Hou me vooral op de hoogte (zeker als je uitgeslapen eens een onderbouwing zou proberen.)Cluny schreef:Ik ga me zorgen maken over mijn nachtrust.Siger schreef:feitelijk ga ik je in mijn vijandenlijst steken, dan ben ik van je af. Maar ik wil eerst nog wat met je sollen.
Gidswoorden.
Moderator: Moderators
-
siger
Re: Gidswoorden.
Laatst gewijzigd door siger op 24 sep 2009 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik een beoordeling moet geven over de kwaliteit van je reacties, je vorige was beter.siger schreef:Hou me vooral op de hoogte (zeker als je uitgeslapen eens een onderbouwing zou proberen.)Cluny schreef:Ik ga me zorgen maken over mijn nachtrust.Siger schreef:feitelijk ga ik je in mijn vijandenlijst steken, dan ben ik van je af. Maar ik wil eerst nog wat met je sollen.
Dichterbij de realiteit.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
-
siger
Met dat paard? Verbaast me niks.Cluny schreef:Als ik een beoordeling moet geven over de kwaliteit van je reacties, je vorige was beter.
Dichterbij de realiteit.
Als realist vind ik gespeelde domheid irritanter dan gespeelde slimheid.siger schreef:Met dat paard? Verbaast me niks.Cluny schreef:Als ik een beoordeling moet geven over de kwaliteit van je reacties, je vorige was beter.
Dichterbij de realiteit.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Pardon, maar deze discussie gaat nergens meer over. Jullie vliegen slechts elkaar in de haren. Bijna geen ruimte voor anderen om deze discussie op een zinnige manier verder te gaan. Goed ... het is niet mijn onderwerp. Maar jullie maken hoe dan ook het forum tot schande. Kitty zou voor straf deze hele discussie in de babbelbox moeten laten afzinken. Dan kunnen jullie toch nog enige diepgang genieten ...
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
-
siger
Ik vind er feitelijk ook geen lol meer aan. We weten nu in elk geval dat méér dan 1 cluny op een forum onhoudbaar is. Dus, Cluny: PLONK.
Toch, ook jouw commentaar levert nog een aardig gidswoordje op.Joe Hn schreef:Pardon, maar deze discussie gaat nergens meer over. Jullie vliegen slechts elkaar in de haren. Bijna geen ruimte voor anderen om deze discussie op een zinnige manier verder te gaan. Goed ... het is niet mijn onderwerp. Maar jullie maken hoe dan ook het forum tot schande. Kitty zou voor straf deze hele discussie in de babbelbox moeten laten afzinken. Dan kunnen jullie toch nog enige diepgang genieten ...
Diepgang.
Degenen die diepgang in hun schrijfsel gebruiken op een verwijtende manier zoals jij dat doet, hebben er zelf een groter gebrek aan.
Begrijp je dat, Joe Hn?
Ik begrijp dat je je nu aangevallen voelt, omdat ik aan het moederen ben over mensen die zich als kleine kinderen gedragen. Een rol die jij vaker aanneemt dan mij. Maar ik heb geen zin in moddergooien. Ik twijfelde al of mijn reactie "goed" zou zijn ... dat wil zeggen; ik hoopte de zinloze en ergelijke discussie eerder te stoppen dan aan te zwengelen.
Diepgang in combi met afzinken geeft inderdaad veel aan. Verwijt, sarcasme, etc
Ik houd (hier) mijn mond wel weer.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Je begrijpt het verkeerd. En er is veel nog veel meer dat jij niet begrijpt of niet wilt begrijpen.Joe Hn schreef:Ik begrijp dat je je nu aangevallen voelt, omdat ik aan het moederen ben over mensen die zich als kleine kinderen gedragen. Een rol die jij vaker aanneemt dan mij. Maar ik heb geen zin in moddergooien. Ik twijfelde al of mijn reactie "goed" zou zijn ... dat wil zeggen; ik hoopte de zinloze en ergelijke discussie eerder te stoppen dan aan te zwengelen.
Maar heb je gemist dat ik al weer on topic was?
Laatst gewijzigd door Cluny op 24 sep 2009 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- collegavanerik
- Superposter
Cluny, je zuigt, toe gun een ander ook eens het laatste woord.
wie goed doet, goed ontmoet.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
OK, ik zeg al niets meer.collegavanFransBromet schreef:Cluny, je zuigt, toe gun een ander ook eens het laatste woord.
een gepast sluitwoord ( gidswoord ?) voor dit steeds maar doordravende topic dringt zich op
" Fuck you "
" Fuck you "
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ok, als mod zou ik moeten ingrijpen, en ja, als mod zou ik dit in de babbelbox moeten smijten. Maar ik heb mij toch wel vermaakt met die grote jongetjes die op het schoolplein van FT hun onderlinge ruzietjes uitvechten. Foei! Ik mag mij daar als serieuze mod natuurlijk helemaal niet om vermaken! Shame on me! 
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
-
Crossing-over
- Geregelde verschijning
Naar wat ik in een ander topic heb begrepen is 'evolutionist' een gidswoord.
Mag ik mezelf zo niet meer noemen dan?
Beter van niet.Crossing-over schreef:Naar wat ik in een ander topic heb begrepen is 'evolutionist' een gidswoord.