Ik zie weinig framends aan die vragen. Het lijken mij normale opvolgvragen, die je krijgt als anderen de indruk hebben dat je antwoorden enige coherentie missen.HierEnNu schreef: ↑29 okt 2023 19:39Ik praat voor mezelf en vind mijn antwoord heel duidelijk.appelfflap schreef: ↑29 okt 2023 19:27Ik merk dat je opnieuw uitwijkt en neit antwoord. we praten neit over een geliefde of naaste van jou.HierEnNu schreef: ↑29 okt 2023 19:17 Onschuldig tot schuld onomstotelijk vast staat is een juridische term, dat zou zelfs gelden als iemand een geliefde naaste van mij voor mijn ogen met voorbedachte raden heeft vermoord.
(...)
Waarom die persoon waarschijnlijk dood zou zijn alvorens een Rechter de kans krijgt die dader vrij te spreken wegens gebrek aan bewijs of iets dergelijks
ga ik hier wijselijk verder niet op in.![]()
Lijkt me een legitieme manier van discussiëren met iemand als jij
die voortdurend 'framende' vragen stelt, als je begrijpt wat ik bedoel?
En het lijkt me inderdaad weinig coherent als je langs de ene kant er problemen mee hebt dat anderen Israël van oorlogsmisdaden betichten omdat Israël nog niet veroordeeld is maar langs de andere kant hier volop de schuld van Hamas uitroept terwijl Hamas ook nog niet veroordeeld is.