Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

HierEnNu
Superposter

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 25 feb 2025 14:47
HierEnNu schreef: 25 feb 2025 14:30
Bonjour schreef: 25 feb 2025 12:30:scissors:
Elimineer dat volk maar. Jullie je zin. Maar kom dan nooit meer aan vanaf Joodse zijde dat de Holocaust zo erg was, want dan is er iets van geleerd.
Israëlhaters beweren telkens dat Israël 'dat volk' wil elimineren, maar Israël wil
Hamas&Co en HezboAllaH, de terroristen, elimineren. Het komt daardoor op mij over
alsof veel Israëlhaters de terroristen Hamas&Co en HezboAllaH steunen, omdat zij als
oplossing zien, dat de staat Israël moet verdwijnen, daar zij er van uitgaan dat de
stichting van Israël de oorzaak van 'Operatie al-Aqsa Storm' is.
Alsof de terroristen naar vrede streven en
de vrede uit zou breken als Isaël niet meer zou bestaan ... #-o

Het telkens de Holocaust er bij slepen, en suggereren dat Joden de Holocaust niet erg
zouden mogen vinden vanwege het beleid van Netanyahu, daar is een woord voor,
maar dat woord schrijf ik niet op, ook niet in hoofdletters.
Nog 1 keer, omdat je het zo vriendelijk vraagt.

Ik haat Israël niet, ik keur het extreem nationalistische rechtse onderdrukkende en verwoestende beleid af.
Aangezien je mijn schrijfsel geheel citeert en met geen enkel woord weerspreekt, ga ik er
van uit dat je het met hetgeen ik schrijf eens ben: dat jij Israël niet haat doet me deugd!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 15:19 Aangezien je mijn schrijfsel geheel citeert en met geen enkel woord weerspreekt, ga ik er
van uit dat je het met hetgeen ik schrijf eens ben: dat jij Israël niet haat doet me deugd!
Ik haat Israël niet, ik keur het extreem nationalistische rechtse onderdrukkende en verwoestende beleid af.

Betekent dit misschien dat jij het extreem nationalistische rechtse onderdrukkende en verwoestende beleid goedkeurt?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door HierEnNu »

Veel Palestijnse Israëli doen dienst als cipier in die heerlijke vakantiekampen.

Wist je dat Mus?
Mus schreef: 25 feb 2025 15:17:scissors:
Laten we ook de vrouwen niet vergeten die ook vaak om niks, de Israëli verzinnen wel de één of ander smoes om e.e.a. te rechtvaardigen, worden gevangen gezet in een zelfde soort van heerlijke vakantiekampen waar verkrachting en andere verschillende afschuwelijke soorten van marteling de normaalste zaak van de wereld zijn, vaak een vergeten groep, wilde ik hier toch ook even kwijt.
Heeft je neef je dat vertelt of kun je wat je zoal beweert ook aantonen?

---------------

dikkemick schreef: 25 feb 2025 15:28:scissors:
Betekent dit misschien dat jij het extreem nationalistische rechtse onderdrukkende en verwoestende beleid goedkeurt?
Ik keur ieder extreem nationalistisch rechts onderdrukkend en verwoestend beleid af.
.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 15:29
Veel Palestijnse Israëli doen dienst als cipier in die heerlijke vakantiekampen.
Heb je daar een betrouwbare bron met cijfers over?
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Laten we ook de vrouwen niet vergeten die ook vaak om niks, de Israëli verzinnen wel de één of ander smoes om e.e.a. te rechtvaardigen, worden gevangen gezet in een zelfde soort van heerlijke vakantiekampen waar verkrachting en andere verschillende afschuwelijke soorten van marteling de normaalste zaak van de wereld zijn, vaak een vergeten groep, wilde ik hier toch ook even kwijt.

Heeft je neef je dat vertelt of kun je wat je zoal beweert ook aantonen.
Man, echt? Je durft dit echt met droge ogen aan mij te vragen? Nee, dat heeft mijn neef me niet verteld. Ik heb wel uiteindelijk wel de vraag durven stellen, ik bleef het maar uitstellen want ik vreesde namelijk een afschuwelijk en bevestigend antwoord, of er ook mensen/vrienden van hem als gevolg van marteling in de vakantieoorden van hen die het Israëlische paradijs beheren sterven en hij heeft dat idd huiveringwekkend genoeg bevestigd, ik had alles gehoopt behalve dat, tot zover het paradijs dat jij zo hartstochtelijk verdedigd en blijft verdedigen.

Mbt jou vraag, denk eens even na, ik had er tot vandaag zelf nog niet echt bij stilgestaan tot de post van bonjour en vanwege mijn neef en de andere mannen die ik daar genoemd zag staan, geen vrouwen… Wanneer e.e.a gebeurd bij mannen zouden vrouwen in deze misdadige staat dan gespaard blijven denk je? Het antwoord is redelijk logisch zo lijkt me. Wil je bevestiging, Google maar even, heb ik ook gedaan, bevestiging zat.

En ps: bespaar me verder de onvoorstelbare vijandigheid van je vragen want straks ga je toch nog foto’s eisen van de misdaden gepleegd naar mijn volksgenoten binnen jou geliefde staat Israël anders is e.e.a. niet betrouwbaar genoeg voor je.

Ps 2:Oh en de leugen van Palestijnse Israëliërs die cipiers zouden zijn kunnen we ook gemakkelijk doorprikken, gewoon even googlen en het antwoord komt zo tevoorschijn. Hoe laag wil je eigenlijk zinken om de façade van een droomstaat, met name voor Palestijnen, in stand te kunnen houden HierEnNu?

Man…. #-o
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 25 feb 2025 15:47

Wist je dat Mus?
Heeft je neef je dat vertelt of kun je wat je zoal beweert ook aantonen.
Man, echt? Je durft dit echt met droge ogen aan mij te vragen? Nee, dat heeft mijn neef me niet verteld. Ik heb wel uiteindelijk wel de vraag durven stellen, ik bleef het maar uitstellen want ik vreesde namelijk een afschuwelijk en bevestigend antwoord, of er ook mensen/vrienden van hem als gevolg van marteling in de vakantieoorden van hen die het Israëlische paradijs beheren sterven en hij heeft dat idd huiveringwekkend genoeg bevestigd, ik had alles gehoopt behalve dat, tot zover het paradijs dat jij zo hartstochtelijk verdedigd en blijft verdedigen.

Mbt jou vraag, denk eens even na, ik had er tot vandaag zelf nog niet echt bij stilgestaan omdat mijn neef op de voorgrond stond, wanneer e.e.a gebeurd bij mannen zouden vrouwen in deze misdadige staat dan gespaard blijven denk je? Het antwoord is redelijk logisch zo lijkt me. Wil je bevestiging, Google maar even, heb ik ook gedaan, bevestiging zat.

En ps: bespaar me verder de onvoorstelbare vijandigheid van je vragen want straks ga je weer foto’s eisen van de misdaden gepleegd naar mijn volksgenoten binnen jou geliefde staat Israël anders is e.e.a. niet betrouwbaar genoeg.

Man….
Weer foto's eisen? Doe niet zo hysterisch steeds: ik heb nooit foto's geëist!

Jouw beweringen hier waarmee je de discussie probeert te sturen richting Israëlhaat door middel van het opwekken van emoties op basis van niet eens anekdotische bewijsvoering, maar enkel op basis van horen zeggen, vind ik uiterst dubieus.

Is het dan echt zo vreemd dat ik verwacht dat ook jij wat je inbrengt goed onderbouwt zonder telkens terug te vallen op anekdotisch bewijs of van horen zeggen? Het is nogal wat waar je Israël van beschuldigt, dat komt toch neer op ; Institutionele verkrachting van Palestijnen omdat ze Palestijn zijn. Of begrijp ik je fout?

Jij beweert het, en ik moet dan Googlen om zulks te factchecken? Ik vind Freethinkers juist geweldig omdat ik meen dat het uitgangspunt is dat degene die iets beweerd dat ook moet onderbouwen. Dat seksueel misbruik in penitentiaire inrichtingen meer voorkomt dan erbuiten is volgens mij over de hele wereld zo.

Mag ik dan tenminste van jou vernemen waarom jij stelselmatig blijft weigeren om standpunten te onderbouwen en reacties en vragen van mij niet inhoudelijk te becommentarieën en/of beantwoorden?
.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:32 Is het dan echt zo vreemd dat ik verwacht dat ook jij wat je inbrengt goed onderbouwt zonder telkens terug te vallen op anekdotisch bewijs of van horen zeggen? Het is nogal wat waar je Israël van beschuldigt, dat komt toch neer op ; Institutionele verkrachting van Palestijnen omdat ze Palestijn zijn. Of begrijp ik je fout?
Of Mus beweert heeft of het institutioneel is weet ik niet, maar het komt wel voor.
https://nos.nl/artikel/2532529-israelis ... rkrachting
Dus, jij moet nog met cijfers van je laatste bewering komen, met ook graag een achtergrond analyse van de betrokkenen, want als ze nergens een andere baan kunnen krijgen is het wel logisch.
En dan kan e en passant wel even weerleggen dat het niet massaal voorkomt.

Naschrift
https://nos.nl/artikel/2534003-israel-m ... hte-mensen
Even googlen en ik zie alweer het volgende punt.
Ik haat Israël niet, maar ze doen er wel alles aan om me zover te krijgen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:32✂️
Ik zeg alleen maar droom lekker verder HierEnNuwant wat bij het geknipte opschrijft, wow….

Je hebt me weer geweldig geholpen me terug te herinneren waarom ik je ook weer op negeer had staan.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 25 feb 2025 15:38
Nee, ik ken geen enkele democratie, zelfs Nederland niet, waar betrouwbare
statistieken openbaar beschikbaar zijn ten aanzien van medewerkers in dergelijke
heerlijke vakantiekampen gespecificeerd naar etniciteit of nationaliteit.

Dus ken ik ook geen openbare, betrouwbare statistieken over het aantal Palestijnse
Israëli's dat werkzaam is als cipier in Israëlische gevangenissen. Waarom? Is er reden
om er aan te twijfelen dat veel Palestijnse Israëli dienst doen als cipier in die
heerlijke vakantiekampen? Of wilde je ergen anders op aan sturen, zo ja, wat dan?

---------------

Mus schreef: 25 feb 2025 16:48
Ik zeg alleen maar droom lekker verder HierEnNuwant wat bij het geknipte opschrijft, wow….

Je hebt me weer geweldig geholpen me terug te herinneren waarom ik je ook weer op negeer had staan.
Omdat ik je er op wees dat je wel van alles beweert maar niets onderbouwt?
Maar bedankt dat je me er aan herinnert dat je me negeert,
hoewel het dan wel raar is dat je blijft reageren ... maar OK: helder!
.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:55 Nee, ik ken geen enkele democratie, zelfs Nederland niet, waar betrouwbare
statistieken openbaar beschikbaar zijn ten aanzien van medewerkers in dergelijke
Kortom het kan ook gewoon verzinnen zijn, wat mij trouwens waarschijnlijk lijkt.

Ik kreeg voor minder een waarschuwing.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:55
Omdat jij het bent….

Nee, beste HierEnNu, je staat bij mij onder negeer vanwege je voortdurende in twijfel trekken, en mij daarmee impliciet voor fantast cq leugenaar uitmaakt, van wat ik uit de eerste hand van mijn neef heb gehoord en van de toestand waar hij in verkeerde toen hij bij ons terug werd afgeleverd. Ik kan je verzekeren daar daar niks anekdotisch aan was zoals jij daar mee omgaat.
Dat is de reden dat jij bij mij op negeer staat.

En voor de rest heb ik genoeg afschuwelijkheden gezien dat ik van jou iets van zelfredzaamheid vraag wanneer je ergens bewijzen van wilt, ik ervaar waar jij voortdurend op aanstuurt als treiterij. Doe er mee wat je wilt, dit waar je het mee hebt doen.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Bonjour schreef: 25 feb 2025 16:39
HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:32 Is het dan echt zo vreemd dat ik verwacht dat ook jij wat je inbrengt goed onderbouwt zonder telkens terug te vallen op anekdotisch bewijs of van horen zeggen? Het is nogal wat waar je Israël van beschuldigt, dat komt toch neer op ; Institutionele verkrachting van Palestijnen omdat ze Palestijn zijn. Of begrijp ik je fout?
Of Mus beweert heeft of het institutioneel is weet ik niet, maar het komt wel voor.
https://nos.nl/artikel/2532529-israelis ... rkrachting
Dus, jij moet nog met cijfers van je laatste bewering komen, met ook graag een achtergrond analyse van de betrokkenen, want als ze nergens een andere baan kunnen krijgen is het wel logisch.
En dan kan e en passant wel even weerleggen dat het niet massaal voorkomt.

Naschrift
https://nos.nl/artikel/2534003-israel-m ... hte-mensen
Even googlen en ik zie alweer het volgende punt.
Ik haat Israël niet, maar ze doen er wel alles aan om me zover te krijgen.
Bij deze wijs ik je er op dat wat jij hier boven aanhaalt,
ik zelf reeds aankaartte in dit topic op 22 aug 2024 12:57,
inclusief informatieve video, zie eventueel: Zoals ik daar ook toen al schreef:
  • "Dat een kleine minderheid voorstander is van 'oog om oog' betekent geenszins dat Israël als samenleving de Westerse waarden niet zou delen en dat onder anderen de NOS daarover regelmatig artikelen plaatst waarvan ik hier ook al eerder heb bericht en ook dat de NOS regelmatig to-the-point docu's uitzend aangaande door Israëliërs begane misdaden,
    zo ook over de mensonterende gebeurtenissen in Sde Teiman."
Waarom zou in Israël niet gebeuren wat in ieder land ook gebeurt?
Omdat Joden aan een hogere standaard moeten voldoen, of wat?

Dat is de bewering door Mus gedaan waar ik onderbouwing voor vroeg,
in plaats van alleen maar kwaadsprekerij uitkramen op basis van horen zeggen:
  • "waar verkrachting en andere verschillende
    afschuwelijke soorten van marteling
    de normaalste zaak van de wereld zijn"
.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:55
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 25 feb 2025 15:38
Nee, ik ken geen enkele democratie, zelfs Nederland niet, waar betrouwbare

Dus ken ik ook geen openbare, betrouwbare statistieken over het aantal Palestijnse
Israëli's dat werkzaam is als cipier in Israëlische gevangenissen. Waarom? Is er reden
om er aan te twijfelen dat veel Palestijnse Israëli dienst doen als cipier in die
heerlijke vakantiekampen? Of wilde je ergen anders op aan sturen, zo ja, wat dan?

---------------

Mus schreef: 25 feb 2025 16:48

Hoe is het mogelijk, binnen één reactie.
Van jouw bewering schrijven, dat je er geen onderbouwing van hebt.
Een bewering die ik nog nergens in deze periode van oorlog heb gelezen en waarvan je nu schrijft dat er geen documentatie over bekend is.

En dan van Mus eisen, dat ze haar bewering onderbouwt.
Iets waar het internet bol van staat.
#-o
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 16:32 Institutionele verkrachting van Palestijnen omdat ze Palestijn zijn. Of begrijp ik je fout?
Ja, dat begrijp je fout.
Dit is nergens zo gezegd.

Maar ik zal mijn excuses aanbieden als jij kunt aantonen dat Mus dat wel heeft geschreven.
En zo niet, dan verwacht ik een rectificatie van jou naar Mus.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

HierEnNu schreef: 25 feb 2025 17:27 Waarom zou in Israël niet gebeuren wat in ieder land ook gebeurt?
Omdat Joden aan een hogere standaard moeten voldoen, of wat?
We praten niet over incidenten, maar over regelmatige gebeurtenissen.
Zou je het ok vinden als dat hier gebeurt?
Zou je het ok vinden als dat in een land gebeurt dat zegt Westerse waarden erop na te houden?
Verwacht je dat het hier gebeurt of n een land dat zegt er Westerse waarden op na te houden?
Afgezien van de VS verwacht ik dat niet. Alleen in de VS en Israël verwacht ik het omdat ze allebei een dominante groep burgers hebben die enorm neerkijkt op een andere groep.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Gesloten