appelfflap schreef: ↑29 okt 2023 00:14
HierEnNu schreef: ↑28 okt 2023 23:58
Maar de IDF zijn professionele terreurbestrijders, net als Netanyahu! De IDF noemt onschuldige burgers niet terroristen en ook Netanyahu doet zulks niet in jouw link!
zee maken zich nochtans aantoonbaar aan oorlogsmisdaden schuldig
zoals:
afsluiten van water, voedsel, medicatie, ...= oorlogsmisdaad
Mensen oproepen om naar het zuiden te verhuizen= een gedwongen evacuatie en een oorlogsmisdaad
Er hoeft geen Rechter en/of Tribunaal meer aan te pas te komen?
Omdat het Israël betreft geld onschuldig tot schuld omonstotelijk is vastgesteld niet?
Tot zover zie ik
'gebruikelijke' tactieken en strategiën om de vijand te benaderen,
'gebruikelijke' tactieken en strategiën die wij, het Westen ook altijd zo of nog veel rücksichtloser toepassen.
appelfflap schreef:ISrale blijft hoedanook verantwoordelijk voor de achtergebleven burgers
Israel moet erop toezien dat de burgers veilig kunnen reizen. de vluchtroutes naar het zuiden worden gebombardeerd = oorlogsmisdaad
Israel meot erop toezien dat de nieuwe locatie veilig is. Aangezien ze het zuiden bombarderen is dit eveneens een oorlogsmisdaad
ISrael meot erop toezien dat de burgers straks straks terug huiswaarts kunnen keren want anders is dit ook een oorlogsmisdaad. nu goed in 1948 mochten ze ook niet terug
de mededeling dat hamasstrijders zich tussen burgers verstoppen is geen vrijbrief om die burgers te bombarderen = een oorlogsmisdaad
Het zal? Ik weet niet waar jij jouw conclusies dat Israël oorlogsmisdaden pleegt op baseert. Die juridische kennis heb ik niet. In een andere discussie meende je te moeten bepalen dat iets ten aanzien van Oekraïne niet coup plegen genoemd mocht worden op basis dat zulks bij jullie in Belsj in de grondwet staat.
Mijns inziens is Israël bezig om op zeer professionele wijze Hamas uit proberen te roeien en mijn zegen hebben ze, want ik gun ook de onschuldige burgers van Gaza een vreedzaam bestaan zonder dat ze voortdurend onderdrukt worden door Hamas.
Ik laat het met alle liefde aan de Rechter en/of Tribunaal over om aan de hand van veronderstelde bewijzen te bepalen wat al dan niet als oorlogsmisdaad veroordeeld moet worden.
Ik zie het nog steeds niet hoor, met welke uitspraak impliceert Netanyahu zulks? Ik kan me overigens goed voorstellen dat Netanyahu zo
denkt over alle Gazanen, maar het zou dom zijn van een zo door de wol geverfd politicus om zulks openbaar te uiten. Er zijn op dit moment inderdaad Israëliërs die zich zo uiten. Vanuit hun pijn kan ik me daar in verplaatsen, net zoals ik me kan verplaatsen in de uitingen van veel Gazanen die alle Israëliërs de zee in willen drijven op dit moment. Dat is wat oorlog met mensen doet en
zulks accepteer ik als feit waar ik niet veel ander mee kan dan accepteren als gegeven..
appelfflap schreef:We have already eliminated thousands of terrorists
op de moment dat de
Palestijnen melden dat ze 7000 dode burgers geïdentificeerd hebben.
https://www.newarab.com/news/gaza-healt ... 00-victims
zoals je zelf kut lezen beschuldigde de VS de
palestijnen van leugens
het cijfer van netanyahu en het aantal dode palestijnse burgers loopt alleszins gelijk
Dat het kut is ben ik met je eens.
Ik lees echter dat er '
7,000 Gazans' gedood zijn en jij maakt daar 7000 burgers van, maar de Hamasstrijders zijn ook Gazanen, dus onder die 7000 Gazanen zullen zich duizenden Hamasstrijders bevinden. Heel erg dat er naast duizenden Hamasstrijders ook duizenden burgers zijn gesneuveld. Ik spreek weer voor mezelf, maar ik hoop dat Israël doorgaat en Hamas vernietigd ook als dat onschuldige burgers als Collateral Damage treft, want voortbestaan van Hamas gaat nog veel meer levens van onschuldige burgers kosten, Jij haalt er zelf graag de Nazi's bij, maar tel zelf maar uit hoeveel onschuldige burgers er gespaard zouden zijn als in een vroeger stadium de Nazi's volledig waren uitgeroeid!