Marinus gaat trouwen!!!!!
Moderator: Moderators
- Sebastiaan
- Bevlogen
Gefeliciteerd man 
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 26 nov 2007 14:04, 2 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Re: Marinus gaat trouwen!!!!!

Gefeliciteerd
Congrats Marinus! Ik hoop dat jullie een fijn leven hebben samen.
In trouwen voor kerk of staat zie ik zelf ook weinig nut. Maar ten overstaande van al je familie, vrienden en kennissen elkaar verklaren dat je tot aan de dood bij elkaar wilt blijven en voor elkaar zal zorgen is toch wel heel mooi!docterwho schreef:ik vind trouwen overbodig maar gefeliciteerd
Marinus gaat trouwen.
Hallo Marinus,
Gefeliciteerd.
Vriendelijke groeten,
Trees.
Gefeliciteerd.
Vriendelijke groeten,
Trees.
Ik vind dat zelfde: huwelijk is een leeg ritueel met een dubieuze achtergrond. Behalve waar het mijn huwelijk betreft natuurlijk.doctorwho schreef:ik vind trouwen overbodig maar gefeliciteerd
Bedankt iedereen.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Dikke proficiat ook vanuit België!
Persoonlijk vind ik trouwen ook maar niets, en zeker niet nu we hier samenlevingscontracten kennen. Maar ach ja. T'is altijd toch een leuke dag.
Persoonlijk vind ik trouwen ook maar niets, en zeker niet nu we hier samenlevingscontracten kennen. Maar ach ja. T'is altijd toch een leuke dag.
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer: