Sorry hoor, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Ten eerste "DE" Gazanen klopt al niet. En ten tweede was de laatste verkiezing in 2006. Kinderen en volwassen die daarna geboren zijn hebben geen enkele keuze gehad. En ook de volwassenen die toen kinderen waren hebben nooit voor Hamas gekozen.Rereformed schreef: ↑23 okt 2023 08:49 Ja, sorry, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar Peter. DE Gazanen hebben gestemd op Hamas. Net zo als DE Russen op Poetin blijven stemmen en DE Duitsers Hitler wilden hebben.
ChaimNimsky heeft vele malen opgemerkt dat hij de Gazaanse moeders en kinderen zag dansen na de terreuraanval van Hamas. Ik heb die beelden ook gezien. Dat is de wereld waarin we leven.
Hitler was democratisch gekozen en heeft daarna de democratie afgeschaft. Net zoals Hamas heeft gedaan..
Gisteren heb ik op X een filmpje gezien van een vrouw die spotte met de Palestijnse moeders die hun gestorven baby in de arm hadden. En ook gisteren heb ik begrepen dat Israelische kolonisten stoelen neerzetten en lekker gaan kijken hoe het Israëlische leger wraak neemt op de Palestijnen. Met popcorn, alsof ze in de bioscoop een leuke film gaan kijken.
Dat is ook de wereld waarin we leven..
In WOII zat ook iedereen te juichen bij de aanvallen op Dresden en andere steden.