MachineElf schreef:
..awakening.....
Jij doet nog steeds, zoals we bij veel al gelovigen zien, ook al zeggen ze dat zij niet 100% de waarheid weten en nog zoekende zijn.
Heb je begrepen wat ik eerder bedoelde?
Uitgaande van je geloof/gevoel/overtuiging/vermoedens, maar iig. met al een "beeld" voor ogen, bevestiging zoeken.
Dat is de reden waarom je steeds stukjes uitlicht ui aangereikte stof, die met jouw al bestaande gedachten gang overeenkomen.
Was deze Goddess Azazel ?
Ik heb deze link nog gevonden
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/" onclick="window.open(this.href);return false;
24. Telekinesis- The ability to move objects with the mind
26. Pyrokinesis- The ability to set things on fire with the mind
28. Electrokinesis- The ability to control objects, such as computers that run on electricity
30. Levitation- Some martial arts and yoga masters have the ability to levitate their bodies into the air.
Mensen met ervaringen? Is dat ooit waargenomen?
Maar ook ik heb zo mijn cognities, waar ik mijn interesse op selecteer.
Als ik titels en namen zoals deze lees, dan heb ik al gedachten en laten die nu altijd en voor de volle 100% uitkomen.
Toch zou ik als ik jou was, en nog steeds zoekende was naar literatuur en als je dit soort sites nog nooit helemaal hebt bestudeerd, het eens doornemen.
Maar uitsluitend om mensen te leren kennen die een zeer fantasierijke geest hebben.
Ikzelf houd het meer op wetenschappelijker, objectievere websites en artikelen.
Houd ook een beetje onze
doelstellingen in het oog?
Daar sta ik volledig achter.
In dit soort sites en theorieën ga ik dus niet verder mee om dat inhoudelijk serieus te nemen, anders dan hoe ik het hierboven beschreef.
Wat ik eerder schreef
Met een open mind, maar met een kritische blik, zonder het ene meer interessant vinden dan het andere.
Niet met meer focus op wat je interessant vindt (meer gevoel bij hebt) maar ook met focus op datgene wat niet aansluit bij wat je al denkt.
Te vroeg conclusies trekken leidt tot misleiding.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.