Oh, je kan de regeltjes wel onthouden maar mbt tot dingen die iemand schrijft alleen dat wat jou uit komt en de rest flikker je in de prullenbak? Hoe ik daar bij kom? Dat zal ik je zeggen? Nu daar kom ik bij wanneer iemand mij uitmaakt voor hamasstrijder e.d. En verder niks mis met zaken over te laten aan de moderatie, en ik heb er ook geen problemen mee wanneer ik terecht wordt aangesproken iets. En regel E4, nu ik ken het forum wetboek niet uit mijn hoofd, een kwalijke zaak, ik weet het, maar het is zo, vind ik toevallig wel heel belangrijk meestal ga ik zelfs niet in op dingen binnen post aan mij gericht waar men het ook over anderen heeft en het verleidelijk zou kunnen worden daar op in te gaan. In principe praat ik nooit over mensen want dat vind ik niet kunnen. Ik praat liever met mensen en gaat het mij aan mijn hart wanneer mensen harde oordelen hebben over andere mensen terwijl ze niet eens weten wat er speelt waarom iemand iets doet wat ie doet en dan plas ik eens een heel klein petieterig beetje buiten de pot, ik ga er niets eens lekker uitgebreid voor zitten, om dat duidelijk te maken, Denk eerst eens na voor voor je elkaar begint af te maken, wat speelt er eigenlijk bij die ander dat ie doet wat ie doet.HierEnNu schreef: ↑17 feb 2025 22:13Ik heb de regels goed gelezen en onthouden, zouden meer mensen moeten doen!Mus schreef: ↑17 feb 2025 22:02 Het is mij duidelijk dat jou duidelijk is wat ik in jou ogen ben, staat
Luid en duidelijk op het witte blad vermeld, dus wat lekker je nu?
Ik verdenk jou er ondertussen van dat jij met het regelementenboek naast posten van forumleden zit te die niet naar jou pijpen wensen te dansen of die jou een scheet hebben dwarsgelegen om te kijken of je ze op een foutje kan betrappen volgens de regels zodat de moderatie ze eens fijn kunnen afstraffen. Good for you HierEnNu.
Verder laat ik beslissingen gewoon over aan Moderating. Wat is daar mis mee?
De rest van jouw uitkraamsel beschouw ik als onderdeel van de intrigant spel en
opnieuw gepaard gaande met ongefundeerde en onjuiste beschuldigingen!
Ik wil helemaal niet dat Moderating iemand straft,
ik wil wel dat graag dat Regel E4 nageleefd wordt, belangrijke regel.
jij kennelijk niet om moverende redenen!
14 keer gewijzigd nadat er reeds op werd gereageerd!
Jouw manier van discussiëren is behoorlijk onbehoorlijk!
Je kraamt van alles uit waar de honden geen brood van lusten,
en vervolgens, nadat op jouw uitlingen werd gereageerd verander je dat inhoudelijk!
Dat niet alleen, je voegt van alles toe aan de originele post waar op werd gereageerd!
Behoorlijk onbehoorlijk! Op die wijze verkracht je de discussie!
Oh, en niet om het één of ander, beste HierEnNu ik ben helemaal niet bezig de moderatie tegen elkaar uit te spelen, waar meen jij dat ik dat gedaan heb, bewijzen graag.
De rest laat ik gewoon aan jou, is ook maar mening waar ik me weinig tot niets van aantrek.
Oh, ja, ps: je mekkert zo vaak over emotionele reaktie e.d. wanneer jij ziet dat ik 14 x een post heb aangepast kun je vergif opnemen dat dat een emotionele reaktie is, onbehoorlijk inderdaad.
Oh en ps 2: je kunt mij gewoon persoonlijk aanspreken wanneer je mij iets ziet doen wat jij niet oké vind zonder gelijk met het wetboek in de hand direct bij de moderatie aan te kloppen. Of denk je dat ik een onredelijk mens ben die dat niet kan trekken, of iets, dat je daarom direct je eerste oplossing moderatie is? Het zou denk ik een hele hoop irritatie schelen wanneer je zelf, als volwassen mensen onder elkaar, eens wat dingen die jij niet oké vind zou proberen op te lossen, en dat kan echt wel op een vriendelijke manier zonder in de ene hand het wetboek van forum en aan de ander hand een prekerig vingertje, niet om’t één of ander.