@moderator (s) en alle vrijdenkers hier: Nee, ik kende regel T12 niet (doet me denken aan R2-D2 uit StarWars), maar jij / jullie of andere vrijdenkers zullen weer - voor onbepaald tijd, of nooit meer - geen last hebben van mij.
Het was weer even geestig hier, maar dit is geen forum voor mij. Ik kom hier zo onvoorspelbaar maar is langs gewaaid, wat dollen met vrijdenkers als er op het boeddha of Advaita forum niks te doen is.

Het leven is immers één grote speeltuin geworden voor mij sinds mijn bijna-dood ervaring, wat me "
terug zoals de kinderen" heeft gemaakt.
Ik laat jullie nou weer rustig neuzelen onder elkaar.
Ik heb trouwens ook niet de indruk dat hier nog wat gebeurt op het forum. MaartenV is stil en de gelovigen in Nederland worden toch ook met elk jaar minder en minder zeker?
Bij mij in Vlaanderen zijn ze toch nog moeilijk te vinden. Maar de gereformeerden in Nederland zijn hardnekkiger heb ik de indruk.
In Vlaanderen kennen wij dat geformeerden fenomeen niet.
Hoe dan ook, diegenen die nog wensen te discussiëren met vrijdenkers over hun geloof in god zijn sowieso toch een zeldzaamheid aan't worden in West Europa.
Lang geleden zag ik hier nog wel is een dominee komen preken.
En bijgelovigen in kwakzalverij en para-normale Jomanda toestanden of lichaamloos bewustzijn zie ik hier ook niet komen discussiëren, buiten MaartenV en mijzelf dan effe als een kortstondige ondersteuning voor hem.

Alleen nog een gelukkig nieuwjaar en mogen jullie Dawkins-vrijdenkers/skepp-gilde nog vele nieuwe leden krijgen..

- De enige constante in het leven is verandering.
- Spiritualiteit? Laat me niet lachen, dat is het leven zelf!