je kunt whisky, bier of rum nemen maar dan is het geen pannenkoek meer natuurlijkvegan-revolution schreef: ↑22 dec 2017 18:02 Variaties waarvan ik verwacht dat sommige ervan ook jij lekker zult vinden.
Griep
-
appelfflap
- Banned
Re: Griep
- vegan-revolution
- Superposter
We kunnen het nu gaan hebben over wanneer iets wel of geen pannenkoek is. Maar we zijn zo wel genoeg off-topic gegaan lijkt me.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
-
appelfflap
- Banned
jij speelt woordspelletjes hévegan-revolution schreef: ↑22 dec 2017 22:59 We kunnen het nu gaan hebben over wanneer iets wel of geen pannenkoek is. Maar we zijn zo wel genoeg off-topic gegaan lijkt me.
de veganistische pannenkoek zonder melk, zonder ei'tjes en uiteraard bloem dat zonder dierlijk mest is ontstaan,
of
we noemen het biefstuk friet maar we serveren eigenlijk een stuk vis en een slaatje. da's volgens jou blijkbaar gewoon een aangepaste variant van biefstuk-friet
Jij zit bomvol geweldige ideeën.appelfflap schreef: ↑22 dec 2017 09:12 dus als we vanaf nu vrouwen industrieel melken, uiteraard vrijwillig, en die melk verkopen is er niets aan de hand en mag ik terug pannenkoeken bakken?
Waar kan ik me aanmelden? Natuurlijk werk ik van harte mee om pannenkoeken in stand te houden. Weigeraarsters zetten we op stal.
Wel mét appel en bacon graag.
Want appel werkt goed tegen griep en moedermelk ook, daarom is het OT.
Ennehhh, bacon zal toch ook wel ergens goed voor zijn?
Laatst gewijzigd door Petra op 23 dec 2017 08:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Heb ik het nou goed gedaan?Fish schreef: ↑21 dec 2017 16:07Eventuele reacties van onbegrip of gevoel van onrechtvaardige behandeling naar aanleiding van moderatie dienen gegeven te worden in het klachtenforum, waar er verder over gesproken kan worden, of kies voor een directe benadering en ga via een pb in conclaaf met de desbetreffende moderator of vraag advies aan de admin.
viewtopic.php?p=540446#p540446
Ik dacht het wel maar als ik bij 'your posts' kijk zie ik het helemaal niet terug. Ook niet bij active of andere.
Braver dan the braafste braverik!
- vegan-revolution
- Superposter
Woordspelletjes? Welnee. Omdat je erop staat, kijk eens hier : https://nl.wikipedia.org/wiki/Pannenkoek#Veganistisch
Voor Belgen : Hartige pannenkoek
Enfin, over de griep maar weer!
-
appelfflap
- Banned
dus, jij gebruikt uit boekweitmeel, water, ...
en waarmee vervang je de bloem (dierlijk mest)
en het resultaat noem jij pannenkoek?
gisteren een lekker stuk vis gegeten.
heb wel stoofvlees genomen maar dat is toch gewoon hetzelfde hé
en waarmee vervang je de bloem (dierlijk mest)
en het resultaat noem jij pannenkoek?
gisteren een lekker stuk vis gegeten.
heb wel stoofvlees genomen maar dat is toch gewoon hetzelfde hé
- vegan-revolution
- Superposter
Er bestaat ook veganistische landbouw waarbij geen mest van vee wordt gebruikt. Uiteraard wemelt landbouwgrond van allerlei diertjes, maar dat is dan geen vee (koeien, varkens, kippen, geiten e.d.).
- Peter van Velzen
- Site Admin
Wat is de invloed daarvan op griep?vegan-revolution schreef: ↑26 dec 2017 23:08Er bestaat ook veganistische landbouw waarbij geen mest van vee wordt gebruikt. Uiteraard wemelt landbouwgrond van allerlei diertjes, maar dat is dan geen vee (koeien, varkens, kippen, geiten e.d.).
Ik wens u alle goeds
-
appelfflap
- Banned
ahvegan-revolution schreef: ↑26 dec 2017 23:08 Er bestaat ook veganistische landbouw waarbij geen mest van vee wordt gebruikt. Uiteraard wemelt landbouwgrond van allerlei diertjes, maar dat is dan geen vee (koeien, varkens, kippen, geiten e.d.).
dus vegetarisch heeft enkel betrekking op klassieke veedieren?
weer iets geleerd
Peter
een baby veganistisch voeden, om vegan's terminologie te gebruiken, leidt tot ondervoeding, zware tekorten en zelfs de dood van die baby.
toch duidelijk dat zo'n eetstijl even effectief is als elk ander homeopathisch middel (als het al geen schade aanricht)
- vegan-revolution
- Superposter
Deze uitspraak is als zodanig klinkklare onzin.appelfflap schreef: ↑27 dec 2017 08:52een baby veganistisch voeden, om vegan's terminologie te gebruiken, leidt tot ondervoeding, zware tekorten en zelfs de dood van die baby.
Zie bijvoorbeeld Vegan from birth.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Wat heeft dat met griep te maken?appelfflap schreef: ↑27 dec 2017 08:52
Peter
een baby veganistisch voeden, om vegan's terminologie te gebruiken, leidt tot ondervoeding, zware tekorten en zelfs de dood van die baby.
toch duidelijk dat zo'n eetstijl even effectief is als elk ander homeopathisch middel (als het al geen schade aanricht)
Ik wens u alle goeds