygpt, syria, irak,kowiet en marokko.maar niet altijd .
Ik begrijp een beetje waarom die landen, met uitzondering van Koeweit. Ik had verwacht dat Koeweit even hard zou reageren als Saoudi-Arabie.
Anderzijds had ik wel ook Tunesie in de lijst werwacht. De Tunesische grondwet beschermt voor zover ik weet de vrijheid van meningsuiting het beste van alle araabs-talige landen. De Tunesische grondwet is er zelfs explicieter over, dan de Nederlandse grondwet...
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Dag Waked.

Ik heb de link naar jouw forum toegevoegd aan de linkpagina op de portalsite in de categorieën 'vrijdenkers' en 'islam'.

Vriendelijke groet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
waked

Bericht door waked »

Devious schreef:Dag Waked.

Ik heb de link naar jouw forum toegevoegd aan de linkpagina op de portalsite in de categorieën 'vrijdenkers' en 'islam'.

Vriendelijke groet.
bedankt :happy11: :happy11:
Theoloog

Bericht door Theoloog »

It may surprise some of you but Islam as a religion faces a much deeper crictism than what we see in Europe
Ik maak hier uit op dat de Islam breder en diepgaander wordt bekritiseerd dan wat wij hier denken. Kun je voorbeelden geven van zulke kritiek?

Wat is de aard van de kritiek en waar vindt deze zoal plaats?
Plaats reactie