Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
https://www.nu.nl/buitenland/6288502/on ... lt-er.html
Pik Libanon ook maar gelijk in. Ff framen nog. Hezbollah moet uiteraard ook gedecimeerd worden en dat mag natuurlijk wat burgerslachtoffers kosten. Who cares? Als Israël maar kan groeien!
Pik Libanon ook maar gelijk in. Ff framen nog. Hezbollah moet uiteraard ook gedecimeerd worden en dat mag natuurlijk wat burgerslachtoffers kosten. Who cares? Als Israël maar kan groeien!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
ChaimNimsky
- Superposter
Waar zegt Israel dat? Je blijft framen.dikkemick schreef: ↑06 nov 2023 14:46 https://www.nu.nl/buitenland/6288502/on ... lt-er.html
Pik Libanon ook maar gelijk in. Ff framen nog.
Waar zegt Israel dat? Je blijft framen.Hezbollah moet uiteraard ook gedecimeerd worden en dat mag natuurlijk wat burgerslachtoffers kosten. Who cares? Als Israël maar kan groeien!
Zionist
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
De schuld ligt echter ook gedeeltelijk hier in het Westen.Yours schreef: ↑06 nov 2023 13:51 Ik denk dat de haat jegens Israël/de Israeli/de Joodse mens door de oorlog in Gaza geen grenzen meer zal kennen.
Helaas zal geen enkele Israeli/Joods mens zich dan ook in de toekomst, waar dan ook ter wereld, nog veilig kunnen voelen. Dat hebben ze dan echter volledig aan zichzelf te wijten. Want hoe gruwelijk Hamas ook tekeer is gegaan: de haat en onbarmhartigheid die Israël nu jegens de Palestijnen laat zien kent ook geen grenzen.
Zo'n tachtig jaar lang laten we ze met alles wegkomen en accepteren we hun leugens waar sommigen zelf in zijn gaan geloven.
Velen vonden in de begintijd dat de schuld toen al bij de Palestijnen lag omdat die niet wilden accepteren dat de (vermeende) rechten van de Zionisten boven de hunne stond en dus het veld dienden te ruimen net als in tal van andere koloniale gebieden. Met dit oude koloniale gedachten goed zijn drie generaties geïndoctrineerd en denken nu nog zoals wij een dikke honderd jaar terug.
Nu worden deze bordjes verhangen (voor zover dat niet al was gebeurd) de meesten begrijpen dat niet en gaan over de hysterisch Rooie zoals je dat ook hiert duidelijk kunt zien. Ze lijken net sterk verwende en verpeste kinderen die razend worden als ze ineens hun zin niet krijgen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
De Groot-Israël gedachte (een staat van de Nijl tot aan de Eufraat en een flink deel van Trans Jordanië ) leeft nog steeds onder de meerderheid van de Zionisten. Uiteraard etnisch gezuiverd.dikkemick schreef: ↑06 nov 2023 14:46 https://www.nu.nl/buitenland/6288502/on ... lt-er.html
Het mag dan wel geen regeringsstandpunt zijn, maar de meesten ervan dromen er wel van.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Ik ken Israël, dus ik zeg dat inderdaad! Waar laat Israël anders zien dat ze tevreden zijn met wat ze aan grondgebied hadden/hebben? Die expansiedrift is al veel te lang aan de gangChaimNimsky schreef: ↑06 nov 2023 14:51Waar zegt Israel dat? Je blijft framen.dikkemick schreef: ↑06 nov 2023 14:46 https://www.nu.nl/buitenland/6288502/on ... lt-er.html
Pik Libanon ook maar gelijk in. Ff framen nog.
Waar zegt Israel dat? Je blijft framen.Hezbollah moet uiteraard ook gedecimeerd worden en dat mag natuurlijk wat burgerslachtoffers kosten. Who cares? Als Israël maar kan groeien!
Hoe kun je dit trouwens (al woon je in Israël) dit beleid accepteren? Wat is het verschil met Rusland dat Oekraïne binnenvalt? Zij doen dit tenminste openlijk!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
appelfflap
- Banned
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!
Ik zal je eerlijk antwoord geven nadat jij mijn vraag beantwoord hebt,appelfflap schreef: ↑06 nov 2023 15:38wat vind jij dan vd landkaart die netanyahu toont en waar gaza en westbank gewoon mee als Israel aangeduid worden?
Wat zou Netanyahu daar volgens jou mee bedoelen?
want mijn antwoord is er uiteraard van afhankelijk
of Netanyahu daadwerkelijk gezegd heeft wat jij beweerde.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
.
Het is niet zo moeilijk als jij het nu doet voorkomen.HierEnNu schreef: ↑06 nov 2023 13:57Waar is de IDF mee bezig denk je? Het is de IDF ten koste van duizenden doden, zowel Hamasstrijders als burgers en Israëliërs en waarschijnlijk ook andere nationaliteiten, eindelijk gelukt om een deel van hun 'Sweep and Clean' operatie te bewerkstelligen, te weten de Gazastrook in noord en zuid te delen en zo de Hamashoofdkwartieren als het ware in te sluiten, zodat die alvast hermetisch belegerd kunnen worden in hun tunnels tot de IDF heeft uitgedokterd hoe de Hamashoofdkwartieren [de kop van de spreekwoordelijke slang!] met zo weinig mogelijk Collateral Damage vernietigd kunnen worden.
- "Doe Hamas daar weg?"
Nou roept de IDF om humanitaire redenen éénzijdig een 'human corridor' uit zodat de nog in het noorden overgebleven Gazaanse burgers daarlangs veilig naar het zuiden kunnen evacueren omdat de IDF daar tijdelijk de oorlogshandelingen stopt en dan vraag jij vervolgens aan de IDF om juist daar de Hamas met oorlogshandelingen te belagen? Sorry hoor ...
Als ik garandeer dat een klein deel van de Gazanen, dus 'mensen' ergens veilig langs kunnen (mensengangetje, humanitaire corridor) dan dient dat veilig te zijn. En ik zeg dat niet als het niet veilig is.
En dit geldt zeer als ik de middelen heb en die voortdurend gebruik met 10.000 doden en enorme destructie als resultaat al. Lijkt de Russen in Ukraine wel...
Hamas hoeft van mij niet beschermd te worden, dat zooitje moeten verwijderd worden. Zij begonnen deze ramp. Oorzaak bekend; huilen..., maar zij initieerden.
¥¥
-
appelfflap
- Banned
HierEnNu
appelfflap schreef: ↑06 nov 2023 17:13de drogreden vd tegenvraag
maak je geen zorgen
ik weet dat je niet zult antwoorden
Kijk eens in de spiegel met je drogreden:
op deze wijze probeer je te verhullen dat je nepnieuws verspreidt!
Waarom doe je zulke beweringen als je weet dat die niet waar zijn?
.
.
Ik heb niet beweerd dat IDF veiligheid garandeerde: daar weet ik niets van!
Hoe kom jij daarbij dat IDF veiligheid garandeerde?
.
.
O nee, dat was ik even vergeten..
¥¥
-
appelfflap
- Banned
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!
appelfflap schrijft daar niets over wat Netanyahu beweerde, hij heeft het enkel over de kaart die Netanyahu toonde op een vergadering van de V.N. Een kaart waarbij gaza, de westelijke jordaanoever en Oost-Jeruzalem allemaal inbegrepen zijn in wat Netanyahu blijkbaar als Israël beschouwt. Het is in verschillende nieuwsmedia terug te vinden. Hier de Jeruzalem PostHierEnNu schreef: ↑06 nov 2023 15:46Ik zal je eerlijk antwoord geven nadat jij mijn vraag beantwoord hebt,appelfflap schreef: ↑06 nov 2023 15:38wat vind jij dan vd landkaart die netanyahu toont en waar gaza en westbank gewoon mee als Israel aangeduid worden?
Wat zou Netanyahu daar volgens jou mee bedoelen?
want mijn antwoord is er uiteraard van afhankelijk
of Netanyahu daadwerkelijk gezegd heeft wat jij beweerde.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Het VN-agentschap voor Palestijnse vluchtelingen UNRWA meldt inmiddels 88 gedode medewerkers door de oorlog tussen Israël en Hamas in de Palestijnse Gazastrook. Het Pentagon stelt dat het aantal burgerdoden in de Gazastrook "in de duizenden" loopt.
Ga zo door Israël! Je kan t. Nog een paar duizend!!
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... doden.html
Ga zo door Israël! Je kan t. Nog een paar duizend!!
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... doden.html
Einstein/Mick
Einstein/Mick