Wat een smurf die cluny. Speelt met paardevijgen op het plein voor het stadhuis en waant zich burgemeester. (sorry voor de metaforen, maar het is dat of lucht, vrees ik.)Cluny schreef:Laat ons eerlijk zeggen: Laat ons eerlijk zeggen, zijn gidswoorden.siger schreef: Laat ons eerljk zeggen dat dit topic toch wel wat naar atheistische zelfverheerlijking begint te rieken. Men profiteert vooral van de gelegenheid om zichzelf gratis allerlei mooie eigenschappen toe te dichten.
Gidswoorden.
Moderator: Moderators
-
siger
Re: Gidswoorden.
- collegavanerik
- Superposter
cluny, is smurf ook een gidswoord?siger schreef:Wat een smurf die cluny. Speelt met paardevijgen op het plein voor het stadhuis en waant zich burgemeester. (sorry voor de metaforen, maar het is dat of lucht, vrees ik.)Cluny schreef:Laat ons eerlijk zeggen: Laat ons eerlijk zeggen, zijn gidswoorden.siger schreef: Laat ons eerljk zeggen dat dit topic toch wel wat naar atheistische zelfverheerlijking begint te rieken. Men profiteert vooral van de gelegenheid om zichzelf gratis allerlei mooie eigenschappen toe te dichten.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Op fora is het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren die zich dus uit nood vergrijpen aan niet geslaagde metaforen en infantiele ad hominems groter dan in het gewone dagelijks leven.siger schreef:Wat een smurf die cluny. Speelt met paardevijgen op het plein voor het stadhuis en waant zich burgemeester. (sorry voor de metaforen, maar het is dat of lucht, vrees ik.)Cluny schreef:Laat ons eerlijk zeggen: Laat ons eerlijk zeggen, zijn gidswoorden.siger schreef: Laat ons eerljk zeggen dat dit topic toch wel wat naar atheistische zelfverheerlijking begint te rieken. Men profiteert vooral van de gelegenheid om zichzelf gratis allerlei mooie eigenschappen toe te dichten.
Negeren was hier de betere optie, Siger.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
-
siger
Ha, de burgemeester der Fora. En "het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren" is nog maar een deel van een zin!Cluny schreef:Op fora is het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren die zich dus uit nood vergrijpen aan niet geslaagde metaforen en infantiele ad hominems groter dan in het gewone dagelijks leven.siger schreef:Wat een smurf die cluny. Speelt met paardevijgen op het plein voor het stadhuis en waant zich burgemeester. (sorry voor de metaforen, maar het is dat of lucht, vrees ik.)
Wil je nog een uitgebreide onderbouwing waarom die idiote neiging van jou jezelf te verlagen en deze collectief te maken overbodig was omdat jij van die opvallende gidswoordjes gebruikte?siger schreef:Ha, de burgemeester der Fora. En "het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren" is nog maar een deel van een zin!Cluny schreef:Op fora is het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren die zich dus uit nood vergrijpen aan niet geslaagde metaforen en infantiele ad hominems groter dan in het gewone dagelijks leven.siger schreef:Wat een smurf die cluny. Speelt met paardevijgen op het plein voor het stadhuis en waant zich burgemeester. (sorry voor de metaforen, maar het is dat of lucht, vrees ik.)
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Kom op Cluny, je kan soms best wat grofgebekt zijn en arrogant over komen. Of je nou gelijk hebt, of slechts je mening openbaar maakt ... het is nog altijd de toon die de muziek doet klinken. Losse tonen zijn nooit vals; de plaats in de melodie en de ervaring van de luisteraar .... en misschien ook wel het tijdstip van de dag, maken dat tonen vals ervaren kunnen worden. Het is dus altijd een beetje opletten met muziek spelen ....
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
-
siger
Je begint het schema te doorzien. Goed van je. Tracht je gedachten nu bij "onderbouwing" te houden. Je kan het, smurf.Cluny schreef:Wil je nog een uitgebreide onderbouwing waarom die idiote neiging van jou jezelf te verlagen en deze collectief te maken overbodig was omdat jij van die opvallende gidswoordjes gebruikte?siger schreef:Ha, de burgemeester der Fora. En "het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren" is nog maar een deel van een zin!Cluny schreef:Siger zei volledig terecht: wat een smurf die cluny. Speelt met paardevijgen op het plein voor het stadhuis en waant zich burgemeester. (sorry voor de metaforen, maar het is dat of lucht, vrees ik.) en daarop probeerde de smurf: "Op fora is het percentage van onvermogenden tot fatsoenlijk argumenteren die zich dus uit nood vergrijpen aan niet geslaagde metaforen en infantiele ad hominems groter dan in het gewone dagelijks leven."
Het feit blijft: Laat ons eerlijk zeggen zijn gidswoorden.Joe Hn schreef:Kom op Cluny, je kan soms best wat grofgebekt zijn en arrogant over komen. Of je nou gelijk hebt, of slechts je mening openbaar maakt ... het is nog altijd de toon die de muziek doet klinken. Losse tonen zijn nooit vals; de plaats in de melodie en de ervaring van de luisteraar .... en misschien ook wel het tijdstip van de dag, maken dat tonen vals ervaren kunnen worden. Het is dus altijd een beetje opletten met muziek spelen ....
En daarbij, zit ik net mijn wantrouwen tegen metaforen kenbaar te maken begin jij over muziek.
Een mooie boel.
Vandaag ben ik ineens een onterecht tevreden smurf die vals fluitend paardepoep aan het verzamelen is.
- collegavanerik
- Superposter
Het feit blijft is een gidswoord voor iemand die zijn ongelijk niet wil toegevenCluny schreef: Het feit blijft: Laat ons eerlijk zeggen zijn gidswoorden.

Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
-
siger
Misschien is jouw wantrouwen wel niet toonaangevend op dit forum. Of op welk forum dan ook. Zou er ooit al eens iemand gebanned zijn voor redenen van grove onbeduidendheid?Cluny schreef:En daarbij, zit ik net mijn wantrouwen tegen metaforen kenbaar te maken begin jij over muziek.
Je hebt je gedragen als een schoolmeisje dat een wraakposse ronselt omdat haar vriendinnetje over haar geroddeld heeft (dat was géén metafoor.)
Weet je wat, ga eens goed met je paard in je toren rijden. Of andersom. Kijk, dat zijn dan weer twee metaforen in één klap.
En vergeet je gidswoordjes niet te tellen, smurf.
edit: feitelijk ga ik je in mijn vijandenlijst steken, dan ben ik van je af. Maar ik wil eerst nog wat met je sollen.
Ik ga me zorgen maken over mijn nachtrust.siger schreef:Misschien is jouw wantrouwen wel niet toonaangevend op dit forum. Of op welk forum dan ook. Zou er ooit al eens iemand gebanned zijn voor redenen van grove onbeduidendheid?Cluny schreef:En daarbij, zit ik net mijn wantrouwen tegen metaforen kenbaar te maken begin jij over muziek.
Je hebt je gedragen als een schoolmeisje dat een wraakposse ronselt omdat haar vriendinnetje over haar geroddeld heeft (dat was géén metafoor.)
Weet je wat, ga eens goed met je paard in je toren rijden. Of andersom. Kijk, dat zijn dan weer twee metaforen in één klap.
En vergeet je gidswoordjes niet te tellen, smurf.
edit: feitelijk ga ik je in mijn vijandenlijst steken, dan ben ik van je af. Maar ik wil eerst nog wat met je sollen.
Mag ik meedoen met sollen en moddergooien? Kijken hoe ver we dit onderwerp kunnen verlagen, voordat een of andere nazimod de boel komt zuiveren ....
Soms hou ik wel van harde metal op de vroege ochtend.
Soms hou ik wel van harde metal op de vroege ochtend.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Wellicht!collegavanerik schreef:Het feit blijft is een gidswoord voor iemand die zijn ongelijk niet wil toegevenCluny schreef: Het feit blijft: Laat ons eerlijk zeggen zijn gidswoorden.
Maar in dit geval heeft de gidwoordenschrijver nog geen enkele poging gedaan om met een zinnig argument te komen die dat feit weerleggen.
De stap naar het al dan niet gelijk hebben en het al dan niet toegeven van het ongelijk hebben is nog wel een eind weg.
De gidswoordenforummer is alleen maar verontwaardigd en spuit een onophoudelijke stroom ad hominems in mijn richting.
Niet dat ik daar van onder de indruk ben.
Hoewel hij zichzelf waarschijnlijk wat anders wijsmaakt.
-
siger
Smurf! Smurf! Smurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfs! Hihihihaahaha!Cluny schreef:De gidswoordenforummer is alleen maar verontwaardigd en spuit een onophoudelijke stroom ad hominems in mijn richting.
siger schreef:Smurf! Smurf! Smurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfsmurfs! Hihihihaahaha!Cluny schreef:De gidswoordenforummer is alleen maar verontwaardigd en spuit een onophoudelijke stroom ad hominems in mijn richting.