Elk weekend was ik in de meest ordinaire gayclubs te vinden
Moderator: Moderators
Re: Elk weekend was ik in de meest ordinaire gayclubs te vin
Langs de andere kant, ordinaire gayclubs is ook niet dat.
Heeft volgens mij de ideale keuze gemaakt, alleen nog maar die klassevolle gayclub met mooie gewaden, gezang en prachtige gebouwen.
Beter toch?
Heeft volgens mij de ideale keuze gemaakt, alleen nog maar die klassevolle gayclub met mooie gewaden, gezang en prachtige gebouwen.
Beter toch?
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
De desbetreffende jongen heeft een facebookpagina.
de eo heeft een interview met deze Thony Kraamer geplaatst nadat hij een uitgebreid heeft gedaan in maandblad De Oogst van stichting Tot Heil des Volks, de antihomoclub waar Different onderdeel van is.
thony Kraamer zit vanavond op de bank bij Jinek
de eo heeft een interview met deze Thony Kraamer geplaatst nadat hij een uitgebreid heeft gedaan in maandblad De Oogst van stichting Tot Heil des Volks, de antihomoclub waar Different onderdeel van is.
'Follow your bliss' - Joseph Campbell
Hij zoekt echt de publiciteit zelf ook denk ik.
Gaat hij de apostel worden?
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/forse- ... ezen-homo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met TV fragment gemist.
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/forse- ... ezen-homo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met TV fragment gemist.
Zaterdag, 14 februari 2015, 10:05 uur
Want, zegt Thony: Ik ben helemaal niet genezen. Genezen doe je alleen van een ziekte en homoseksualiteit is dat niet.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ik heb hem gisteravond gezien in al zijn vroomheid bij Jinek. "Read my lips no more homosexual relations" . Ik heb nu een relatie met de Here. En de EO vergadert zich suf om een nieuw en verbeterd standpunt te formuleren.Maria schreef:Gaat hij de apostel spelen?
Met TV fragment gemist.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Gralgrathor
- Diehard
Ik ben in eerste instantie uitgegaan van een scenario waarin de EO op cynische wijze misbruik heeft gemaakt van een 'onschuldige' jongeman die van het pad is geraakt. Ik had toen al beter moeten weten: 'onschuld' is een vluchtig begrip. Hoewel dit de EO geenszins vrijspreekt van wat ze gedaan hebben zal ik ook enige verantwoordelijkheid bij deze jongen zelf moeten plaatsen. Hij is volwassen tenslotte, en kan of had moeten weten wat voor consequenties zijn 'openbaring' mogelijk kan hebben voor de christelijke homogemeenschap.PietV. schreef:Ik heb hem gisteravond gezien in al zijn vroomheid bij Jinek.
Mijn nieuwe standpunt is dus dat de EO en Thony in gelijke mate laakbaar zijn voor de publicatie en de consequenties daarvan.
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
Foto's op FB.Raymond schreef:De desbetreffende jongen heeft een facebookpagina.
.....
Toch flink exhibitionistische trekjes imo.
Mooie jongen met heel veel likes in foto sites.
http://igbox.co/thony252252/" onclick="window.open(this.href);return false;
De oudste nog maar weinig weken terug.
Ik zie geen Refo boy.
Blijkbaar sterk geïnspireerd door deze meneer.
http://ink361.com/app/users/ig-79822073 ... lls/photos" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie de foto waarin deze met zijn mobiel wordt afgebeeld in een schoenenwinkel.

Hij doet weinig om zijn voorgaande leven te wissen.
Of loop ik achter en is dit een nieuw cultuurtje?

Het exhibitionisme in de voorgaande situatie heeft hij ingeruild voor een nieuwe variant. Als hij dit weer zat is dan komt de volgende of toch terug naar het voorgaande.Maria schreef: Foto's op FB.
Maria schreef:Hij zoekt echt de publiciteit zelf ook denk ik.
Berichten en foto's van zijn "voorgaande leven" zijn niet meer te zien.PietV. schreef:Het exhibitionisme in de voorgaande situatie heeft hij ingeruild voor een nieuwe variant. Als hij dit weer zat is dan komt de volgende of toch terug naar het voorgaande.Maria schreef: Foto's op FB.
De nieuwe variant blijkt toch stabieler dan de vorige, en dan ik had gedacht.Maria schreef: Op dit moment is alle anti-theïsme taboe, omdat hij zich alleen af zal keren.
Hij heeft nu net pas een kant gekozen.
Zeker is dat, dit niet lang een overtuiging zal blijven.
Daarvoor heeft hij al teveel geproefd.
Het is nu nog bij hem een alles of niets.
Hij blijft aan de weg timmeren en blijkt zich hierbij wel te bevinden.
Hier een post van hem op zijn FB pagina :
6 dec.
Yerseke staat hier nog bekend om zijn vele kerken, 5 stuks op nog geen 7000 inwoners en een besloten gemeenschap met een grote sociale controle.Iedereen is van harte welkom op de avonden van "Amazing Grace" in Yerseke. Elke zondagavond om 19:30.
Onderdeel van nu Reimerswaal
30 nov. 2015
Opvallend dat ik geen echt kritisch reacties kan ontdekken.
Allemaal "volgelingen" of hier en daar wat verwijderd?
Maar ook hier blijkt er behoefte te bestaan om open met elkaar te praten over ongerijmdheden binnen de gemeenschap.
Ik heb mezelf gedwongen om het helemaal uit te lezen ook al word ik een beetje gammel van het woordje roeping en ene god die dit allemaal op het juiste moment gaat regelen.Maria schreef: 30 nov. 2015
Opvallend dat ik geen echt kritisch reacties kan ontdekken.
Allemaal "volgelingen" of hier en daar wat verwijderd?
Maar ook hier blijkt er behoefte te bestaan om open met elkaar te praten over ongerijmdheden binnen de gemeenschap.
De skepticus: "Liep hij door het centrum van Yerseke en zijn vinger bewoog als een wichelroede naar willekeurige voorbijgangers, nee ... Mijnheer zal wel wat voorwerk hebben gericht en in aanraking zijn gekomen met een aantal personen die net als hij benevelt over Jebus praten en de klik was voldoende om samen iets te organiseren.Een tijdje terug legde God het verlangen in mijn hart om een huisgroep te beginnen in Yerseke. God wees me drie andere mensen aan met wie ik dat zou gaan doen. Ik heb ze benaderd en ze hebben geen moment getwijfeld. Hun hadden dat verlangen namelijk ook al maanden! Zo zien we dat God al een tijdje bezig was om dit voor te bereiden.
In onze omgeving moet er funderingsherstel plaatsvinden lijkt me een mooie gelegenheid om dit te testen. Hiernaast liggen er nog een aantal opdrachten in Daniel den Hoed voor hem klaar ook dit lijkt me een mooie gelegenheid om even uit te pakken. En als het niet lukt niet gelijk mopperen dat er geen waarachtig geloof is en dat mensen niet hun hele hart open stellen voor de Here. Die kennen we zo langzamerhand al.Hij alleen kan heling, genezing en herstel geven op elk gebied in ons leven waar dat nodig is.
Van doempredikers wordt ik niet goed maar van wat ik bij Thony K lees evenmin: "Ik hou van je! Niet vergeten. God"
Pas wanneer je de godsdienst van je heb afgeschud voel je je echt vrij. Je hoef niet meer in allerlei bochten te wringen hoe God is of wat Hij van je verlangt. Niets mooier dan je eigen leven te leiden. De doemprediker geniet er van om als uitverkorene een wrekende God voor anderen boven zich te hebben en de "God is liefde mensen" kunnen het leven niet aan zonder een onzichtbare Vriend die van hen houdt.
Pas wanneer je de godsdienst van je heb afgeschud voel je je echt vrij. Je hoef niet meer in allerlei bochten te wringen hoe God is of wat Hij van je verlangt. Niets mooier dan je eigen leven te leiden. De doemprediker geniet er van om als uitverkorene een wrekende God voor anderen boven zich te hebben en de "God is liefde mensen" kunnen het leven niet aan zonder een onzichtbare Vriend die van hen houdt.
Wat een mens zich al niet kan inbeelden. Het is net als bij geradicaliseerde jongeren, het is makkelijker vreemde ideeën in iemands hoofd te pompen dan het eruit te krijgen. Ik geniet er elke dag van dat ik de zekerheid heb dat geen enkel mens het ooit zal lukken mij op godsdienstig terrein nog iets aan te praten.Wat een voorrecht als je je leven aan Jezus hebt gegeven en weet dat deze God jou persoonlijke hemelse Vader is....die je aan de hand meeneemt en door dit leven leidt...en uiteindelijk na dit leven met open armen opwacht in de hemel...om daar voor eeuwig bij Hem thuis te zijn!
NB: Doe wel en zie niet om.
Altijd afhankelijk zijn van dit soort "godlover" praatjes.
Altijd in dit soort sferen denken voor een goed gevoel.
Brrrrr.
Wat een wereld moet daarachter zitten, denk ik dan.
Altijd in dit soort sferen denken voor een goed gevoel.
Brrrrr.
Wat een wereld moet daarachter zitten, denk ik dan.
Iedereen die niet bij de pakken neerzit is constant bezig voor een goed gevoel.Maria schreef:.....Altijd in dit soort sferen denken voor een goed gevoel.
Brrrrr....
Mogelijkheden genoeg, werk, vrije tijdsbestedingen, sociale contacten en vul maar in.
Maar waar een goed gevoel van komt door bevriend met Jezus te zijn kan ik niet verklaren.
Een poosje ja, omringd door aardse vrienden die ook die behoefte hebben.
NB: Doe wel en zie niet om.
Ik denk het.writer schreef: Een poosje ja, omringd door aardse vrienden die ook die behoefte hebben.
Het versterkt het iig. weer wel.
In real life maakt het niet uit waar het dan precies over gaat.
Als het maar een gezamenlijke interesse is.
Viraal zijn de likes van Facebook daar zeker ook weer goed voor.
Waarschijnlijk om dat God zo benadrukt dat homosexualiteit toch echt een ziekte is.Na de link aangeklikt te hebben van de melding op Facebook werd mijn antivirus programma actief met waarschuwing voor een virus. Maria 1-5-2016
of HIV?
Ik ben tegen totalitaire dictatuur, vandaar dat ik mij genoodzaakt voel me terug te trekken van Freethinker.