Computerspelletjes

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
0ortje
Forum fan

Computerspelletjes

Bericht door 0ortje »

In dit topic kunnen alle problemen omtrend het spelen van computerspelletjes worden besproken. Voor serieuze computerproblemen, gelieve een part topic aan te maken of www.tweakers.nl te raadplegen.

Hee allemaal,

Is iemand hier misschien bekent met het spel Call of Duty 2 ( multiplayer )?
Ik heb problemen met het vinden van de servers. Ik zie ze niet verschijnen in mijn lijst. Ik draai op Vista en ik heb het spel zelf al geupdate naar 1.3., wat nodig was.

Ieder geval, als iemand hier iets over weet, graag. Ik zie geen enkele server verschijnen :x

Met vriendelijke groet,

0ortje.
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Ik weet het probleem, en dat bestaat uit 1 woord

V I S T A !

JAAAAAAAA......

Vista is bagger... ik zal zelf eens kijken of ik wel verbinding kan maken,... heb ik nog nooit geprobeerd met cod 2 op vista...
Cabbage
Forum fan

WoW account

Bericht door Cabbage »

Enige categorie waar t in kan,

Als er ook maar iemand is op dit Forum die World of Warcraft speelt.

Ik wil graag mijn account verkopen, dus als je interesse hebt, neem maar contact op en reageer gegarandeerd :)
Cabbage
Forum fan

C&C Old

Bericht door Cabbage »

Ik heb geen idee wie van de FreeThinkers games speelt of ook maar bekend is met de C&C reeks, maar ik wou mogelijke fans deze link niet onthouden;

http://www.frankklepacki.com/

Hierop staat Alle muziek van Elke C&C uitgave! Tiberium wars niet meegeteld want Frank werkte hier niet aan mee en zodoende is de muziek ook als een baksteen naar beneden gedondert.

Maar prachtige klassiekers zoals Hell March, Bigfoot, We will stop them now, Full stop, en zovele anderen is toch een genot om naar te luisteren als je het mij vraagt :D
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Cabbage schreef:Ik weet het probleem, en dat bestaat uit 1 woord

V I S T A !

JAAAAAAAA......

Vista is bagger... ik zal zelf eens kijken of ik wel verbinding kan maken,... heb ik nog nooit geprobeerd met cod 2 op vista...
Nee, het is me al gelukt. Toch bedankt voor je bijdrage. Ik heb gewoon de compatabiliteit verandert naar "draaien op servicepack 2" van xp.

Maar nu weer een ander probleem. Ik ben ook een RTCW-player. De multiplayer natuurlijk. Je kent dat spel hoop ik?
Ik heb het wederom geinstalleerd en als ik een server in wil gaan zie ik heel even het beginscherm ( de map en het laadbalkje eronder ) en daarna valt ie weg. Ik krijg dan dit bericht:

bad index in triangle surface

Hij blijft zelf wel in het spel, en ik kom dus weer terug bij het beginscherm van de multiplayer zelf. Weet jij wat dit betekend, of wat het probleem is?

Alvast bedankt,

0ortje.
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Lolz, ik heb t gister geprobeerd, en ik was vergeten dat vista nog erger is dan ik dacht:P

Mijn Cod2 multiplayer start niet op omdat vistaart daar gewoon geen zin in heeft. RTCW ? die afkorting ken ik niet...

Btw, ben je een C&C Fan?

Oh en als je keys nodig hebt voor games ofzo, ik weet wel een net programma;) ( + nog veel meer:P )
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Niemand he:P
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Cabbage schreef:Lolz, ik heb t gister geprobeerd, en ik was vergeten dat vista nog erger is dan ik dacht:P

Mijn Cod2 multiplayer start niet op omdat vistaart daar gewoon geen zin in heeft. RTCW ? die afkorting ken ik niet...

Btw, ben je een C&C Fan?

Oh en als je keys nodig hebt voor games ofzo, ik weet wel een net programma;) ( + nog veel meer:P )
Nee, COD2 kan wel op vista hoor. Je moet hem wel eerst updaten tot 1.3. ook moet je de compatabiliteit veranderen. Dit doe je zo:

Klik met je rechtermuis op het icoontje op je bureaublad. Als je die niet op je bureaublad heb staan, zoek hem dan op. Het icoontje "Call of Duty(R) 2 Multiplayer" moet je hebben.
Klik rechtermuis en ga dan helemaal onderaan naar eigenschappen. Vervolgens zie je verschillende opties, en kies dan compatibiliteit.
Je ziet dan staan "compatibiliteitsmodus". Je kan dan een kruisje aanvinken waar bij staat:

Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren.

Als het goed is staat er automatisch al bij:

Windows XP ( Service pack 2 )

Die moet je dus hebben! Je kan hem dus gewoon draaien op Vista. Vergeet niet eerst te upgraden naar 1.3!
Als het goed is zie je dan ook in het beginscherm van de Multiplayer, rechts in de hoek heel klein 1.3 staan. Je zit dan dus goed.

Bij mij werkt ie ook, dus zou ie het bij jou ook moeten doen. Ik ken je systeem verder niet, maar met een beetje P.C. moet je hem kunnen spelen.

Over RTCW:

Dit is best een oud spel. De volledige naam is:

Return to castle Wolfenstein.

Dit spel speelde ik zeer vaak. Helaas werkt het niet meer. Dit is wat ik te zien krijg als ik een server in wil gaan:

bad index in triangle surface

Heb je enig idee waar dit mee te maken heeft? Of iemand anders misschien?

Voor de rest speel ik nooit spellen als C&C. Houd meer van First Person Shooters zoals Half Life 2 Deatmatch. Speel je die wel eens. Via de Steam-account is dat. ( Valve Corporation )
Oh en als je keys nodig hebt voor games ofzo, ik weet wel een net programma;) ( + nog veel meer:P
keys? Ik weet niet wat je hier bedoeld.

Groetjes,

0ortje.
botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes »

dat je voor een spelletje geld vraagt, allah. maar een account? Voor hoeveel?
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

World of Warcraft vriend. T wordt tijd om ermee te stoppen dus haal ik er graag nog wat centen uit. Blijkbaar weet je niet wat WoW is of ik interpreteer je zinnen verkeerd.

En als je t per se moet weten, 200.00 euro. :twisted:
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Hehe, ik ben de pwnzor in HL 2 deathmatch, en ik kan ook netjes overweg in CS Source;)

Ik heb n orginele steam door n vriend van me, dus kunnen we eventueel een match spelen. Killbox is altijd leuk:)

En Return to castle wolfenstein ken ik wel. alleen ik speel t nooit. Ik heb het ook niet;)

Voor wat opheldering maak ik wel een lijstje met wat ik allemaal heb/speel

Cod 2
Battlefield 1942 + XP
Far cry
ELKE C&C
Supreme Commander
Battle for middle earth 1 + 2
Half life 2 + Gary's mod
MOH Airborne
Brothers in arms Hill 30
GTA Series
GISH ( Old Skool ftw )
Worms 2 + 3
Etc

Mijn voorkeur gaat uit naar RTS en een aantal shooters

Binnenkort;

Crysis
Assasin's Creed
Hellgate London

En ik zal cod 2 dan wel ff fixen, daarvan heb ik gelukkig de originele.... maar ach.. wie Koopt er nu nog games:P?

Btw, als je geintereseerd bent in mijn wow account:P..... Ring me:P
Tommy-Gun

Hulp bij multiplayer games

Bericht door Tommy-Gun »

ik heb problemen bij mijn pc, hij is voorkort helemaal gereset alsof ie uit de winkel komt. Er waren een heleboel problemen mee dus vandaar.
Nu willen geen van mijn opnieuw geinstaleerde games meer multiplayer doen:
CoD, CoD2,Battlefield2, SoF2
kan iemand mij helpen?!? plz!
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Waarschijnlijk komt dat door je drivers

Ik stel voor dat je eerst de nieuwste drivers download voor

- Je Videokaart
- Je moederbord
- Windows

Daarna eens opnieuw opstarten en dan nog eens kijken.
Plaats reactie