Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.
Moderator: Moderators
Re: Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.
De Nederlandse grondwet bevat ongeveer 700 regels tekst. Stel je voor dat in 1 op de 10 regels de tekst luidt: "Moslims zijn misdadigers".
Je zou dan toch ernstig gaan afvragen of er de schrijver van de grondwet niet eens naar de psychiater moet wegens zijn ziekelijke haat tegen moslims.
Maar nu staat in elke 10e regel van de Koran wel dat ongelovigen slecht zijn. Toch vragen weinig moslims zich af of Mohammed misschien niet eens naar de psychiater had gemoeten.
Je zou dan toch ernstig gaan afvragen of er de schrijver van de grondwet niet eens naar de psychiater moet wegens zijn ziekelijke haat tegen moslims.
Maar nu staat in elke 10e regel van de Koran wel dat ongelovigen slecht zijn. Toch vragen weinig moslims zich af of Mohammed misschien niet eens naar de psychiater had gemoeten.
Erger nog: verkondig dat in die vrije en oh zo humane islamitische landen eens en zie wat er gebeurt!iznogoodh schreef:De Nederlandse grondwet bevat ongeveer 700 regels tekst. Stel je voor dat in 1 op de 10 regels de tekst luidt: "Moslims zijn misdadigers".
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
-
Destinesia
caprys schreef:Dus de vrijheid van geloof moet maar afgepakt worden om te kunnen samenleven?
Als dat geloof jou leert dat je anderen hun vrijheid mag ontnemen, desnoods met geweld omdat "God het wil" om daarna een sharia te willen invoeren om daarmee vrije mensen te onderdrukken dan zou je zo'n geloof en de uitbreiding ervan goed in de gaten moeten houden en keihard verbieden. Een geloof over allerlei ouderwetse goden, duivels en bovennatuurlijke onzinnigheden en hemelse straffen voor mensen (stenigen op het marktplein van een 'geschonden vrouw') zo'n schadelijk geloof moet je natuurlijk verbieden! En gematigde gelovigen moeten goed blijven uitleggen wat zij nu precies wél of niet letterlijk geloven. Of ze dit jaar radicaler zijn gaan geloven als het jaar ervoor en wat dat precies betekend voor hun ongelovige of afvallige buren, vrienden en familie. Gewoon vanaf de kleuterschool moet een kind toch gewoon eerlijk kunnen leren dat wij als menselijk ras maar verdomd weinig weten over de 'bedoeling' en 'reden' van ons bestaan?
Stop nou toch eindelijk eens met "religie" beste wereldbevolking!
Stel je Nederland eens voor als Islamitisch land. Dan mag er niemand meer het strand van Scheveningen op. Dan gaan de bioscopen dicht. Dan rijden we in man/vrouw gescheiden bussen. De evolutietheorie verboden. Internet wordt verboden. Media wordt zwaar gecontroleerd. Dan zouden er naar mate zo'n theocratie verder radicaliseert, maandelijks mensen worden opgehangen of onthoofd omdat ze een andere mening of geloof hebben of een tekening van de profeet hadden gemaakt. enz. enz. enz. allemaal ellende joh ..
Daarom mijn vraag: Over wélke godsdienstvrijheid heb jij het precies? De vrijheid in Kenia en Somalië? Wanneer gaat een "geloof" buiten haar boekje en wie bepaald dat?
Misschien praat ik er wel omheen, maar dat is dan niet bewust. Mijn excuses daarvoor. Ja ik geef de voorkeur aan de sharia. Het is de wetgeving van Allah, dat kan ik niet opzij schuiven.petals schreef:Ja, dat is een beetje eromheen praten als ik eerlijk ben. Stel je voor dat er in de toekomst meer moslims zijn, dan is het toch logisch dat je dan de shariah ook overweegt? En bovendien, wat is de mening van mensen als het gaat om de wetgeving van Allah? Er staat duidelijk in de islam dat jij als moslim de voorkeur moet geven aan de shariah boven democratie. Doe je dat of niet?
Ik zou ook heel graag je reactie willen horen op mijn tweede punt. Vind je niet dat het al een aardig end op weg is qua tegemoetkoming als je iemand toestaat om jou te beledigen, te laten afschilderen als lomp vee die op weg zijn naar de hel? Allemaal omdat Nederland wel zo open-minded is om vrijheid van godsdienst hoog in het vaandel te hebben, in tegenstelling tot de islam.
Ik kan er echt boos om worden dat moslims blijkbaar maar niet willen snappen hoe onze geschiedenis in elkaar zit, dat er in Nederland voor een aantal dingen is gevochten, en die worden vervolgens gewoon opzij gezet. Feminisme hadden we het al eerder over, maar vrijheid van godsdienst is een van de allergrootste verworvenheden waar moslims met graagte gebruik van maken, maar ondertussen willen ze blind blijven voor het grote gebrek daaraan binnen hun eigen geloof.
Wat betreft de hel, ook daar praat je er weer makkelijk omheen. Overal in de Koran wordt het herhaald, dat je naar de hel gaat als je sterft als ongelovige. Er zijn zelfs ahadith waarin duidelijk staat dat als een persoon tot zijn dood ongelovig was, dat je dan gewoon weet dat die naar de hel gaat en dat je die zelfs eigenlijk moet vervloeken want allah's vijand is immers ook jouw vijand. De profeet Ibrahim zelf nota bene wilde smeken bij allah voor zijn vader maar werd daarvoor op de vingers getikt: voor een ongelovige mag je niet smeken, die gaat naar de hel.
Nee, ik vind het geen tegemoedkoming als je iemand de toestemming geeft om je te beledigen. Ik wil zelf ook niet beledigd worden, dus dat wil ik ook niet voor anderen.
Ik wil over niemand zeggen dat die persoon naar de hel gaat.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Maar als Mohammed zegt dat ongelovigen naar de hel gaan is het wel goed?caprys schreef:Misschien praat ik er wel omheen, maar dat is dan niet bewust. Mijn excuses daarvoor. Ja ik geef de voorkeur aan de sharia. Het is de wetgeving van Allah, dat kan ik niet opzij schuiven.
Nee, ik vind het geen tegemoedkoming als je iemand de toestemming geeft om je te beledigen. Ik wil zelf ook niet beledigd worden, dus dat wil ik ook niet voor anderen.
Ik wil over niemand zeggen dat die persoon naar de hel gaat.
Gelukkig maar dat je dan een stuk beter bent dan je religie. Hoe je je daar dan bij blijft thuisvoelen is mij een raadsel. Of los je het op door maar zo weinig mogelijk de koran en zulke ahadith als die Petals noemde te lezen?
Je zegt dat de reden dat je de voorkeur geeft aan de sharia is dat het de wetgeving van Allah is, en dat je dat nu niet opzij kan schuiven. Vreemd is dat. Je schenkt toch ook geen gehoor aan de wetgeving van Jahweh aan Mozes, of aan de goddelijke openbaring aan Joseph Smith of aan een Josef Lorber? Je neemt Jezus toch ook niet serieus wanneer hij zegt dat hij de weg, de waarheid en het leven is?
Heb je er wel eens over nagedacht waarom je alle andere geloven wél opzij kan schuiven?
Born OK the first time
Besef je dat wanneer jij verkracht wordt (dus tegen je wil sex moet ondergaan), jij (als slachtoffer!) gestraft wordt (en je dat je leven kan kosten) binnen de sharia?Caprys schreef:Ja ik geef de voorkeur aan de sharia. Het is de wetgeving van Allah, dat kan ik niet opzij schuiven.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
-
Destinesia
Het is niet de wetgeving van Allah. Want Allah bestáát helemaal niet. Het is nu 2012! Word volwassen en doe normaal. Word toch eens wakker. Allah bestaat niet dus kan deze verzonnen "Allah" ook geen wetten maken om mensen te stenigen en te onderdrukken en pijn te doen. Dat zijn geen wetten van 'een God' maar het is de belachelijke wetgeving van een stel losgeslagen religieuze machthebbers en strijdlustige gelovigen uit de oudheid. Ga naar school en leer daar dat Mohammed niet naar de hemel kan vliegen op zijn paard. Ook kunnen profeten niet toveren en wonderen doen. Bij mensen die dat soort stommiteiten écht geloven en daarmee de hele wereld willen veroveren en onderwerpen. Daar wil je toch zeker niet bij horen.Caprys schreef:Het is de wetgeving van Allah, dat kan ik niet opzij schuiven.
Laatst gewijzigd door Destinesia op 25 mei 2012 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is op het zwakzinnige af.. zitten we hier nou te discussiëren echt met iemand die van ons respect eist maar als puntje bij paaltje komt ons zou laten stikken als een stel honden?
Iemand die als het iets te heet wordt onder de voeten gauw roept 'ik weet het niet ik ben geen geleerde!'.. kom op zeg.. wat een hoop ellende..
Iemand die als het iets te heet wordt onder de voeten gauw roept 'ik weet het niet ik ben geen geleerde!'.. kom op zeg.. wat een hoop ellende..
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Die knakker die elke 10e regel in de Koran heeft laten vullen met "ongelovigen zijn slecht en zullen branden"?caprys schreef:Misschien praat ik er wel omheen, maar dat is dan niet bewust. Mijn excuses daarvoor. Ja ik geef de voorkeur aan de sharia. Het is de wetgeving van Allah, dat kan ik niet opzij schuiven.
Tja. Als jij de wetgeving van een psychiatrisch patient aanneemt is dat jouw vrijheid.
Kom op mensen, ze bedoelt het goed. Je kunt haar ook vriendelijk wijzen op haar foute denkwijze.Dit is op het zwakzinnige af.. zitten we hier nou te discussiëren echt met iemand die van ons respect eist maar als puntje bij paaltje komt ons zou laten stikken als een stel honden?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Ik had geen keuze.. het moest van Odin... ik ga vast keien verzamelen voor als mijn clubje in de meerderheid komt.. uit respect natuurlijk.Vilaine schreef:Kom op mensen, ze bedoelt het goed. Je kunt haar ook vriendelijk wijzen op haar foute denkwijze.Dit is op het zwakzinnige af.. zitten we hier nou te discussiëren echt met iemand die van ons respect eist maar als puntje bij paaltje komt ons zou laten stikken als een stel honden?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
@Caprys.
Lees dit, http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia nu eens,en dan speciaal het hoofdstuk over UVRM.
Dit geeft al aan dat deze islamitische landen het belang en de rechten van hun onderdanen weggeven.
Maar ... zoals ik in het begin al zei: ik kan me niet voorstellen dat iemand, speciaal een jonge vrouw, de islam verkiest boven het eigen gezonde verstand.
Of het moet zijn dat zij een volslagen masochiste is, maar dan nog. Het kán zijn dat je het voor jezelf belangrijk vindt om beschouwd te worden als een broedmachine. Ok ... Die vrijheid heb je, als volwassen persoon.
Lees dit, http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia nu eens,en dan speciaal het hoofdstuk over UVRM.
Dit geeft al aan dat deze islamitische landen het belang en de rechten van hun onderdanen weggeven.
Maar ... zoals ik in het begin al zei: ik kan me niet voorstellen dat iemand, speciaal een jonge vrouw, de islam verkiest boven het eigen gezonde verstand.
Of het moet zijn dat zij een volslagen masochiste is, maar dan nog. Het kán zijn dat je het voor jezelf belangrijk vindt om beschouwd te worden als een broedmachine. Ok ... Die vrijheid heb je, als volwassen persoon.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Nederland is een stuk gezelliger zonder NMP.
De Nederlandse Moslim Partij Opgeheven.
Nederland is een stuk gezelliger geworden.
Moslimpartijen horen in Nederland niet thuis.
Een neutrale link.
Een neutrale link.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Moslimpartij in het AD
Nog even deze link melden.
Met het vriendelijke verzoek om op de Lezerspoll één van de 6 keuzes aan te vinken.
Het resultaat veroorzaakte bij mij een hele lange brede tevreden glimlach.
Nog even deze link melden.
Met het vriendelijke verzoek om op de Lezerspoll één van de 6 keuzes aan te vinken.
Het resultaat veroorzaakte bij mij een hele lange brede tevreden glimlach.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Nederland is een stuk gezelliger zonder NMP.
Dit is democratie voor jou?Cluny schreef:De Nederlandse Moslim Partij Opgeheven.
Een neutrale link.