Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

ChaimNimsky
Superposter

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door ChaimNimsky »

Gerard R. schreef: 31 okt 2023 22:48
ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 22:46
Gerard R. schreef: 31 okt 2023 22:41
Ja, omdat er een zeer dodelijke misser heeft plaatsgevonden wat niet nodig was geweest.
En het Israëlische volk weet dit ook..
Ja, hetgeen betekent dat we nu eindelijk eens definitief af kunnen rekenen met de Hamas. Indien er geen misser had plaatsgevonden, hadden we evenmin een reden gehad om met de Hamas en Hezbollah af te rekenen, noch een reden om Iran te kunnen gaan bombarderen dat van plan is atoomwapens te ontwikkelen.
Ja, ik vermoedde al zoiets, maar dat schreef ik ook in een paar posts.
Laten we aannemen dat het een misser was (vooralsnog is dat de status, anders zou het complotdenken zijn), is het dan onredelijk eindelijk eens met die Hamas-monsters en leverancier Iran af te rekenen nu ze ons de reden zelf publiekelijk hebben aangeboden?
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 31 okt 2023 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 22:53
ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 22:46 Ja, hetgeen betekent dat we nu eindelijk eens definitief af kunnen rekenen met de Hamas. Indien er geen misser had plaatsgevonden, hadden we evenmin een reden gehad om met de Hamas en Hezbollah af te rekenen, noch een reden om Iran te kunnen gaan bombarderen dat van plan is atoomwapens te ontwikkelen.
Laten we aannemen dat het een misser was, is het dan onredelijk eindelijk eens met die Hamas-monsters en leverancier Iran af te rekenen?
Nee hoor. Ik mag ze niet. Maar je moet bij het schrijven de zaak wel zuiver houden. :wink:
En de postzegel-Gaza-burger niet zo knoeien.
¥¥ O ja lastig.. bij de maat nemen bestens 1 en dezelfde maat gebruiken... niet twee of meer.
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 31 okt 2023 22:55
ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 22:53
Laten we aannemen dat het een misser was, is het dan onredelijk eindelijk eens met die Hamas-monsters en leverancier Iran af te rekenen?
Nee hoor. Ik mag ze niet. Maar je moet bij het schrijven de zaak wel zuiver houden. :wink:
Ik ga vooralsnog uit van een misser, maar vind het tevens enorm vergezocht dat bij zoveel beveiliging, met de beste inlichtingendiensten en na expliciet te zijn gewaarschuwd door Egypte, niet op z'n minst een lampje zou zijn gaan branden. Hoe dan ook: Israel gaat afrekeken met die Hamas-monsters nu ze zelf de oorlog met Israel zijn aangegaan. En leverancier Iran zal daarna waarschijnlijk een bezoekje krijgen van Israelische straaljagers.
Zionist
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Indien Hamas een beetje menselijker zou zijn zouden ze de Israelische gevangenen vrij laten om hun Palestijnse broeders en zusters van hulp te laten voorzien! Maar tot nu toe is Hamas niet zo menselijk! Zijn ze ook nooit geweest! Je hoeft alleen maar te googelen op hun statement: de totale vernietiging van Israel! Wat zou je daar van denken als dat gebeurd Dikkemick?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 23:00
Gerard R. schreef: 31 okt 2023 22:55
ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 22:53 Laten we aannemen dat het een misser was, is het dan onredelijk eindelijk eens met die Hamas-monsters en leverancier Iran af te rekenen?
Ik ga vooralsnog uit van een misser, maar vind het tevens enorm vergezocht dat bij zoveel beveiliging, met de beste inlichtingendiensten en na expliciet te zijn gewaarschuwd door Egypte, niet op z'n minst een lampje zou zijn gaan branden. Hoe dan ook: Israel gaat afrekeken met die Hamas-monsters nu ze zelf de oorlog met Israel zijn aangegaan. En leverancier Iran zal daarna waarschijnlijk een bezoekje krijgen van Israelische straaljagers.

Ik ben vóor afrekenen met Hamas, maar tegen teveel doden onder burgers (zoals al het geval is).
Ik ben niet zo voor het bombarderen van Iran door Israël. Misschien is dat een brug te ver. Heel gevoelig.
Het is niet alleen Iran dat je dan pakt. En van die kernwapens zijn nog geen bewijzen. Wel dreiging.
Vervelend is dat het een 'vriend' van de Russen is.
Laatst gewijzigd door Gerard R. op 31 okt 2023 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
¥¥ O ja lastig.. bij de maat nemen bestens 1 en dezelfde maat gebruiken... niet twee of meer.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Gerard R. schreef: 31 okt 2023 23:04 Ik ben vóor afrekenen met Hamas, maar tegen teveel doden onder burgers (zoals al het geval is).
Ik ben niet zo voor het bombarderen van Iran door Israël. Misschien is dat een brug te ver. Heel gevoelig.
Het is niet alleen Iran dat je dan pakt. En van die kernwapens zijn nog geen bewijzen.
Burgerdoden krijg je kado van Hamas! Die hebben bewezen geen belang bij de inwoners van de Gazastrook!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

lost and not found yet! schreef: 31 okt 2023 23:07
Gerard R. schreef: 31 okt 2023 23:04 Ik ben vóor afrekenen met Hamas, maar tegen teveel doden onder burgers (zoals al het geval is).
Het is niet alleen Iran dat je dan pakt. En van die kernwapens zijn nog geen bewijzen.
Burgerdoden krijg je kado van Hamas! Die hebben bewezen geen belang bij de inwoners van de Gazastrook!
Daar moet Israël zich dan beter ook niet aan schuldig maken zou ik willen aanbevelen.
ChaimNimsky
Superposter

Burgerslachtoffers dienen voorkomen te worden en ze zijn ook niet in het voordeel van Israel, maar wel van de Hamas die zich er bewust tussen verschuilt om de informatie-oorlog te winnen, die ze helaas gaan winnen met zoveel videos van dode en gewonde Palestijnen.
Slechts de atoominstallaties. Verder is het bombarderen van Iran irrelevant voor Israel.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

lost and not found yet! schreef: 31 okt 2023 23:07
Daar moet Israël zich dan beter ook niet aan schuldig maken zou ik willen aanbevelen. Wat gij niet wil....
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 23:10
Burgerslachtoffers dienen voorkomen te worden en ze zijn ook niet in het voordeel van Israel, maar wel van de Hamas die zich er bewust tussen verschuilt om de informatie-oorlog te winnen, die ze helaas gaan winnen met zoveel videos van dode en gewonde Palestijnen.
Zij winnen niet, de Palestijnen hebben wat te winnen.
Slechts de atoominstallaties. Verder is het bombarderen van Iran irrelevant voor Israel.
[/quote]
Dat zal men wel merken als het zover zou komen...
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 31 okt 2023 23:09
lost and not found yet! schreef: 31 okt 2023 23:07 Burgerdoden krijg je kado van Hamas! Die hebben bewezen geen belang bij de inwoners van de Gazastrook!
Daar moet Israël zich dan beter ook niet aan schuldig maken zou ik willen aanbevelen.
Doet Israel dan ook niet. De schuld komt op conto van de Hamas die zich ertussen verschanst.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Gerard R. schreef: 31 okt 2023 23:12
ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 23:10
Zij winnen niet, de Palestijnen hebben wat te winnen. Zelfs Palestijnen beginnen zich van ze af te keren.

Zij zijn de sleutel op een heleboel energie voor de hele wereld met de Straat van Hormouz.
Laatst gewijzigd door Gerard R. op 31 okt 2023 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 31 okt 2023 23:12 Zij winnen niet, de Palestijnen hebben wat te winnen.
Dat zeg ik: burgerdoden zijn niet in het voordeel van Israel, maar van de Hamas die zich er bewust tussen verschuilt om de informatie-oorlog te winnen, die ze daardoor helaas gaan winnen.
Ja, natuurlijk. En daana hebben ze de capaciteit verloren atoomwapens te maken en zijn ze weer voor lange tijd onschadelijk, net als toen met Stuxnet, het door Israel ontwikkelde geavanceerde computerwormvirus dat in 2010 de Iraanse nucleaire faciliteiten, zoals de uraniumverrijkingsinstallatie in Natanz, vernietigde.
Zionist
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

lost and not found yet! schreef: 31 okt 2023 23:07 Burgerdoden krijg je kado van Hamas! Die hebben bewezen geen belang bij de inwoners van de Gazastrook!
Volgens mij is het Israel die momenteel aanvalt toch? Of zijn de terroristen van Hamas het die bommen en raketten afvuren?

De aanvallende partij is altijd voor minimaal de helft verantwoord voor hoe zij reageren. Doen ze dit proportioneel of disproportioneel. En momenteel geld voor Israel het tweede. Al kunnen ze altijd beweren dat er 1 terrorist zat toen ze een ziekenhuis bombardeerden. Want dan is het goed volgens het oorlogsrecht :x
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 23:19
Gerard R. schreef: 31 okt 2023 23:12 Zij winnen niet, de Palestijnen hebben wat te winnen.
Dat zeg ik: burgerdoden zijn niet in het voordeel van Israel, maar van de Hamas die zich er bewust tussen verschuilt om de informatie-oorlog te winnen, die ze daardoor helaas gaan winnen.
Ja, natuurlijk. En daana hebben ze de capaciteit verloren atoomwapens te maken en zijn ze weer voor lange tijd onschadelijk, net als toen met Stuxnet, het door Israel ontwikkelde geavanceerde computerwormvirus dat in 2010 de Iraanse nucleaire faciliteiten, zoals de uraniumverrijkingsinstallatie in Natanz, vernietigde.
Hamas vecht nu alleen nog maar voor zijn voortbestaan. Zij hebben niet erg veel meer te verliezen gelukkig.
Iran kan het de wereld met de Straat van Hormouz heel vervelend maken. We hebben nu al zo'n last met energie.
Ik ben blij, dat jij geen wereldleider bent.... :shock:
Gesloten