WhahahahahahhaCluny schreef: Vandaag ben ik ineens een onterecht tevreden smurf die vals fluitend paardepoep aan het verzamelen is.
Gidswoorden.
Moderator: Moderators
Re: Gidswoorden.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Whahahhahahacollegavanerik schreef:Het feit blijft is een gidswoord voor iemand die zijn ongelijk niet wil toegevenCluny schreef: Het feit blijft: Laat ons eerlijk zeggen zijn gidswoorden.
Wat een warme intro na mijn vakantie.
Ik ben weer helemaal thuis.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ja, er was veel te lachen vandaag.
Maar hoe vind je dit?
Het dubbel in de verzameling voorkomen van een gidswoord maakt het alleen maar leuker.
Maar hoe vind je dit?
Het dubbel in de verzameling voorkomen van een gidswoord maakt het alleen maar leuker.
Mariakat schreef:Wat denken jullie van "een stukje" zelfrespect
of vul zelf maar in.
doctorwho schreef:het woord stukje met vervolgens een onderwerp zoals zelfontplooiing, eigenheid.
Als ik iemand een stukje hoor zeggen gaan de stekels reflexmatig omhoog.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Vrolijke frans , sofist ,morosoof , ID-ist , ervaringsdeskundige , evolutionist , creationist , theist ,creatieveling , atheist, hippie , bal gehakt , eikel , oliebol of andere triestige en/of rare tiest :
.....Alles wat iedereen zegt of schrijft kan tegen iedereen gebruikt worden ...
Meestal
"....gaan de stekels reflexmatig omhoog.? "
Zijn we eindelijk die maanzieke god uit het Sinai-gebergte bijna kwijt ...komen er al meteen een ander soort amabassadeurs - allesweters en interpreten hun opwachtingen maken om hun stekels nog wat omhoog te krijgen
Gaat het nog een beetje , ja ?
.....Alles wat iedereen zegt of schrijft kan tegen iedereen gebruikt worden ...
Meestal
"....gaan de stekels reflexmatig omhoog.? "
Zijn we eindelijk die maanzieke god uit het Sinai-gebergte bijna kwijt ...komen er al meteen een ander soort amabassadeurs - allesweters en interpreten hun opwachtingen maken om hun stekels nog wat omhoog te krijgen
Gaat het nog een beetje , ja ?
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 24 sep 2009 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Nauwelijks.Tsjok45 schreef: Gaat het nog een beetje , ja ?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Praetorian schreef:Cluny schreef:Triest is dat je alweer aannames over een forummer doet die feitelijk onjuist zijn.Praetorian schreef: Je kennis van Bijbelse verhalen is diep triest. David nam het op tegen slechts EEN Goliath.
Jij denkt blijkbaar dat dit een spelletje/wedstrijd is en je wilt met alle geweld winnen. Laat ik je dan uit de droom helpen. Dit is een forum!! Dus je kunt geen beker winnen voor onzinnige opmerkingen.
Hetgeen een gewoonte van je is, een overactief verdedigingsmechanisme tegen 'aanvallen' op je christelijkheid.
Of praten we hier over een overgevoelig verdedigingsmechanisme voor verdediging van het atheïsme? Alhoewel, jouw opmerkingen hebben weinig te maken met het atheïsme, het zegt meer over jou als persoon.
En wat jij tot nu toe zegt getuigt van een niveau, waarvoor ik een "duikersuitrusting" zou moeten aantrekken om het te kunnen bereiken.
Ik weiger dan ook om mij tot jouw niveau te verlagen.
Het gidswoord niveau wordt meestal met jouw en jullie gebruikt en bijna altijd negatief (verlagen).Ik weiger dan ook om mij tot jouw niveau te verlagen.
Anderen beschuldigend dus en zichzelf verheffend. Beide in bijna alle gevallen dan ook onterecht.
Kom je in een forumschrijven het gidswoordje niveau tegen en deze in bovenstaande combinatie van woorden ziet, dan weet je direct dat de schrijver zich middels een grote drogreden zich met zijn poging iemand te verlagen laat zien dat hij er zelf al een flink eind onder zat. En er meestal ook onder blijft.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Wie geen last wil hebben van haarkloverij moet zijn hoofd kaalscheren.
Weet niet waarop het eigenlijk slaat, het viel me zomaar opeens in terwijl ik hier zat te lezen. Maar ik vind het zelf wel goed klinken, en misschien is het nog wel nieuw ook!
Weet niet waarop het eigenlijk slaat, het viel me zomaar opeens in terwijl ik hier zat te lezen. Maar ik vind het zelf wel goed klinken, en misschien is het nog wel nieuw ook!
Dat hoort meer bij uitdrukkingen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Ja, zonder meer.Kitty schreef:Dat hoort meer bij uitdrukkingen.
Ras haarklovers vinden altijd wel een haar in de soep.
- Praetorian
- Forum fan
Viezig schrijven : wordt gebruikt door iemand die een gebrek heeft aan de juiste woorden.
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Malo mori quam foedari!
Je hebt weinig verstand van zaken merk ik.Praetorian schreef:Viezig schrijven : wordt gebruikt door iemand die een gebrek heeft aan de juiste woorden.
Wellicht eerst een beetje inlezen in dit topic en je emoties naar mij toe weer op neutraal zetten.
Zo is het een christentrollendingetje waar niemand behalve de troll zelf wat aan heeft.
- Praetorian
- Forum fan
Cluny schreef:Je hebt weinig verstand van zaken merk ik.Praetorian schreef:Viezig schrijven : wordt gebruikt door iemand die een gebrek heeft aan de juiste woorden.
Wellicht eerst een beetje inlezen in dit topic en je emoties naar mij toe weer op neutraal zetten.
Zo is het een christentrollendingetje waar niemand behalve de troll zelf wat aan heeft.
Je hebt humor Cluny.
Christenrollendingetje??
Troll??
Wat zijn dat voor onzinnigheden. Ze passen trouwens wel in deze topic.
Je kunt mij blijven beledigen tot je een ons weegt, maar mij raak je er niet mee Cluny. Dat je al eerder er op bent gewezen blijkt wel uit het feit dat er een topic naar jouw is vernoemd.
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Malo mori quam foedari!
Zowaar. Een feitelijk juiste karakterduiding van mij.Praetorian schreef:Cluny schreef:Je hebt weinig verstand van zaken merk ik.Praetorian schreef:Viezig schrijven : wordt gebruikt door iemand die een gebrek heeft aan de juiste woorden.
Je hebt humor Cluny.
Christenrollendingetje??
Troll??
Wat zijn dat voor onzinnigheden. Ze passen trouwens wel in deze topic.
Je kunt mij blijven beledigen tot je een ons weegt, maar mij raak je er niet mee Cluny. Dat je al eerder er op bent gewezen blijkt wel uit het feit dat er een topic naar jouw is vernoemd.
De eerste.
Jij hebt humor, Cluny.
Als realist kan ik helaas niet hetzelfde zeggen van jouwwwwwwwwwwwwwww, dat jij humor hebt.
Laatst gewijzigd door Cluny op 28 sep 2009 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- collegavanerik
- Superposter
terug on topic:
basseren wordt gebruik door jongeren (tot ca 25) die niet fatsoenlijk hebben leren spellen op school.
Het is dus een gidswoord voor de leeftijd van de poster.
basseren wordt gebruik door jongeren (tot ca 25) die niet fatsoenlijk hebben leren spellen op school.
Het is dus een gidswoord voor de leeftijd van de poster.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.